[SGW] sgw vlietlanden - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zamero

Re: sgw vlietlanden - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 14:45

Nee was mijn haf ook niet hoor, was een andere.

Maar toen ik het eerst las dacht ik owh jee dat is toch niet die van mij en dat was gelukkig ook niet zo.

Want mijn haf was erg braaf en heeft veel gesprongen en wij zijn pas later gestart om 16.51

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 14:48

Zamero schreef:
Nee was mijn haf ook niet hoor, was een andere.

Maar toen ik het eerst las dacht ik owh jee dat is toch niet die van mij en dat was gelukkig ook niet zo.

Want mijn haf was erg braaf en heeft veel gesprongen en wij zijn pas later gestart om 16.51

Hmm dan moet ik jou gezien hebben. Ik zat bij hindernis 2. Wat voor tenue had jij? Had jij niet die donkere haf met de witte manen?

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 14:53

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 14:55

Je hebt alleen de data verkeerd Knipoog

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 14:58

Suelza schreef:
Je hebt alleen de data verkeerd Knipoog

Ja dat doetie automatisch, weeniet waarom ie verkeerd staat.

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:04

iemand nog een foto van nummer 31 op zondag?

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:23

Leuke foto's Nielsie.
Helaas geen foto's van mij, wel van mijn broertje! (nr. 98).
Iemand nog meer foto's van hem? Had eerst verkeerde startnr. Bloos
En van nr. 102 op zaterdag?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:23

Mooie wedstrijd voor de ruiters, helaas is het mennen hier bijzaak. Maar heb toch erg fijn kunnen trainen. Dressuur wordt alleen erg lastig als er om de paar minuten een fluitje gaat en daarna een paard langs je dressuurring komt crossen. Andere 2 onderdelen gingen super, we hebben dus ook netjes de 1e prijs mee naar huis kunnen nemen.

Zijn er nog mensen die foto's hebben van het mennen?
Ik was de laatste starter, bruine pony. Officieel nummer 741, van de wedstrijdorganisatie nummer 43 erbij gekregen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:27

broertje schreef:
Ja en waar ik met verbazing naar stond te kijken was een man die uit de cross kwam, trok zn paard op de rem en ging uitgebreid staat te vertellen aan iemand hoe het was gegaan. En ik maar netjes nog uitdraven aan een lang teugeltje en daarna ernaast gaan lopen om uit te stappen. Heb er zo'n hekel aan als mensen hun dier wat net zo goed zijn best heeft gedaan voor je zo behandelen.

Had deze man een bruin paard met zwarte staart en manen, witte bles en een maanoog?
Zo ja, dan was dat mijn oude stalgenoot die even kwam vertellen hoe het gegaan was. Ik heb hem gezegd eerst even zijn paard een paar rondjes uit te draven en op adem te stappen voor hij zijn verhaal ging vertellen. Dat deed hij toen braaf. Knipoog
Was zijn eerste cross en hij heeft er gewoon even niet bij nagedacht.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:29

Sjonniej schreef:
Mooie wedstrijd voor de ruiters, helaas is het mennen hier bijzaak. Maar heb toch erg fijn kunnen trainen. Dressuur wordt alleen erg lastig als er om de paar minuten een fluitje gaat en daarna een paard langs je dressuurring komt crossen.

Maar onze paarden kijken net zo goed naar die menwagens van jullie als andersom en verslappen ook even in hun concentratie! Knipoog

Iig gefeliciteerd met je 1e prijs.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:29

Sjonniej, had jij ook een deken gewonnen? Dan heb ik je nog gezien bij de prijsuitreiking Lachen.

Maar goed, wist niet dat je een bokker was, anders had ik je wel aangesproken.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:31

AnneMieKe_89 schreef:
Wauw! Super bedankt Karin!
Zijn echt leuk Lachen
Op zaterdag was mijn vriend in het geel-turquoise in het L, ik hier dus. Hebben hetzelfde tenue.

Okee, van hem heb ik zaterdag foto's gemaakt

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:37

Klopt, ik had ook een deken inderdaad, samen met de wisselbeker. Super geregeld trouwens, krijg netjes de goede maat thuis gestuurd. Ik heb ook geen oog om bokkers van niet-bokkers te onderscheiden.

