Moest overlaatst bij ons ook de coffin doen met mijn nieuwe (die toen nog mijn probeersel was
) maar dat wou ze ook niet echt
Het liep stijl naar beneden, brede gracht, stijl naar omhoog... Heb toen maar een ander grachtje gaan springen dat we beiden beter zagen zitten

Heb trouwens topicje
viewtopic.php?f=10&t=752778&hilit=
goeiemiddag.
. Dus toen stonden we ineens omgekeerd
. Kreeg hem er daarna wel langs. En weer lekker doorgereden. 3, dubbel 4, 5 en 6 gingen goed. Toen moest ik weer tussen hindernis 10 en die balk door, maar was er op voorbereid, dus goed been eraan en toen ging die er wel gewoon langs. En 7 8 en 9 sprong die ook goed. En toen 10. Hij kwam uit de wending, en had zn kop alleen maar bij die balk. Woesj toen stonden we weer opgekeerd. Daarna omgedraaid en erop aan gereden toen sprong hij 10 wel. Maar wel een balk omdat hij echt gewoon niet op de hindernis lette. 16 stafpunten dus. Maar voor de eerste keer buiten mogt ik niet klagen. Hij sprong goed!
). Maar toen het parcoursje begon was hij braaf. Nog wel wat heet, maar hij sprong goed. Hij draaide zich niet meer om bij die balk. Was Foutloos
. Dus weer 2 wp erbij
Het tweede heeft hij mooi bewezen dat hij het kan hé
in de M2

Weer eraf, meenemen in het water en toen daar erop. Daarna ging ze er wel in. Ze was waternat van het zweet