Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) saden schreef:Ja, even over half 10 nr 37.
En ring 2 klopt ook nog!
Heb een vos met 1 wit been en een mini kolletje.
Heb je zelf een boekje?
(ben altijd wat onzeker of t allemaal wel goed komt, zenuwen zullen we maar zeggen)
Wel handig dat je misschien een groom hebt !
Ik kon mn groom wel mee nemen maar dan had ik geen oppas...
Dan is de keuze niet zo moeilijk!
Welke proef moeten we eigenlijk rijden? Goede voorbereiding hé hihih
Lappie_Lap schreef:Ik heb me ook afgemeld, paard is niet genoeg herstelt helaas
(maar kan zijn dat ik het verkeerd heb gezien, mn zus zijn nl weer heel wat anders?)
Evony schreef:heb de cross gelopen, leuke cross.
Alleen het springen vond ik erg raar staan op het moment dat ik ging lopen! Alle hindernissen niet erg hoog en vervolgens een trippel van 1,10 er in
UMayDream schreef:Lappie_Lap schreef:Ik heb me ook afgemeld, paard is niet genoeg herstelt helaas
Ai, balen..
Ik had nog een vraag over morgen; hoelaat begint/eindigt alles? Ik zag op de site staan dat het aardig vroeg is, dus als het al om 8 uur begint kom ik wat later kijken(maar kan zijn dat ik het verkeerd heb gezien, mn zus zijn nl weer heel wat anders?)
marije1987 schreef:Evony schreef:heb de cross gelopen, leuke cross.
Alleen het springen vond ik erg raar staan op het moment dat ik ging lopen! Alle hindernissen niet erg hoog en vervolgens een trippel van 1,10 er in
Parcoursbouwer checkt het morgenochtend nog, er waren door de wind hindernissen omgewaaid begin deze week ,dus die zijn weer opgebouwd zonder controle![]()
Bedankt al voor de leuke reactie.. we zijn nu wel bekaf, moest vandaag nog super veel gebeuren, nu nog wat lijstjes printen, slapen en dan.. de grote dag![]()
Succes iedereen en veel plezier!