Geweldig die foto's! Krijg er net als Marleentje echt zin in. Al schrik ik wel een beetje van de natte bodem. Althans zo lijkt het, maar misschien valt het mee en valt er komende nacht niet al te veel bij.. Ik start zondag pas, dus dan heeft de bodem al heel wat paarden moeten verwerken... Heel veel succes iedereen morgen en genietze!
Ziet er echt mooi uit!!! L heeft ook heel gave hindernissen, dat autotje en die opsprong vind ik echt heel gaaf. Ik mag zondag gewoon proberen rond te komen in de B. Morgen vast even parcours lopen! Leuk!!!
Yesorno
Geplaatst: 15-06-12 19:52
Gaaf die foto's Krijg er helemaal zin in. Alvast beetje indruk kunnen krijgen. Nu alleen nog wachten tot het zien van de BB sprongen Succes voor degene die morgen moeten!
Stal_Fiore
Geplaatst: 15-06-12 19:52
Die laatste hindernis, letter Z... De boerderij. Staat daar een kar in? Ziet er nog wel pittig uit... is dat ook voor B pony;s?
marleeentje
Geplaatst: 15-06-12 19:53
voor degenen die morgen moeten rijden alvast veel succes en vooral ook veel plezier!
Wij zijn vanavond wezen lopen. De grond is (nu nog) prima. Op een paar stukjes hadden ze wat zand gegooid maar ik vond de bodem niet verkeerd. Gave hindernissen hoor! Vooral de op en afsprong gevolgd door die driehoek zeg maar, wow! Maar een heel mooi parcours zeg, complimenten aan de organisatie! De laatste hindernis zijn strobalen, al dan niet met een stammetje erboven. Wel vreemd om nu te lopen als het klaar staat voor de M en Z, terwijl zus B paarden start en dochter BB pony's. Voor de BB stonden ook nog geen bordjes of beschrijvingen, jammer. Nou, we lopen hem zondag nog een keer, zus moet toch vroeg en dochter laat dus tijd zat. Beide dames hebben er zin in, ik vind het eng..... M'n kleine meissie voor het eerst in een echte cross....