Simmie; Andere paarden of druktes rondom de ring is niet erg, leert hij alleen maar van. Maar een fluitje naast de ring en een paard in rengalop op 20 meter afstand is toch wel erg indrukwekkend. Bij het mennen worden de fluitjes ook op dezelfde manier gebruikt en dat hebben ze zo snel door. Op de film is dat ook (grappig) terug te zien, je hoort een fluitje en tegelijkertijd springt mijn pony netjes aan in galop met de oortjes naar voren; op zoek naar een hindernis om lekker te crossen. Aghja, niets aan te doen, kan het hem absoluut niet kwalijk nemen. Maar het is gewoon jammer dat het zo moet lopen, vorig jaar heb ik hier namelijk geen last van gehad. Toen was het blijkbaar anders geregeld.
Volgend jaar doen we waars mee aan de oefencross, kunnen we tenminste ook op fatsoenlijke afstand van het terrein parkeren Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:39

O ja, klopt, dat vond ik nog zo leuk ja, dat gewoon een jong meisje met de wisselbeker naar huis gaat tussen alle 'oude rotten' m/v Haha!.

Elegant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:41

Die fries heb ik ook gezien, ik zag haar op de Passage de Route en schrok me kapot. Ze vloog er niet zoals mogelijk links omheen, maar hij liep gewoon rechts de bomen in, 3 meter verder kwam ze eruit, maar vraag me niet hoe!? En haar cap vloog nog naast de hindernis.

Tal, ik bedoelde niet de cross in Lisse, maar Manege Bakker in Noordwijkerhout valt onder de Duinruiters, maar is dus volgend jaar pas Knipoog
Laatst bijgewerkt door Elegant op 10-09-07 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:44

Jen_Elegance schreef:
Die fries heb ik op de Passage de Route gezien en ik schrok me kapot. Ze vloog er niet zoals mogelijk links omheen, maar hij liep gewoon rechts de bomen in, 3 meter verder kwam ze eruit, maar vraag me niet hoe!? En haar cap vloog nog naast de hindernis.

Tal, ik bedoelde niet de cross in Lisse, maar Manege Bakker in Noordwijkerhout valt onder de Duinruiters, maar is dus volgend jaar pas Knipoog

Ach dat kan de beste overkomen Bloos Schijnheilig

ok Haha!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:47

AnneMieKe_89 schreef:
Leuke foto's Nielsie.

102
http://www.pbase.com/natalianl/image/85319830 en verder

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:47

Op zich had de wisselbeker beter naar een echte recreant kunnen gaan. Het was jammer dat er te weinig wedstrijdmenners waren om er een aparte groep van de maken. Ik was in mijn rubriek (1 span pony) de enige wedstrijdmenner die ook de marathon in wedstrijdverband rijd, de meeste rijden alleen de dressuur en de kegels. We hadden de dressuur en kegels dan ook wel gewoon goed gereden, maar in de marathon/hindernissen hebben we ergens rond de 15-20 punten (=75-100 seconde) sneller gereden dan de anderen. Dat is niet goed te rijden met een goede dressuur.
Zo een wisselbeker is toch meer een soort stimuleringsprijs in mijn ogen. Nu stonden de wedstrijdmenners bovenaan om hem te winnen. Maarja volgend jaar rijden we hem niet meer (je voelt je als menner een beetje vergeten daar, helaas, het is een mooi terrein), en mag iemand anders de beker weer meenemen. Ik hoop nu een echte recreant Lachen Voor ons wedstrijdmenners is het toch alleen een mooie manier om te oefenen voor de oficiele wedstrijden en niet voor de wedstrijd op zichzelf.

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:50

heeft er perongeluk nóg iemand foto's gemaakt van 110 & 214 op zondag ?

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:59

Dankje KootMiraDrum!
Zijn erg leuke foto's Lachen

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:06

KootMiraDrum schreef:
AnneMieKe_89 schreef:
Leuke foto's Nielsie.

102
http://www.pbase.com/natalianl/image/85319830 en verder

Heb jij toevallig ook mij, nr. 13, op de foto gezet?!?

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:14

zijn er nog meer mensen die fotos hebben gezien van mij, nummer 28, heb namelijk alleen fotos van de watersprong en nog een hindernis. Haha!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:20

Héhé, eindelijk is mijn nieuwe site klaar, goed, en de foto's staan er zelfs allemaal op! Tong uitsteken

Het kan zijn dat nog niet alles werkt zoals het hoort, maar de wedstrijdfoto's zijn in ieder geval te zien (de rest ga ik nog aan werken Knipoog ).

Dressuurfoto's zijn inderdaad allemaal erg klein, die ga ik er nog groter opzetten, maar na nu al 7 uur bezig geweest te zijn met mijn site en de foto's, vind ik dat ik wel even pauze heb verdiend Knipoog

Elegant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:21

Respect!! Alleen geeft hij bij mij Pagina niet gevonden

Zit er nu wel op, klikte iets en kreeg opeens fotos Tong uitsteken

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:23