[SGW] Verslagen SGW Vlietland (14&15 juni)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Verslagen SGW Vlietland (14&15 juni)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 23:26

ik had mijn mond willen houden, maar na de laatste opmerking kan ik het niet laten. Het gaat niet om belangrijk, het gaat om fatsoen.

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 23:44

Kunnen jullie je nu weer eens volwassen gaan gedragen, lijkt wel een stel ruziemakende kinderen op deze manier -.-

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 00:04

hooo..w8..ik heb iets gemist.. op welke plaatsen kreeg je een prijs? ook bij pony's oefencross,, en wat ws de prijs dan?

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 00:19

super mooi foto van Amber!! ze lacht gewoon Tong uitsteken
@Peter46 : had je misschien ook een foto van charlie #167 ?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 06:33

A_n_n_e_ schreef:
hooo..w8..ik heb iets gemist.. op welke plaatsen kreeg je een prijs? ook bij pony's oefencross,, en wat ws de prijs dan?

paarden 1 t/m 23
pony's 1 t/m 10

De gebruikelijke regel is 1 op de 4 deelnemers een prijs.
De prijzen waren linten en gebruiksvoorwerpen / zakjes paardensnoep.
Wie zijn prijs niet komt ophalen heeft trouwens gewoon pech, dus stel je wordt eerste maar je bent er niet bij, dan krijg je die paardendeken niet nagestuurd. Het is niet de bedoeling dat het de organisatie nog weer geld kost om prijzen bij de mensen te krijgen. Het is een keuze die de mensen zelf maken om niet bij de prijsuitreiking te zijn.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 07:58

Tal biedt zich aan voor de achtergebleven zakjes snoep Vork

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 08:15

GinnyBanshee schreef:

*LOL* Muahaha ja, Echt gave foto Peter46 !!

Wat vinden jullie van mijn zweepje :))
Afbeelding

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 09:27

GinnyBanshee schreef:

Volgens mij heb ik nog een foto van jou! Bij de rieten haag en de kuil. Ik denk niet dat ik vanavond op tijd thuis ben, maar zal morgen voor je kijken Lachen.

Mocht je je het nog kunnen herinneren, toen je voor je cross van inspringring richting keuring ging en iemand wees naar je paard... dat was ik Bloos

Miky0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 09:32

Nielsie schreef:
Kunnen jullie je nu weer eens volwassen gaan gedragen, lijkt wel een stel ruziemakende kinderen op deze manier -.-

een fraai idee Niels.. bedoel waar gaat het over.

Ieder zijn keus! Als jij vind dat je van ver weg komt maar maar 20min moet rijden (of je vervoer, misschien wel een uur) dan moet je dat vinden. je bent weg gegaan, dan weet je dat je je prijs mist, thats life.. Verder weet je toch hoe je voor jezelf heb gereden dat is belangrijk, meten aan anderen is leuk, maar lekker rijden en 5e worden vind ik altijd leuker dan poedersuiker rijden en winnen. Het is niet zo dat je winstpunten mist of wat dan ook, ja oke je lint en snoepjes Clown maar dat lijkt me niet het einde..

de menings verschillen lijken me niets anders dan het gat tussen de fanatieke sgw-ruiter en de oppertunistische sgw-ruiter

ps momentje verveeld op werk
Laatst bijgewerkt door Miky0 op 18-06-08 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 09:38

Miky, op het gevaar af weer voor kinderachtig te worden uitgemaakt Knipoog Ik vind allemaal prima als iemand eerder weggaat en daarmee zijn prijs mist. Maar om dan te mailen dat je eerder bent gegaan omdat je zo ver moet rijden vind ik onfatsoenlijk. En verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, mijn mening is wel duidelijk.

Miky0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 09:54

Lielle schreef:
Miky, op het gevaar af weer voor kinderachtig te worden uitgemaakt Knipoog Ik vind allemaal prima als iemand eerder weggaat en daarmee zijn prijs mist. Maar om dan te mailen dat je eerder bent gegaan omdat je zo ver moet rijden vind ik onfatsoenlijk. En verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, mijn mening is wel duidelijk.

hehe.. dat had ik al wel begrepen van je, maar dacht ga er maar niet op in.. Knipoog

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 10:06

Nielsie, die waterbak foto's van mij zijn echt gaaf!

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 10:40

miss_jumpy schreef:
A_n_n_e_ schreef:

paarden 1 t/m 23
pony's 1 t/m 10

De gebruikelijke regel is 1 op de 4 deelnemers een prijs.
De prijzen waren linten en gebruiksvoorwerpen / zakjes paardensnoep.
Wie zijn prijs niet komt ophalen heeft trouwens gewoon pech, dus stel je wordt eerste maar je bent er niet bij, dan krijg je die paardendeken niet nagestuurd. Het is niet de bedoeling dat het de organisatie nog weer geld kost om prijzen bij de mensen te krijgen. Het is een keuze die de mensen zelf maken om niet bij de prijsuitreiking te zijn.

Ohkee dankje wel!,
had niet verwacht dat ik namelijk 22e zou worden, maar dat is tussen de pony's. Anders vond ik het zo flauw dat ik er niet was.. volgens mij was er bijna niemand meer bij die prijsuitreiking van de oefencross, want toen wij weg reden, rond 7 uur. Stond er bijna geen trailer meer!

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 11:47

Ik ben nog steeds in de wolken Schijnheilig
Heb hele leuke foto's gekregen van o.a. Ginny en Jazz, bedankt daarvoor!
Vond zelfs bij ons dat er nog maar weinig mensen bij de prijsuitreiking waren. Ik moest toch als 1 van de eerste starten en heb eigenlijk niet eens zo gek lang hoeven wachten. Voordat je je paard gewassen en gecontroleerd hebt, je zooi opgeruimd ben je zo alweer anderhalf uur verder. Vind het toch wel een handige uitvinding dat die lijsten opgehangen worden zodat iedereen de kans heeft zijn resultaat te controleren. Achteraf zeuren is dan gewoon onzin. Mijn vriendin/groom was helemaal aan het juichen en ik zat maar, niet te vroeg juichen misschien klopt er iets bij iemand niet en zak ik nog wat plaatsen Vork
Al met al vond ik het een geslaagde wedstrijd. Zeker omdat er ook een gezellige sfeer hing. Meestal wel op een sgw maar hier denk net iets meer doordat het natuurlijk een soort van 'pleintje' is in het midden. Ook voor de mensen die dan mee zijn om te kijken is er gewoon een hoop te zien en dat maakt het extra leuk!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 13:02

Ik vond het erg gezellig Ja, ik vond ook dat er (bijna) geen arrogantie was. Als ik op een springwedstrijd kom, nou dan wordt ik soms gewoon doodgestaard. Maar hier komen er gewoon mensen naar je toe enzo, echt leuk Haha!.

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:10

Amber_ schreef:
Ik vond het erg gezellig Ja, ik vond ook dat er (bijna) geen arrogantie was. Als ik op een springwedstrijd kom, nou dan wordt ik soms gewoon doodgestaard. Maar hier komen er gewoon mensen naar je toe enzo, echt leuk Haha!.

Ik heb me zondag ook prima vermaakt bij de finish, de meeste deelnemers hebben me wel zien staan denk ik?
Stond met een fluitje bij de Finish de vervelende mensen die het nodig vinden over te steken terwijl er paarden aankomen weg te fluiten Knipoog
Heb genoeg aanspraak gehad daar, zei het van bokkers of andere bezoekers Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:12

Ik heb je inderdaad wel gezien maar dacht die zal de hele dag wel te horen krijgen van wildvreemden; He Nielsie
dus heb me ingehouden

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:13

Talida schreef:
Ik heb je inderdaad wel gezien maar dacht die zal de hele dag wel te horen krijgen van wildvreemden; He Nielsie
dus heb me ingehouden

Had niet gehoeven hoor Haha!
Mensen die zeggen: He Nielsie en vervolgens doorlopen, is wel vervelend ja
Maar mensen die me begroeten en blijven staan om te ouwehoeren is weer gezellig

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:18

Lielle schreef:

De gene die mij bracht moest ook nog ver rijden, dus ik snap niet waar je probleem nu ligt.
Het zou pas onfatsoenlijk zijn als ik die gene had laten wachten omdat ik zo nodig naar de prijsuitrijking moest.
Ik vind hier niks onfatsoenlijks aan, maar ik hou er ook over op, het heeft toch geen nut.

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:31

Ingridje16 schreef:
Lielle schreef:

De gene die mij bracht moest ook nog ver rijden, dus ik snap niet waar je probleem nu ligt.
Het zou pas onfatsoenlijk zijn als ik die gene had laten wachten omdat ik zo nodig naar de prijsuitrijking moest.
Ik vind hier niks onfatsoenlijks aan, maar ik hou er ook over op, het heeft toch geen nut.

Haha! , eindelijk, rust

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:33

Je snapt het écht niet he, Ingrid?

Nielsie, ik ben ook doorgelopen (sorry!!) nadat ik je gedag heb gezegd omdat ik me aan het concentreren was op het lopen van de cross, maar wel nog even snel gezegd wie ik was.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:37

Viel mij ook op dat er nog zo weinig mensen waren bij de prijsuitreiking van de oefencross. Ook mensen waarvan ik weet dat die redelijk in de buurt wonen niet meer.

Voor mij is een zak paardensnoepjes en een lint (en bijbehorende 11e plek) zo ongeveer het hoogste wat ik dit seizoen met wat dan ook gekomen ben, dus even terug voor de prijsuitreiking was de moeite waard Haha! Haha!.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:43

had onze start wat flitsender geweets had ik zekers de prijsuitreiking afgewacht, of Tal naar huis gescheurd en op het land gezet en weer terug gescheurd

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:44

Simmie schreef:

Blijkbaar niet

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:53

Ingridje16 schreef:
Simmie schreef:

Blijkbaar niet

Je zou erover ophouden, weet je nog Knipoog
Tevens 500e bericht in dit topic Go jij! Go jij!