Leugentje om best wil toch!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Ze kan toch ook zeggen dat ze onderweg was naar het corso en toen de weg kwijt was geraakt? En opeens zat ze zomaar in Gorssel!
Gelukkig was Wollie zo lief om haar een lift terug naar huis te geven.
Nickeltje schreef:ik zit ook helemaal alleen met mijn kopje koffie bij mn laptopje een beetje kansloos op Bokt...
Naja, alleen, ik heb een enorm gezellige hagedis...
gomir schreef:Nickeltje schreef:ik zit ook helemaal alleen met mijn kopje koffie bij mn laptopje een beetje kansloos op Bokt...
Naja, alleen, ik heb een enorm gezellige hagedis...
Jij moet studeren
Voor mij heeft dat niet eens meer zin
Wel een raar rooster? Dat is geen co-schap lopen, dat is gewoon studerenWij hadden onderwijs ook weleens raar verdeeld, maar dan moesten we altijd wel gewoon op afdeling aan de gang tussendoor.
Ik heb examen overleefd, patiënt ging goed, maar kruisverhoor had net zo goed in het japans kunnen zijn. Was volledig blanco, heb ik wsl net als mijn faalangst dit co-schap ontwikkeld want heb nog nooit examenstress gehad
Maar goed: een 6 en twijfelachtig betekend imo geslaagd(al is dit wel mijn absolute dieptepunt, daar gaat mijn cum laude-afstuderen
). Overdoen had volgens de beste man bij mensen zoals ik toch geen zin
Scum schreef:Gomir; betekent dit nou dat je kinder niet over hoeft te doen?
SGWOllie schreef:Ach ja, iedereen moet natuurlijk eens op zichzelf....
En als je studie te ver is om thuis te wonen is het ook zonde om niet te gaan doen wat je leuk vind omdat je thuis wil blijven voor je paard. Ik heb mijn paard ook in de stad gehad van waar ik op kamers zat, maar ik had dan wel een rustiger rooster dan bv Nickeltje. Dus veel werken en aan het eind van ieder geld een stukje maand over...