[SGW] SGW Chaam, de 12e gaat niet door

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:42

Gomir: Balen dat ik je niet heb gezien! Ot vind die 80 cm gewoon de moeite niet

Schoentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:49

Gomir: daar was ik ook zooow bang voor
Die paarden vinden dat dan gewoon niet interessant genoeg!

Maar de cross ging wel goed naar je zin?

Altos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:56

Alle foto's van Zaterdag staan online. Kijk op www.vivianstoop.nl onder 'evenementen'. Foto's van vandaag volgen z.s.m.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:59

Simmie schreef:
Gomir toch! Wel goed van je foutloze cross!!
Weet iemand waarom bitwise niet is gestart met Online? (zie hem niet bij de uitslagen staan)

Wel foutloos, maar niet zo fijn gereden Complete verslag staat in het SGW-topic

Online liep niet goed, maar zie dat jitske dat ook al gezegd heeft.
Chaam 2006 was niet Lex zijn wedstrijd

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 23:03

Meestal is Otje wel scherp, ook op het lage werk. Maar de laatste maanden verliest hij daar langzaam zijn interesse in en begint hij pas bij een hindernis van 1.10 op te letten en enthousiast te worden Dat in combinatie met het jippie-ik-heb-weer-de-ruimte-gevoel gaf een leuk effect

Heb me nog nooit eerder druk gemaakt om het springen, maar dit was echt dramatisch

Cross liep niet helemaal lekker. Ik moet nu echt L starten, maar hij wil overal dicht onderlopen en is nog steeds erg bang voor mensen en de posters enzo. Ben er dus nog niet helemaal uit wat ik ga doen.
Misschien knapt het met wat trainingen op, maar eigenlijk speelt dat al sinds ik bijna 2 jaar geleden de eerste cross in ging met hem...Denk dat hij dus straks maar gewoon weer een ft-dienstverband als springpaard krijgt

Ik had de site van vivian 2 minuten geleden nog openstaan Zitten mooie foto's bij Komen die van zondag ook zo snel?

Altos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 23:16

ik ben er druk mee bezig maar wil zo toch wel naar bed. 2 dagen van 10 tot 5 fotograferen is best vermoeiend (en koud). Ik hoop ze morgen of anders uiterlijk overmorgen online te hebben

g0otje

Re: SGW Chaam, de 12e gaat niet door

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 08:02

Hallo allemaal,
ik ben ook weer uitgerust van een druk weekend. Ik heb een beetje gemengde gevoelens over Chaam, maar mag zeker tevrede zijn.
De bokkers hebben de resultaten iig goed bijgehouden.
Hier mijn verslagje:

Ik moest als 2de dressuren met Paso Doble, ik was harstikke tevrede, had wel 1 foutje vanwege een voorleesprobleem, maargoed dat kan gebeuren.
Mijn resultaten vielen erg tegen: 176pnt!!! (niet eens een winstpunt)
Ik stond 9de na de dressuur.
Daarna het springen, de eerste 6 hindernissen kwamen mooi uit maar 2 balken!!!En alles tikte hij aan. In een snelle beslissing besloot ik dat ik even iets moet doen en ging ik wat spelen met de afstanden, hierdoor paste niets meer maar bleef dop iig wel van de hindernissen af!!! Resultaat 2 balken en Margo die even getreurd was watik had nogwel zo goed op het springen getraind.
Dop en ik zijn nog maar te kort een combinatie om het meteen goed te doen, maar ik was toch super tevrede over de cross. Heb fijn gecrossd met een tijd van 6.12 wat geloof ik redelijk snel was.
Crossen ging onwijs lekker voor mijn gevoel.

