Hahaha, ja hoor, jij wel
. De mensen die het hebben gezien waren het allemaal met me eens wat zowel de polo als het vest betrof, iedereen vond de fleecevesten erg fijn, zien er ook goed uit en hebben een fijne pasvorm (een aantal willen ze zelfs hebben voor gewoon gebruik en niet alleen voor bij de paarden). De polo valt gewoon een beetje tegen en is kwalitatief gezien een beetje knullig, dus iedereen was het ermee eens om voor een duurder model te kiezen van betere kwaliteit. De prijs van dat shirt zal zo rond de 15 euro uitkomen denk ik zo, dat is er 1 van gewoon polomateriaal.
Neede weet ik gewoon nog niet, zoals gezegd, het wordt natuurlijk wel een beetje kostbaar voor me om alleen heen en weer te rijden om die vestjes te laten zien. Ben zondag ook al extra gekomen (maar dat was nog redelijk dichtbij).
Op zich wil ik best komen, maar dan reken ik wel mijn reiskosten (dus die bereken ik dan door in de prijs voor de polo), anders moet ik teveel bijleggen. Ik denk niet dat jullie daar blij mee zijn als het enkel om het voorbeeld gaat? Als jullie dat geen probleem vinden, dan tuf ik gerust heen en weer volgende week.