Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
A_n_n_e_ schreef:hooo..w8..ik heb iets gemist.. op welke plaatsen kreeg je een prijs? ook bij pony's oefencross,, en wat ws de prijs dan?
GinnyBanshee schreef:super mooi foto van Amber!! ze lacht gewoon![]()
@Peter46 : had je misschien ook een foto van charlie #167 ?
GinnyBanshee schreef:super mooi foto van Amber!! ze lacht gewoon![]()
@Peter46 : had je misschien ook een foto van charlie #167 ?
Nielsie schreef:Kunnen jullie je nu weer eens volwassen gaan gedragen, lijkt wel een stel ruziemakende kinderen op deze manier -.-
Lielle schreef:Miky, op het gevaar af weer voor kinderachtig te worden uitgemaaktIk vind allemaal prima als iemand eerder weggaat en daarmee zijn prijs mist. Maar om dan te mailen dat je eerder bent gegaan omdat je zo ver moet rijden vind ik onfatsoenlijk. En verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, mijn mening is wel duidelijk.
miss_jumpy schreef:A_n_n_e_ schreef:hooo..w8..ik heb iets gemist.. op welke plaatsen kreeg je een prijs? ook bij pony's oefencross,, en wat ws de prijs dan?
paarden 1 t/m 23
pony's 1 t/m 10
De gebruikelijke regel is 1 op de 4 deelnemers een prijs.
De prijzen waren linten en gebruiksvoorwerpen / zakjes paardensnoep.
Wie zijn prijs niet komt ophalen heeft trouwens gewoon pech, dus stel je wordt eerste maar je bent er niet bij, dan krijg je die paardendeken niet nagestuurd. Het is niet de bedoeling dat het de organisatie nog weer geld kost om prijzen bij de mensen te krijgen. Het is een keuze die de mensen zelf maken om niet bij de prijsuitreiking te zijn.
Amber_ schreef:Ik vond het erg gezellig, ik vond ook dat er (bijna) geen arrogantie was. Als ik op een springwedstrijd kom, nou dan wordt ik soms gewoon doodgestaard. Maar hier komen er gewoon mensen naar je toe enzo, echt leuk
.
Talida schreef:Ik heb je inderdaad wel gezien maar dacht die zal de hele dag wel te horen krijgen van wildvreemden; He Nielsie
dus heb me ingehouden
Lielle schreef:Miky, op het gevaar af weer voor kinderachtig te worden uitgemaaktIk vind allemaal prima als iemand eerder weggaat en daarmee zijn prijs mist. Maar om dan te mailen dat je eerder bent gegaan omdat je zo ver moet rijden vind ik onfatsoenlijk. En verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, mijn mening is wel duidelijk.
Ingridje16 schreef:Lielle schreef:Miky, op het gevaar af weer voor kinderachtig te worden uitgemaaktIk vind allemaal prima als iemand eerder weggaat en daarmee zijn prijs mist. Maar om dan te mailen dat je eerder bent gegaan omdat je zo ver moet rijden vind ik onfatsoenlijk. En verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, mijn mening is wel duidelijk.
De gene die mij bracht moest ook nog ver rijden, dus ik snap niet waar je probleem nu ligt.
Het zou pas onfatsoenlijk zijn als ik die gene had laten wachten omdat ik zo nodig naar de prijsuitrijking moest.
Ik vind hier niks onfatsoenlijks aan, maar ik hou er ook over op, het heeft toch geen nut.
Simmie schreef:Je snapt het écht niet he, Ingrid?
Ingridje16 schreef:Simmie schreef:Je snapt het écht niet he, Ingrid?
Blijkbaar niet