Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Amber_ schreef:Nee het is al vanaf vannacht droog.. En sinds 2 uur geleden echt zonnetje.

) me eerste keer dat ik start 
Amber_ schreef:Nee het is al vanaf vannacht droog.. En sinds 2 uur echt zonnetje.
Citaat:Ha even jullie vieren....onweer en zware regen ...dat is wat de nacht ons brengt-bacht. In overleg met Willem even voor de zekerheid onerstaande tekst op website. Hoop echt dat het wel doorgaat
RUITERS OPGELET!!!
Vanwege de nieuwe zware regenval van vannacht zou het kunnen zijn dat wij een of meerdere wedstrijden moet aflassen. Houdt u zich op de hoogte via deze website svp!! (Liever niet allemaal bellen!!) Als het maar enigszins mogelijk zullen wij de wedstrijd laten doorgaan…én voor u als ruiter én voor Marit en Annet, die zo hard hebben gewerkt om de startlijsten te maken en voor Ria en alle vrijwilligers!!
Citaat:RUITERS OPGELET!!!
Ondanks alle regen ziet de bodem er toch acceptabel uit, dus gelukkig kunnen kunnen alle wedstrijden doorgaan!!
Of het moet er zo goed bijliggen dat er nog een paar mm bij kunnen en dat kan ik me niet voorstellen nu... maar goed. Lielle schreef:hm, ben er ook niet zo blij mee. Begin te overwegen om sowieso niet te gaan, als ik al die voorspellingen zie.