[SGW] SGW t-shirt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

Re: SGW t-shirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:13

Hahaha, ja hoor, jij wel Knipoog. De mensen die het hebben gezien waren het allemaal met me eens wat zowel de polo als het vest betrof, iedereen vond de fleecevesten erg fijn, zien er ook goed uit en hebben een fijne pasvorm (een aantal willen ze zelfs hebben voor gewoon gebruik en niet alleen voor bij de paarden). De polo valt gewoon een beetje tegen en is kwalitatief gezien een beetje knullig, dus iedereen was het ermee eens om voor een duurder model te kiezen van betere kwaliteit. De prijs van dat shirt zal zo rond de 15 euro uitkomen denk ik zo, dat is er 1 van gewoon polomateriaal.

Neede weet ik gewoon nog niet, zoals gezegd, het wordt natuurlijk wel een beetje kostbaar voor me om alleen heen en weer te rijden om die vestjes te laten zien. Ben zondag ook al extra gekomen (maar dat was nog redelijk dichtbij).
Op zich wil ik best komen, maar dan reken ik wel mijn reiskosten (dus die bereken ik dan door in de prijs voor de polo), anders moet ik teveel bijleggen. Ik denk niet dat jullie daar blij mee zijn als het enkel om het voorbeeld gaat? Als jullie dat geen probleem vinden, dan tuf ik gerust heen en weer volgende week.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:19

Is de M fleecevest gelijk aan een maat 38??

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:33

Euhhhmm, oei, ik denk dat het zo'n beetje 38/40 zal zijn qua maat. Hij valt als een normale M (zelfs ietwat ruim).
Oh even tussendoor, als ik de spullen deze week bestel, heb ik ze misschien net op tijd binnen voor Ysselsteyn en dan kan ik evt. daarheen komen, maar dan moet ik wel van iedereen definitief weten wat het wordt. En dan moet iedereen binnenkort het geld gaan overmaken zodat ik de bestelling kan plaatsen.

Zoals gezegd, het vest is erg leuk, goede kwaliteit, de polo ga ik in een betere kwaliteit bestellen. De fleecevesten kan ik trouwens in meerdere kleuren bestellen (zwart, dblauw, Lblauw, rood en wit) en daar hoef ik er maar minimaal 5 van te bestellen, dus daar kunnen jullie wat mij betreft ook een andere kleur kiezen. Uiteraard ga ik ze wel pas bestellen op het moment dat ik er 5 van een bepaalde kleur heb.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:34

Ik vond de fleece ook wat klein vallen (zelf heb ik thuis een fleece in XS en die ik gisteren aan had in M). En de L fleece voor dames was mij nog te klein. En voor lange mensen: de mouwen zijn ook heel kort. Het was wel fijn materiaal en een leuk model.
De herenfleece heeft wel fijne lange mouwen. He, we hadden eigenlijk een foto moeten maken.

Edit; ik zie net dat er wel foto's gemaakt zijn Ja

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:35

Ja maar je had gisteren ook een L aan, dus dat klopt ook wel, en dan zijn de mouwen indd ook veel te kort, als je een XL hebt dan komt dat echt wel goed Ja.
Heb foto's, ga ze vanavond uploaden.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:38

Nee, ik bedoel. Mijn eigen fleece die ik aan had (blauw met geel) was maat M. En zelfs die zit me nog ruim.
En de fleece die ik van jou aan had was maat L, maar die was me te klein. Vandaar dat ik ze aan de kleine kant vind.

Edit; de XL herenfleece die ik heb gepast zat wel goed. Die is ongeveer net zo groot als de maat M die ik zelf aan had.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:39

Toch jammer dat ik gisteren dan even die dingen niet gezien heb Scheve mond.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:43

Waar staan de foto's??

