[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 08:36

En het is pas woensdag :(:)
Ik wil graag een training 'risk assessment' doen, maar die is morgen al :\ Dat gaat hem niet meer worden...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 08:49

Mogge,

@ Henny klopt. Ik gebruik pelham riempjes
@ Evelien ik heb een myler liggen maar die was speciaal op maat voor mijn ruin en mijn merrie heeft een hele andere mond.
Het probleem van een ander bit is dat ik geen nieuwe wil aanschaffen want heb er iets van 20 liggen. Als ik niks in mijn collectie heb dan blijf ik lekker met dit bitje rijden.

Ps het gaat lekker in het verslagentopic van Vasse

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:01

Morgen!
Ik heb vanavond weer dressuurles en als het goed is vanaf volgende week ook weer springles! Daar heb ik wel weer zin in, kan ik straks ook weer wat springwedstrijden gaan opgeven :)

Henny: Aiii dat klinkt niet zo fijn. Gelukkig dat je wel meteen bij de TA terecht kon. Sterkte ermee! :(:)
Snoek: Wat fijn dat het weer beter gaat met Vorstin. Wel balen dat ze niet meer buiten staat
Evelien: Gefeliciteerd met je mooie punten
Evony: Balen dat je onterecht -2 hebt gekregen. Ik zou er wel even achteraan mailen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:11

Goeiemorgen!!

Eef, je kan echt goed voorspellen! Ik kon amper schakelen vanochtend, heb echt spierpijn onder mn oksel en in mn tiet :+
Henny, auwie :(:)
Sarah, wat balen zeg!

Vasse is altijd z'on slagveld, volgens mij ook heel veel mensen van dichtbij die maar eens een crosje gaan doen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:15

Het is idd erg gezellig in het Vasse topic...

TG: sterkte met je spierpijn :(:)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:17

Vasse is ook eigenlijk niet echt een aanrader, jammer dat er steeds van die rare dingen in de cross terug blijven komen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:18

Ach, je neemt mensen die zich speciaal aanmelden op bokt om zich in een (waarschijnlijk terecht) discussie (jullie kennende) te mengen toch niet serieus nemen ~~}>

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:24

Goeiemorgen :wave:

Dagje leren voor de boeg :O Maar nu eerst rustig koffie drinken!

En het topic van Vasse, tja := Die 2 die daar nu in zitten hebben er overduidelijk geen verstand van.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:30

Goedemorgen

Ja noor alles wat ik van Ferrose geleerd heb hoeft een ander paard me niet te leren. Dus voor de volgende ben ik voorbereid :+

Topic van Vasse gaat inderdaad heel vriendelijk. Maar goed na het lezen ervan staat die volgend jaar toch niet op mijn lijst.

TG sterkte met de spierpijn.

Ik ga eens kijken of Ferrose spierpijn heeft van gisteren :=

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:31

Toch vind ik het wel jammer. Ik heb in 2004 en 2007 daar gereden en vond het toen best een leuke cross. Plus dat het voor mij nog relatief dichtbij is (1,5u rijden)
Het lijkt mij dat wanneer je van meerdere mensen hoort dat bepaalde hindernissen niet fair staan, je dit toch wel degelijk serieus moet nemen. De mensen die je hier op Bokt erover hoort, hebben ook allemaal redelijk wat ervaring ook al rijden ze nu misschien B. Die weten echt wel waar ze het over hebben. Als organisatie zou ik er toch maar wat mee gaan doen, want anders hou je gewoon geen deelnemers over.
Ik had ook naar Vasse gewild en voor volgend stond het zeker op de planning, maar ik ga nu ook echt twijfelen.

Rowo: Succes met leren

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:32

Ik heb 2 jaar geleden met Zoë nog in Vasse gereden en toen was de B een leuke cross. Geen rare lijnen en leuke afwisseling in sprongen. Dit leuke sprongen waren er nu ook, maar sommige lijnen en hindernissen stonden echt zo raar gebouwd. Naja voor mij was het de laatste keer Vasse iig.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:34

Organisaties moeten juist hun oren open houden voor kritiek en, mits terecht natuurlijk, daar iets mee doen. Deze mensen zetten alleen maar de hakken in het zand.
Nou ja, er is een oplossing: gewoon niet meer starten ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:36

Mee eens Noor!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:39

_Noor schreef:
Organisaties moeten juist hun oren open houden voor kritiek en, mits terecht natuurlijk, daar iets mee doen. Deze mensen zetten alleen maar de hakken in het zand.
Nou ja, er is een oplossing: gewoon niet meer starten ;)

Ik liep toevallig de cross met een meisje die ook bij H6 stond toen ik eraan kwam, bleek achteraf een bokker te zijn. We hebben het nog gehad over niet starten. Maar goed, als alleen wij 2 niet starten helpt het niet. Dan hadden de B'ers massaal niet moeten starten.

