Ik was de fotograaf bij traject 3. Heb van bijna iedereen geloof ik wel foto's. Ik ga ze zo even uppen en dan zal ik er vast een paar bewerken. Alle foto's komen op mijn site www.rm-paardenfotografie.tk en ik zal het hier zetten als ze er op staan!
Ik vond het verder een hele gezellige en goed georganiseerde wedstrijd! Heel veel lachende gezichten en gave paarden gezien
Ben foto's op de laptop aan het zetten maar gaat wel even duren want het zijn er véél!
biancaaatje
Geplaatst: 09-10-11 19:02
ik moet nog van 2 combinaties uitzoeken maar jij was er dan ook heel de dag roos
danielleu
Geplaatst: 09-10-11 19:06
Wat een super leuke dag was het vandaag! Complimenten voor de organisatie!! Volgende x wil ik zeker weer proberen mee te doen. Heel wat overwonnen vandaag.... Wist niet dat ik dit allemaal kon. Zoveel leuke en gezellige mensen ontmoet en zien rijden. En inderdaad zoveel blije gezichten!! TOP!! Bedankt allemaal, mijn dag kan niet meer stuk. Ik denk dat als ik straks slaap ik nog een lach op mijn gezicht heb!! ( en dat zal niet zo lang meer duren... ben kapot haha)
Het was erg leuk en een super ervaring! Ben derde geworden met mijn Haffie Siem. Erg blij! Waar kan ik de foto's vinden die gemaakt zijn door de fotografen die bij de trajecten stonden?
Op naar de volgende keer, dan doen we zeker weten mee !
biancaaatje
Geplaatst: 09-10-11 19:39
mijn fotootjes zijn verwerkt. Heb alleen aangespannen van traject 3 link
RM_
Geplaatst: 09-10-11 19:40
Bestellen kan straks op mijn site, dan krijg je de foto op groot formaat en natuurlijk zonder logo
Micheline; was jij met die haf met bruin setje toevallig?