Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Oja, pas op voor de trajectcontrole daar! Die meet ook trailersnelheid. En boven de 80 km krijg je een verrassing!
Hmm lekker haha,A_n_n_e_ schreef:trouwens..had nog een vraagje;
welk adres moet je in je tomtom invoeren?

Talida schreef:Leuk man! Heb je alvast een plattegrond van het springparcours opgevraagd?
Eh nee, waarom?
.
Apple schreef:Kunnen we altijd nog gaan roepen langs de kant.
NAAR VIER, NAAR VIER!
Luuxje schreef:Ik moet op de plaats van nr 14, ik dacht ring 2.
Doe jij ook mee?
Ik moet in ring 1, hoeven we in ieder geval niet tegen elkaar. Scum schreef:Lastig Anne. Wij hebben gewoon een straat daar in de buurt ingevoerd (weet zo niet meer welke). En toen we van de autobaan af gingen begon hij de hele tijd te zeggen : draai om!
(hij vond dat we door de weilanden reden).
Oja, pas op voor de trajectcontrole daar! Die meet ook trailersnelheid. En boven de 80 km krijg je een verrassing!
ga ik daar 80 rijden, zie nl net dat ik ook op de A12 kom en meen mij te herinneren dat Ibonn vorig jaar een bon had. ?? bianca1980 schreef:Wat me trouwens opviel voor de DA, je hebt maar 15 minuten tussen springen en crossen, maar in het programma staat, na springen naar DA, is dat niet een beetje te weinig tijd ??? Hoeft maar beetje op te lopen daar en komt niet uit ?? anders wil ik nl voor het springen naar de DA post toe. Iemand daar iets over gehoord ??
bianca1980 schreef:Scum schreef:Lastig Anne. Wij hebben gewoon een straat daar in de buurt ingevoerd (weet zo niet meer welke). En toen we van de autobaan af gingen begon hij de hele tijd te zeggen : draai om!
(hij vond dat we door de weilanden reden).
Oja, pas op voor de trajectcontrole daar! Die meet ook trailersnelheid. En boven de 80 km krijg je een verrassing!
Op de A12 zit deze controle toch, maar weet iemand ter hoogte van waar tot waar...ga ik daar 80 rijden, zie nl net dat ik ook op de A12 kom en meen mij te herinneren dat Ibonn vorig jaar een bon had. ??

(dit is voor degenen die het zich nog van vorig jaar kunnen herinneren). Wij waren er heel vroeg en er stonden nog 2 auto's met mannen daar op de parkeerplaats die onmiddellijk vertrokken toen de eerste trailers kwamen. Scum schreef:Enneh, als je HOP invult dan kom wijst TOMTOM je ook naar de goed plek(dit is voor degenen die het zich nog van vorig jaar kunnen herinneren). Wij waren er heel vroeg en er stonden nog 2 auto's met mannen daar op de parkeerplaats die onmiddellijk vertrokken toen de eerste trailers kwamen.
Dat moet toch wel heel speciaal zijn dan, op/tegen zo'n punt. Het verbaasd me dat ze de waterbak nog niet geprobeerd hebben.

Staan ze ook vast ergens van de TROS te filmen.