Jeetje zeg. Ik ben het met Lielle grotendeels eens. Ik ben van mening dat er in iedere tak van de paardensport ongelukken kunnen gebeuren. Van de zomer brak een paard zijn been omdat hij de balk tussen zijn benen kreeg tijdens een gewoon springparcours. Ik vind dat iedereen zelf moet bepalen wat zijn of haar risico's zijn en of je die wilt nemen. Ik vind het niet fair van alles af te kraken. Dan denk ik eigelijk een beetje: weet je wel waar je het over hebt. MAar je geeft zelf al aan het begin van je "commentaar"aan dat jij en Lielle het niet eens worden dus wij denk ik ook niet . Jammer dat er onnodig negatief gedacht wordt. Ik cross zelf niet meer maar dat is een persoonlijke reden en ik zal niet negatief over de eventing denken, ik vind het nog steeds erg mooi.
EDIT: IMO kun je pas ergens ECHT over oordelen als je het ook zelf gedaan hebt. Oordelen nav een filmpje is wel heel erg makkelijk natuurlijk.
madelaine
Geplaatst: 10-07-13 11:54
Nu kun je eigenlijk zien hoe slecht die mensen met hun paarden omgaan
En dat is dan ook de reden waarom ik dit topic sluit en de reactie waarmee het omhoog gehaald is, verwijder. Oude koeien uit de sloot halen is zinloos. Als er een item is om een relevante discussie aan te gaan kan dat in een geheel nieuw topic.