Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ingridje16 schreef:Ach ja gelukkig heb ik beide jaren al op schoenen met chaps gereden dus kan je wel weer gaan kopieren wat er op de site staat maar het staat elk jaar op de site en chaps zijn elk jaar goed.
Misschien eerst even uit ervaring spreken inplaats van allemaal dingen kopieren.
Want ook ik heb dat gelezen op de site want dat staat er elke jaar

Meetje22 schreef:Oke ga me er even mee bemoeien![]()
![]()
Bij de springsport zijn chaps wel degelijk toegestaan,wel moeten het gladde chaps zijn dus niks met frutsels eraan.
Of er daadwerkelijk mensen bij de indoor zijn weggestuurd weet ik niet.
Maar is het nou zo moeilijk even een paar laarzen aan te trekken,voor mij part zijn het rubberen.
In principe ben je te gast bij de stal en dus moet je je aan de gestelde regels houden.
Roxannev schreef:Maar dan zorg je toch voor passende laarzen ?
Ik vind t wel n beetje raar waarom laarzen wel verplicht zijn en een bodyprotector niet
Mizsz_Kitty schreef:ik denk dat de BP niet verplicht is omdat het toch niet echt vaste hindernissen zijn.
kreeg net trouwens al mail van Lisse outdoor!
en volgend weekend is er een indoor in noordwijkerhout? denk niet dat me pa het leuk vind als ik ieder weekend zijn auto ontvoer...

Echt gaaf haha,
Benji_kady schreef:Ingridje,kan je mij die mail doorsturen?
Wil me ook graag opgeven.
Hm als morgen en zaterdag nou ff flink zonnetje schijnt moet het goedkomen.

... 

wilde eerst meedoen, maar dat mocht niet