[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kris

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:43

Lekker Mootje!
bvw, dat is mooi balen. Weet je al hoe je hem bent kwijtgeraakt?
Caro, ik ben ook benieuwd naar je stenen!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:44

pfoe dat is rot zeg bianca, dat wordt een nieuwe dus...

leuk he als er wat binnenkomt he Mootje!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:50

Noor, DG is dus altijd zo langzaam... Ik heb 9 pakken á 8 of 16 drankjes, en ik drink er maar 1 per dag dus ik kan even vooruit :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:53

Kris schreef:

Doordat wiso mij gister heeft getrapt. Ik ben er alleen beter vanaf gekomen dan mijn bril. Kwam er ook na tien minuten achter dat ik wat miste...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:56

Mijn stenen zijn geleverd. Omdat mijn pad 80m2 is zijn het simpele grijze klinkers geworden aangezien stenen duur zijn. Foto staat op mijn fb.

@ BVW mooi dat je bril weer gevonden is

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:02

@ Lielle gave foto weer!
@ BvW wordt dus een nieuwe...
@ Kris fijn dat je training zo goed ging!

Ik heb vanmorgen weer heerlijk gesprongen! Weer 1.10 en 1.15 en nergens geen last van! Hij liep nog steeds als een zonnetje na het springen :D

Heb koppijn en is echt zo saai op m'n werk....

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:07

bvw schreef:
Kris schreef:

Doordat wiso mij gister heeft getrapt. Ik ben er alleen beter vanaf gekomen dan mijn bril. Kwam er ook na tien minuten achter dat ik wat miste...

Heb ik daar over heen gelezen?
Dat is niet tof zeg. Stond je achter haar?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:49

daNiielle_ schreef:
Hebben jullie al wilde plannen voor koninginnedag/nacht? :D

Ik HAD wilde plannen voor koninginnenacht, totdat ik op het rooster op het werk keek... Zondag werken van 16-18, maandag van 8-13. Aaaargh. Maandagmiddag ga ik met een vriendin naar Groningen denk ik. Wel even zien hoe want ik ga niet alweer BOB spelen.

Balen Bianca! Er schijn maandagmiddag ook groot feest in Eelde te zijn, georganiseerd door KwienTiem. Misschien blijf ik daar ook wel gewoon hangen :Y)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:58

Wat een rot tijd voor een zondag Mirthe! Bah, en koninginnedag ook. Maar dan ben je wel lekker op tijd thuis.
@ Henny wat lekker dat het springen zo goed gaat!!!
@ Caro stenen zijn achterlijk duur! Wij hebben vorig jaar de hele tuin op nieuw aangelegt en als je al die bedragen ziet.. en dan hebben wij het nog wel simpel gehouden :)
@ BVW oei anders carglass effe bellen :+
@ Mootje heeft der ''koffiezetapparaat! :P
@ Noor ook, jullie kunnen samen wel bakkies doen!
@ Danielle lekker lekker! Wij eten morgen bistro krieltjes met rauwkost en ik denk een kip condonbleu! Vandaag heb ik heel braaf aardappels met bloemkool en karbonade gekookt..
@ Sussie stom he dat het ene paard regen helemaal niet erg vind en de andere serieus meent dat ie dood gaat.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:09

Ja ik baal er echt van, de zondag vind ik niet zo erg want ik heb eerst wedstrijd, maar de maandag vind ik wel erg. Maar niets aan te doen, had ik maar vrij moeten vragen. Collega smste vanochtend ook nog of ik dinsdag ook wel van 8 tot 13 wilde. Ik heb teruggestuurd dat er dan helemaal niets meer van Koninginnedag kwam, wat ze wel kon begrijpen. Helaas krijg ik in de vakantie bijna alleen maar dit soort tijden, maar dan hoef ik in ieder geval niet zo vaak in de avond. Daar heb ik een hekel aan, beetje stom staan schoonmaken. Als ik dat leuk vond had ik wel ergens anders gesolliciteerd :o .

