Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De mijne laadt sinds twee weken alleen... een paar jaar geleden begonnen we met twee en een half uur kl*ten. Toen ging het goed, maar moesten we wel alle zijkanten dichtzetten met lijnen. Toen naar een lijn en toen geen lijnen, maar moest ik wel nog meelopen. Nu gaat het helemaal vanzelf!!
Pantykous schreef:Ik zag trouwens dat ik voor zondag bij de gevorderden groep stond ingeschreven. Nou heb ik met springen wel ervaring, maar crossen maar 1x eerder gedaan. Verder wel een dapper paard. Kan ik dat zondag gewoon aangeven of zit ik dan in de verkeerde groep?
aangezien de andere 2 puppygroepjes zijn dacht ik dat je hier meer op je plek zou zijn.
. Heb fijn uurtje les gehad. Richard vond dat het al beter ging dan de vorige keer, dus dat scheelt. Ze ging nu ook zowaar best heel snel de waterbak in. Yeeeeeeeh! Ben weer meer dan tevreden. Ben compleet afgeserveerd. Hihi... Nu net thuis vanuit jureren. Ga ff happie eten maken en dan vroeg m'n mandje in. Sansje schreef:Zo dat was een aardig dagje. De wekker ging erg vroeg. Heb fijn uurtje les gehad. Richard vond dat het al beter ging dan de vorige keer, dus dat scheelt. Ze ging nu ook zowaar best heel snel de waterbak in. Yeeeeeeeh! Ben weer meer dan tevreden. Ben compleet afgeserveerd. Hihi... Nu net thuis vanuit jureren. Ga ff happie eten maken en dan vroeg m'n mandje in.

Heb me ontzettend vermaakt, en veel gedaan in de les. Peerd vond 't ook leuk

...