Maar ben het met lielle eens, daar maakt ieder zo zijn eigen keuzes in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!! Daar is hij me veels te dierbaar voor! Wat wel zo is is dat hoe meer ik in het cross-ritme zit hoe fijner die gaat lopen. Chaam bv was hij nog een beetje terug, maar Etten Leur liep hij weer als een trein, hij wist het precies, dus ik bekijk het nog even. miss_jumpy schreef:dat ben ik op zich met je eens Wuppie, ik vind ook eigenlijk dat vooral een lange reis en een lange dag op de trailer een wedstrijd zwaar maken!
SGWuppie schreef:miss_jumpy schreef:dat ben ik op zich met je eens Wuppie, ik vind ook eigenlijk dat vooral een lange reis en een lange dag op de trailer een wedstrijd zwaar maken!
Ja dat is waar. Maar ik probeer ze er altijd wel tussendoor af te halen, gewoon even wandelen en wat laten grazen. Uren op de wagen vind ik ook niks....scheelt wel dat ze nu lekker ook 's nachts buiten staan, dus dan heeft ie al een hele nacht in de wei gestaan voordat we gaan.
SGWuppie schreef:Ja dat is waar. Maar ik probeer ze er altijd wel tussendoor af te halen, gewoon even wandelen en wat laten grazen. Uren op de wagen vind ik ook niks....scheelt wel dat ze nu lekker ook 's nachts buiten staan, dus dan heeft ie al een hele nacht in de wei gestaan voordat we gaan.
Talida schreef:Zou het erg zijn als ik verder helemaal niet meer getraind heb, om dan oefencrossjes te doen? Of kan ik dat ook als training zien?
Naja dan kijk ik mn videootjes nog wel van de training van het voorjaar, dat ging ook goed
) Ze heeft ook lang vakantie nu dus dan mag ze in het najaar wel wat extra werk doen.

)