Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De boom bij het water vond ik ook wel pittig, schoot nog een beetje uit de bocht ook daar, wel super er overheen en toen liep ze ook heel braaf het water in. Daarna pakte ze het zelf weer op en ging ze er weer voor in volle galop. Heb tussendoor geen een keer hoeven drijven. 

Inspringen voor de cross was waardeloos, 2x gesprongen en 2x bijna op der knietjes... 
Zo leuk! Toen was je net door de dubbel
ik heb je filmpje gezien! je ging zo mooi!
Breeze was weer als vanouds fijn in de dressuur! ik had ook een heeeeeeeeeeeele goede voorlezer geleend
bedankt BVW voor het lenen van je moeder
209 punten en 4x een 8 en zelfs een 9 op het afgroeten! GAAAAAAAAAF!
Springen foutloos en cross ook foutloos!!! maar lekker safe gereden in de cross en de veilige lijnen gekozen ivm hier en daar de zware stukken in de bodem... daardoor wel tijdfouten waardoor ik mijn eerste plek terecht af moest geven en er met het rode lint vandoor ging! SUPER tevreden! heb het vertrouwen weer helemaal terug in de waterbak! het blijft worstelen maar we komen er wel!!!
... ik vond juist dat de hindernissen vaak met zijn 2en stonden erg prettig! kon je goed testen of het gas en rem het deed!
TOP GEDAAN!!! ik heb genoten! ik vernam het einde van de dag wel wat onrust over de duur van de uitslagen van de L paarden... misschien waren we allemaal teveel verwent met equiscore in Oenkerk
misschien iets voor de organisatie om eens in te verdiepen en te overwegen. ik heb geen idee wat dat kost en of dat de moeite waart is, maar het voorkomt al die vragende deelnemers bij de rekenkamer... (ik zou er gek van worden namelijk
) Catering was TOPPIE! gezellige mensen en lekker eten! TOP!
)
Komt vast ook online 
Ze pakte super aan, dacht heel fijn mee.. Bleef er fijn aan galoperen.. Wel nog te langzaam, 316 seconden inplaats van 271.. Maar al een stuk beter dan vorige keer.. Foutloos rond gecrost met een 6,7 en 6,5 voor stijl.. Dik tevreden..
knap ge-evalueert dan! knap zoals je naar jezelf reflecteert en niet zomaar je pony de schuld geeft! ervaring opdoen helpt en het komt vast snel goed met jullie! je bent er goed mee bezig! kunnen velen nog wat van leren
wie weet ik ook wel 

Wat een luxe dat iedereen zo dichtbij kon parkeren zeg!
!!!