Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zamero schreef:Nee was mijn haf ook niet hoor, was een andere.
Maar toen ik het eerst las dacht ik owh jee dat is toch niet die van mij en dat was gelukkig ook niet zo.
Want mijn haf was erg braaf en heeft veel gesprongen en wij zijn pas later gestart om 16.51
Suelza schreef:Je hebt alleen de data verkeerd

broertje schreef:Ja en waar ik met verbazing naar stond te kijken was een man die uit de cross kwam, trok zn paard op de rem en ging uitgebreid staat te vertellen aan iemand hoe het was gegaan. En ik maar netjes nog uitdraven aan een lang teugeltje en daarna ernaast gaan lopen om uit te stappen. Heb er zo'n hekel aan als mensen hun dier wat net zo goed zijn best heeft gedaan voor je zo behandelen.
Sjonniej schreef:Mooie wedstrijd voor de ruiters, helaas is het mennen hier bijzaak. Maar heb toch erg fijn kunnen trainen. Dressuur wordt alleen erg lastig als er om de paar minuten een fluitje gaat en daarna een paard langs je dressuurring komt crossen.
. AnneMieKe_89 schreef:Wauw! Super bedankt Karin!
Zijn echt leuk
Op zaterdag was mijn vriend in het geel-turquoise in het L, ik hier dus. Hebben hetzelfde tenue.
.
Jen_Elegance schreef:Die fries heb ik op de Passage de Route gezien en ik schrok me kapot. Ze vloog er niet zoals mogelijk links omheen, maar hij liep gewoon rechts de bomen in, 3 meter verder kwam ze eruit, maar vraag me niet hoe!? En haar cap vloog nog naast de hindernis.
Tal, ik bedoelde niet de cross in Lisse, maar Manege Bakker in Noordwijkerhout valt onder de Duinruiters, maar is dus volgend jaar pas
AnneMieKe_89 schreef:Leuke foto's Nielsie.
Helaas geen foto's van mij, wel van mijn broertje! (nr. 98).
Iemand nog meer foto's van hem? Had eerst verkeerde startnr.
En van nr. 102 op zaterdag?
Voor ons wedstrijdmenners is het toch alleen een mooie manier om te oefenen voor de oficiele wedstrijden en niet voor de wedstrijd op zichzelf.
KootMiraDrum schreef:AnneMieKe_89 schreef:Leuke foto's Nielsie.
Helaas geen foto's van mij, wel van mijn broertje! (nr. 98).
Iemand nog meer foto's van hem? Had eerst verkeerde startnr.
En van nr. 102 op zaterdag?
102
http://www.pbase.com/natalianl/image/85319830 en verder
).
Pff, damn, fijn. Dit is de link in ieder geval, dan maar even zo: