Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
psst schreef:GvdT Euh ja ... gister idd weer poging gedaan ..
Had 2x 2 scheitbalkenHeb er schijnbaar een abonnement op.. In het 1e parcour de 2e balk op de laatste hindernis
Fijn dat je merrie zo snel weer opgeknapt was
Manic
Gelukkig was hij snel weer de oude. Dan kun je volgende week weer lekker meedoen
. Maar ik was wel ontzettend tevreden verder. Hij had er weer zo veel lol in en wilde zo graag. Is toch een stuk fijner dan bij iederer hindernis op de rem gaan

manic schreef:Nee, jij bent lekker supporting...
en dna moet je ook nog 1,5 u in een auto zitten met me
psst schreef:Luuxje, nou het was behoorlijk nat maar op zich niet zo heel veel last van gehad, heb gewoon m'n regenjas aangehouden![]()
Terrein was goed te doen ondanks de regen
Vond die in-uitjes in een bocht ook een erg leuke oefening!
Wat was er met de boompjes? Vertel
niets was te gek. Totdat wij een aantal rare sprongen en stops op die coffin kregen. Daarvoor ging het eigenlijk allemaal prima maar daarna zat (bij mij) weer aardig de rem op

Luuxje schreef:Niet op tijd uit kunnen klappen. M'n bp zat in de weg![]()
Maar zie je m'n medical card blinken, was in m'n eentje dus vond wel dat ik hem bij me moest dragen. Had stiekum tegen apple en aanhang gezegd waar m'n autosleutels lagen voor het geval dat... best een gedoe geen groom....

. Dan kun je mooi in een gecontroleerde omgeving eens uittesten hoe je dat het beste oplost
.
Ze was inderdaad wel lekker bezig!