Martino Utopia was super in vorm en HEET~~~!!!
Dressuur was een nette proef, nog wel wat verbetering nodig vooral middendraf maar ik was erg tevrede. Stond 4de na de dressuur met 198 pnt. Springen maakte hij wappers van ik weet niet hoe hoog!!!! En kon ik hem nauwelijks de baas, Maar wel een fijn parcourtje en ik denk als een van de weinige foutloos. Met crossen was tino eveneens nogal voorwaarts en kreeg doordoor 2 rotsprongen op de zaag en de afsprong. De rest ging fantastisch, kon hem mooi terug rijden voor de smalle hindernissen en hij voelde heel enthousiast aan. Ik had een tijd van 6.10 ook erg snel, al heb ik voor mijn gevoel niet hard gereden.

Toen kwam de prijsuitreiking en bleek ik id met Paso doble toch nog net 7de prijs te hebben gewonnen. (sorry miss jumpy )
Met martino utopia was ik tot mijn verbazing 1ste.
Dit was mijn laatste L cross met tino en ik heb er een goed gevoel over!!

Grappig is dat Alice Naber op zondag een nieuw paard bij had, waarvan de eigenaresse mij vertelde dat ze een half zus was van Martino. Ze was erg benieuwd naar martino omdat ze me al heelvaak in de lijsten had zien staan.
Ze komen uit dezelfde moeder!!!

Zondag heb ik met niverma gereden en het begon in eerste instantie als een drama. Niverma is wat ik noem compleet gestoord en echt een drama. Als ze haar dag niet heeft dan wordt dat ook gewoon niet beter.
Ik heb ook besloten dat etten leur waarschijnlijk mijn laatste wedstrijd met haar wordt want ik kan het zelf bijna niet meer aan.
De dressuur was een en al gebok, ik schaamde me compleet dood. Ik werd 1 na laatst met 171 pnt en dat vond ik nog veel punten voor die proef!!!
Springen was wonder boven wonder foutloos. Ze raakte bijna niets aan maar het was niet echt mooi om te zien. Moest echt harde ophoudingen maken anders kwam ze gewoon niet terug. De cross zag ik erg tegenop kon haar met losrijden nauwelijks rustig krijgen. Toch kwam haar geweldige inzet in de cross naar voren. Ze liep heel goed (wel veel vechten onderweg) en ze heeft zelfs de kattepult gesprongen wat ze heel moeilijk vond. Ook het water deed ze super fijn. helaas kwam ik er achter dat ik mijn klok niet aanhad gezet en finishte ik 4 sec buiten de tijd. Balen anders was ik 2de geweest. Maar ben neit getreurd was alsnog opgeklommen tot de 4de plaats.

Allemaal dankzij de 20 strafpunten voor 1 weigering~~!!Ik vind het een geweldige regeling

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 08:14

en een 6.5 voor stijl toch nog vrij hoog!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 08:19

goed gedaan LOve, echt knap om met 3 paarden drie keer in de prijzen te vallen!!

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 09:06

goed man margo, en de andere, ik heb er ook zin in om sgw te gaan doen!

alleen helaas vandaag naar de dierenarts in bodegraven met me paardje heeft hele erge pijn maja

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 09:10

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 09:47

Daar ben ik ook nog even met een kort verslagje.
Het ging bij mij allemaal niet zo lekker. Ik ben niet rondgekomen, maar toch was ik wel tevreden.
Ik had verwacht dat Only heel kijkerig zou zijn en dat viel eigenlijk wel mee. Hij was heel braaf. Ik was zelf het overduidelijke probleem.
Na de rottige afsluiting van vorig jaar heb ik door de winter heen flink wat angst opgebouwd. Foute zaak
Ik zat veel te veel aan de teugels te tutten en hield hem tegen op een aantal sprongen omdat ik bang was dat we er niet goed voorzaten. Nou ja, dat zorgde dus voor aardig wat weigeringen.
Maar het aparte was dat de moeilijkste hindernissen super goed gingen en daar durfde ik wel op te rijden. De weigeringen waren op de makkelijke dingen. Ik ben dus weer lekker kippig bezig. Maar over Only ben ik meer dan tevreden. Ondanks zijn koppige ruiter deed hij het toch wel heel braaf. Het is goed dat de trainingen weer gaan beginnen, want ik heb absoluut wat mental coaching nodig

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:52

L0ve: Martino is een Highline toch?
Maak je niet vaak mee dat die zo knetterheet zijn.

