met waarom je zulke rare tijden hebt vief? mirthe ik ga morgen ochtend wel lopen, ik ga liever vanavond alles klaar zetten. Hier was ook niemand die het een probleem vind om morgen om zeven uur de cross te verkennen.
ik heb besloten niet vanmiddag te gaan verkennen. wij vertrekken morgen heel vroeg, dan kan het in een keer. (al had ik het liever anders gedaan)
Gisteren nog eevn naar boekelo geweest, paardheeft mooi nog even het water en wat boompjes gezien. Ben heel benieuwd hoe het morgen gaat, we gaan in een gecontroleerd tempo de cross door en dan kww.
M-ers haha! Ik ga vanmiddag lopen, en ben benieuwd
AntheaV
Geplaatst: 20-04-12 10:26
Veel plezier alvast! Ik wil ook heel graag vandaag al, maar dat ga ik echt niet redden. Wil ook alles vanavond klaar zetten en ben pas 6u thuis (en ik had ook bedacht dat ik Yentil vandaag wil rijden, dus dat is ook lekker ingepland haha)
vooral omdat de hindernissen op de foto's nog niet aangekleed zijn ook. hindernis 1 vind ik wat spannend omdat die op het open veld is. zullen wel bloemetjes inkomen
hahah je herkend mij ook aan mijn ruige tuiger! de tuigers nemen straks de overhand ik ga vanmiddag ook lopen, denk dat we rond 15:00 gaan lopen lekker op tijd zodat ik daarna paard nog ff kan doen
Ik ga ook om ongeveer 15 uur lopen. Ik ga nu eerst paard rijden en daarna wassen/vlechten en trailer inpakken.
Rosalie123
Geplaatst: 20-04-12 12:41
Denk dat de bodem ook wel goed is. Tenzij er heel veel regen gaat vallen, maar ik denk dat het wel een beetje meevalt. Vanmorgen de laatste keer gereden voor zondag, hij liep goed! Daarna al het tuig schoongemaakt (2 uur mee bezig geweest) en nu verder een rustige middag voor de boeg. Stiekem lijkt het me ook wel leuk om vanavond de cross te gaan lopen, maar eigenlijk is het onzin, want ik heb zondag ook wel tijd tussen de dressuur en springen. Morgen de hele dag werken, dus 's avonds ga ik even longeren en ga ik de auto alvast inpakken. Ik heb er ook heel veel zin in!!