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:12

Ik vind het heerlijk om smorgens om 8 uur te beginnen tot een uur of 1. Vind laat beginnen echt zo waardeloos. Maar kan me voorstellen dat je ook graag koninginnedag wil vieren :)
En schoonmaken hoort er denk ik over al wel een beetje bij, vind het soms wel lekker, ff geen gedram aan je kop en lekker simpel werk doen :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:15

Haha, juist als ik ga schoonmaken gaan de mensen mij aanspreken, dan denken ze dat ik tijd heb.
Ik vind 9 uur prima, maar 8 vind ik wel echt vroeg. Ik wil er altijd optijd zijn, dus zeg maar kwart over 7/half 8 weg, en daarvoor douchen, aankleden en opmaken en ik kan al slecht uit bed komen. Mijn wekker staat dan dus om 6 uur. Voor school kom ik altijd om kwart voor 8 mijn bed uit, want dan maak ik me op in de les. Douchen doe ik dan altijd 's avonds, maar ik douche altijd voordat ik ga werken, zodat ik zeker weten geen gezeur krijg dat ik naar paard ruik :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:17

@ MM deze komen uit geesteren. 6 euro de m2. Goedkoper vind je ze denk ik niet en hoefde geen bezorgkosten te betalen. Hier in het dorp vragen ze standaard 90 euro bezorgen zelf voor 10km
Ik begin ook liever vroeg. 3x per week begin ik om 730

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:18

Bij mijn zaterdagbaantje werkte ik elke zaterdag van 8.45 tot 19.30... Moest het filiaal openen en sluiten :)
In de vakanties werkte ik vaak 6 dagen in de week en maakt dons wel 60 uur. Handige was dat ik overal inzetbaar was. Ik werkte daar als hoofdcassiere en bij de klantendienst, maar stond net zo graag op de vloer of in de kelder kleding te labelen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:20

@ Caro welke Geesteren, ik ken er 2 namelijk. :D
@ Mootje dat deed ik ook tijdens vakanties, werken werken en werken. Als je alles kunt moet je ook alles doen en dat vind ik altijd wel leuk.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:25

Ik werk in de vakantie ook graag veel, maar openen vind ik niet zo leuk. Ligt er wel aan met wie, met 2 is het leuk en met 1 is het hell. Ik sluit elke maandagavond. Deze vakantie wil ik eigenlijk ook wel ingewerkt worden op brood of slagerij. Vakkenvullen vind ik ook best wel leuk, vooral AGF. Ik kan alleen nooit vinden wat waar moet :o? .

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:28

Marijke ik heb nog 8 kip cordonbleu's in de vriezer die dit weekend op moeten. :+
Leuk hoor zo'n markt aanbieding.
Mirthe dat is echt balen. En vervanging vinden zal ook wel onmogelijk zijn.
Bianca zonde zeg, echt geen handige actie van Wiso! Gaan je vrienden niks leuks doen, kan je met hun mee.

Morgen nog 1 dag school en dan vakantie, daar ben ik aan toe.
Zit trouwens nog te twijfelen om morgen met de springles mee te doen. Is namelijk van dezelfde instructeur...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:38

Mijn appel taart is iets zwart geworden -O-

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:39

ik zou juist ook alleen maar vroeg willen werken helaas heb ik 4 avonden en 1 ochtend :S
maar ben nu beetje aan het rondneuzen voor iets anders. ga me er even in verdiepen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:40

Jou rooster lijkt me vreselijk Mendy, ik zie jou alleen maar vliegen door de weeks :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:42

is ook vreselijk maarja moet iets voor wat uurtjes he..
volgende week dagen van half 9 tot 7 en van half 9 tot half 9. is er 1 met vakantie
dus weer een paar extra uurtjes.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:42

Ik twijfel ook wel eens over wat anders, ook omdat ik nu altijd met pijn werk. Dat hou ik ook niet eeuwig vol. Maarja, wat wil ik dan en in deze tijd is er ook niet zoveel te vinden.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:43

MM, of het zwarte er af schrapen, of snel aan de kippen (of varkens) voeren, en snel een nieuwe bakken, en niet gaan "bokken" als je aan het bakken bent.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:43

pijn is niet fijn jantine. waar heb je last van dan? staan, handen

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:45

texelse schreef:
MM, of het zwarte er af schrapen, of snel aan de kippen (of varkens) voeren, en snel een nieuwe bakken, en niet gaan "bokken" als je aan het bakken bent.

Ben je gek of zo!!! Ik heb me daar een bult appels staan schillen!!! Ik haal het zwarte er wel af. Ja het bokken tijdens het bakken.... dat is het hem geweest.. hoewel ik de tijd niet vergeten was maar ik denk dat ik de oven te warm had staan :D