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:44

Die komen vanavond pas. Mandy zet ze er dan op.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:53

Ja dat weet ik, maar dat vestje van gisteren was een getailleerd damesmodel, dus het is de bedoeling dat die ook aangesloten zit, dus voor je gevoel zit die waarschijnlijk wat krap, maar dat is dus juist het model. Toen je mijn fleecevest aanhad zat die bij jou ook goed en bij mij zat het vestje wat ik mee had precies hetzelfde als bij jou, dus qua maat kunnen wij beiden dezelfde bestellen. XL zal daarom bij ons beiden ook gewoon goed zitten. Het herenmodel valt wel wat smaller dan normaal.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:03

hyppolyte, ik ben wel in Neede komend weekend, maar van mij hoef je niet helemaal naar Neede te rijden hoor.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:56

Van mij ook niet hoor. Ga gewoon voor beide maat M.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 13:23

Ik houd het ook maar bij M. Wel heb ik vaker dat mijn mouwen wat kort zijn, maar ben bang als ik van fleecevetst L neem het echt een vuilniszak wordt als k um aan heb.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:39

Dat zal gelukkig wel meevallen, het is een getailleerd model dus het zal niet zo snel als een hobbezak om je heen zitten Haha!. Die korte mouwen tref je ook alleen als je een te kleine maat aantrekt, dus het zal wel meevallen, bovendien zijn mijn armen zo'n 75 cm vanaf de binnenkant gemeten, dus zolang je daaronder zit, hoef je je er niet echt druk over te maken Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:58

75 cm? En jij gaat ook voor M? Dan zal ik dat zo es ff nameten.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:40

Hmm.. Hyppolyte was je nou ook op zaterdag in Lisse?!
Want denk toch dat ik een keertje wil passen, ben bang dat ik anders net verkeerd koop: S of M..

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:50

Nee joh, ik ga mezelf niet in een M proppen, heb XL, de L paste op zich wel, hoewel voor het goede iets te krap en de mouwen van een L waren voor mij te kort. Dus de mouwen van een L zijn zo'n 70cm en van een M dus weer wat korter, vandaar dat ik zei dat als je geen armen van tig cm hebt, dat het wel moet lukken in een M.

Ik ben indd ook in Lisse, ik ga dan posten bij een hindernis geloof ik Haha!. Voor de maat kun je dus eigenlijk gewoon je normale maat aanhouden, je hoeft niet uit te gaan van valt klein of groot, hij valt gewoon normaal.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 19:12

Ok, nja.. ik kijk wel even. Denk dat ik voor een M ga, maar wacht nog even af of ik je zie in Lisse Haha!!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 20:08

Wat een super leuk idee! Jammer dat ik nog steeds geen cross rijd. Anders had ik wat besteld! Als het mocht natuurlijk. Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 21:21

Ik heb ff gemeten vanaf bovenop mijn schouder tot net onder mijn pols en kwam op ruim genomen 64cm... dan moet volgens jou de M wel kunnen Mandy?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 21:23

Hyppolyte, welke neem jij zelf qua maat?

Zo vergeleken ben ik volgens mij net iets dikker en korter jou, kan dat?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 22:31

Scum: wat heb jij voor maat normaal? 42? Volgens mij hebben wij nl wel hetzelfde postuur. Ik ben erover aan het denken om toch nog een fleece te bestellen, maar dan denk ik dat het toch Xl wordt.

Hyppolite: moet ik mijn bericht dan gewoon aanpassen in het besteltopic?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 09:25

Hmm, ik denk dat jij (stuk kleiner) wel met een L uit zou kunnen komen.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 09:47

Ik heb de onderlengte gemeten, dus vanaf oksel tot pols, maar nu ik het net nameet heb ik niet goed op zitten letten gisteren, zit op 65 cm Clown

@apple, euhhm, volgens mij ben ik toch wel een flink stukje breder dan jij, of ik moet iets gemist hebben Haha!

Floor, ja je kunt indd het beste even je post in het besteltopic aanpassen, of me een mailtje sturen (crapcrapcrapcrap@hotmail.com).

Ik zal even mijn maten doorgeven, dat is misschien voor jullie wel handig om te weten.
Taille: 78cm
Heupen/buik: 105cm
Billen: 110cm
Borstomvang: 107cm
armlengte: 65cm (van oksel tot pols)
Ruglengte: 60-65cm
Ik heb dus maat XL nodig. Maar zoals ik al zei, ga uit van de maat die je normaal gesproken nodig hebt van vestjes (waar je ook wat onder draagt).

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 10:31

Ik zal mezelf toch eens gaan nameten dan Haha!.