Jammer dat ik geen foto van H6 heb gemaakt met hoe die op het pad stond... Dan hadden jullie het kunnen zien.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:46

Ik heb die wel maar denk niet dat je de aanrijroute kan zien

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:49

Als je um van voren hebt genomen zou je het haast al iets moeten zien?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:00

Voor degenen die zondag op de Bokt foto zijn gezet, we zijn nog op zoek naar een foto ter illustratie

eisen:
Wat fijn zou zijn is een mooie foto: dus liefst een zonnige dag, sprong er mooi op, rustige, liefst groene achtergrond. Qua pixels: rond de 2000 langste kant minimaal moet voldoende zijn.

Ik heb er een (Ojee over de bullfin in BN), maar gebruik er liever een van iemand anders. Zorg wel dat je toestemming hebt van de fotograaf, en we hebben het snel nodig!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:10

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:13

het moet iemand zijn die al op de groepsfoto staat, begreep ik van Eline. Zal het nog even navragen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:24

:wave:
Mag weer 10 pagina's bijlezen. :P
Gezien het nog van 3-10 is weet ik niet of het nuttig is om overal op te reageren..

Noor: Ja zou bericht krijgen maar heb ik nog steeds niet gehad.. Heb net zelf maar gebelt, maar ze bellen me vanmiddag terug.
TG wat zonde van die staart!!
Zonder bp de cross in... Die gedachten zou niet eens in mij opkomen.
Als ik dit zo lees ben ik wel blij met mijn paard. Ze voelt zich thuis in de trailer dus drinkt gewoon, en op een rodeo aan het begin na is ze heel relaxt. Dus eigenlijk nooit problemen met hartslag/temperatuur. Na Neede zweette ze zelfs bijna niet. :')
Bvw sterkte met je blaasontsteking. :(:)
Lielle leuk stukje voor het magazine!
Margriet heeft C laten kennismaken met het crossen. :)
Vorstin in de lappenmand :(:)
Lau dat is toch wel positief nieuws?? Zou voor jou lastig zijn om minder te doen!!
Mootje heeft een lange reis voor de boeg.
Ferrose lijkt me niet bepaald een makkelijk paard als ik dat zo lees, hopelijk gaat het jullie zaterdag beter af. :) Van zo'n paard leer je wel veel.
Henny herkenbaar!! Perfect is ook niet te temmen met een dosis tranqigel en een praam. :o Sterkte met je hoofdpijn, hoop dat inmiddels wel weg is!

Zo dat was het zonbeetje. :P

Vandaag maar een buitenrit maken.
Ga echt met tegenzin naar stal nu....

Oh ik ben maandag echt zo onwijs hard geschrokken!!
In Neede kregen we een zakje voer, die had ik gesloten in mijn kast liggen. Muisjes hadden hem opengemaakt zondag, dus ik alles in een emmer geveegt.
Volgende dag waren ze weer op bezoek geweest dus ik pak diezelfde emmer om de drolletjes eruit te vegen.... Springen me allemaal muizen uit die emmer. :\
Na aanleiding van dat besloten om maar gelijk alle dekens enzo een tijdje in de trailer te leggen, waar geen muizen kunnen komen...
Dus dekens in de kruiwagen, hele weg niks gezien... Ik pak die zak op, vliegen er weer een paar muizen uit!!
Bah wat een nare beesten.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:06

Gelukkig je de muizen invasie overleefd Danielle! Ik heb het ook echt niet op die beestjes :o

Het wordt steeds gezelliger in het Vasse topic :roll:

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:07

AntheaV schreef:

:o ;(

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:08

Hoe gaat het met Vorstin nu Snoek? De pech blijft jullie wel achter volgen zeg. :(:)
Succes zaterdag Joki, komt vast goed! Je leert idd wel rijden zo.
Goed nieuws Lau dat je knie goed hersteld. Rustig aan blijven doen is echter wel belangrijk inderdaad.. Klinkt zo stom, maar van binnen heeft je knie de tijd nodig om te herstellen en sterker te worden. Ik heb het voorbeeld gezien van iemand die te snel weer ging lopen etc. Die knie is nu echt kapot.. Risico wil je niet lopen. Succes.
Gatver, dan zou ik me ook rot schrikken Danielle.
Lees het 1 en ander over Vasse, klinkt niet positief. Maar misschien zegt het al genoeg dat het vooral buurtruiters zijn die daar starten, de meesten die 'echt' SGW rijden zijn ook niet voor niets naar Ysselsteyn gegaan. Jammer alleen dat ze zo met de kritiek omgaan. Juist daar leer je als organisatie van. Zal het eens gaan lezen, ben wel benieuwd.

Moest net naar de tandarts want had een gaatje. Bah.. Heb ik zo'n hekel aan. Is nu gelukkig weer klaar voor de komende maanden. ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:08

AntheaV schreef:

Ik ben echt woest! -:(-

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:11

Kan ik me goed voorstellen Rowo! Hij/zij weet niet eens waar die het over heeft. Gelukkig weet je zelf wel beter :(:)