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 11:54

Jha martino is een highline. Hij is erg zenuwachtig en hij vind crossen onwijs leuk ik denk dat ie daarom zo heet was. Want normaal gesproken heeft ie daar echt niet zo'n last van !!! Wel zenuwen maar die megasprongen die tie dit weekend maakte echt grappig !!

Oo die foto met bocacio (ofzoiets) is angelina van steenhoven. En die tweede foto waarvan max dacht dat het ilonka was dat is ze niet iig, want ilonka reed maar 1 paardje!!

Iedereen gefeliciteerd met de prijzen.
Had marieke nog gezien en miss jumpy. Echt heel leuk!!! Verder dacht ik simmie ook te herkennen met de dressuur, maar weet het niet zeker.
Jiska heb ik ook nog gezien.

Loes_Joery

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 12:32

Hoi,
Gisteren ben ik naar de SGW geweest!
En ja dan maak je foto's he! Hahaha!
Het zijn er nogal wat dus ik dacht het is makkelijk om ze in mijn album te zetten !
Links onderin staat wie het is !

Dus hier de link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=GUKDQUHC

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:28

Afbeelding
Mijn foto met dank aan Loes_Joery
Dit was niet echt een mooie sprong, was de sprong na mn weigering op de hindernis daarvoor, even wat uit het ritme dus

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:09

Leuke foto's allemaal, MJ die eerste foto van jou is echt super!

En gefeliciteerd voor alle prijswinnaars!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:53

Canter, dank je, ik vind hem zelf ook wel stoer!

@SGW-ukkie: gelukkig toch een goed gevoel, en je weet wat het probleem is, dat is altijd al het halve werk toch?!
Ik heb nog aan je gedacht bij de bosinsprong, toen ik dat zaagsel zag liggen!
Maar goed, je gaat toch ook weer trainen vanaf zondag? Geen dal zo diep of er komt weer een einde aan, en daar ben ikwel een goed bewijs voor

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:06

Loes_Joery schreef:
Hoi,
Gisteren ben ik naar de SGW geweest!
En ja dan maak je foto's he! Hahaha!
Het zijn er nogal wat dus ik dacht het is makkelijk om ze in mijn album te zetten !
Links onderin staat wie het is !

Dus hier de link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=GUKDQUHC

Leuke fotos, jammergenoeg sta ik er niet op was 162 en je bent bij 159 gestopt.
Maar wel leuk gedaan hoor!!

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:30

miss_jumpy schreef:
Canter, dank je, ik vind hem zelf ook wel stoer!

@SGW-ukkie: gelukkig toch een goed gevoel, en je weet wat het probleem is, dat is altijd al het halve werk toch?!
Ik heb nog aan je gedacht bij de bosinsprong, toen ik dat zaagsel zag liggen!
Maar goed, je gaat toch ook weer trainen vanaf zondag? Geen dal zo diep of er komt weer een einde aan, en daar ben ikwel een goed bewijs voor

Die bosinsprong ja, haha. Dat was inderdaad ook een mooie weigering. Daar reageerde hij weer prachtig op het mot. Dat was het engste van de wereld voor mijn ukkie. Maar ik heb hem er gelukkig uiteindelijk wel over gekregen. Daar moeten we echt nog op trainen
Inderdaad ga ik zondag ook weer naar de training in Nieuwveen. Zit in de groep van half 4. En met een beetje mentale hulp van Michiel en Rom komen we wel weer uit dit diepe dal naar boven

Wilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:34

Ben gister even gaan kijken bij de pony's , egt schattig

Goed gereden margo!
Vond het jammer dat ik er zaterdag niet bij kon zijn!

Wilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:36

Hey max, op een van je laatste foto's is Ilonka niet!!!

Wat was er met vamp?

Loes_Joery

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:59

@ _Jitske_: Graag gedaan hoor !
@ L0ve: Heey Margo, nee we gingen net voor je ging springen naar huis ! Toch nog gefeliciteerd !