Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KNHS schreef:Goedemorgen,
Dat klopt. I.v.m. de weersomstandigheden hebben we besloten de cross op vrijdag ochtend vrij te geven zodat we indien nodig de route nog aan kunnen passen.
Met vriendelijke groet,
Kelly Jefferson

Heb ff nieuwe springschoenen nodig want ik ben er een verloren in r'woude. Loetie84 schreef:@ Bianca, in mijn mail (van afgelopen vrijdag) staat dat de vrijwilligers zich op zaterdag om 8 uur moeten melden op de hoofdtribune.
ik krijg pas gisteravond laat een indeling te zien. Ik heb al gemaild met de vereniging die contact heeft met de KNHS. Op mijn indeling staat 10 uur, leek me al vreemd, maar ook de hele lijst leest zeer apart. Ik zal hem eens gaan uitprinten, dat word wat duidelijker denk ik. Lijkt me wel handig dat de KNHS zelf goed contact onderhoud met vrijwilligers voordat straks de helft niet opdaagt.... Venthe schreef:Pff net KNHS gebelt want kreeg geen reactie op mijn mail..
Zeggen ze dat verplaatsen naar de zaterdag erg moeilijk gaat worden omdat het zo vol zit.
Aan de ene kant begrijpelijk aan de andere kant erg vervelend we hadden toch duidelijk aangegeven dat we op zaterdag wilden starten omdat we op vrijdag moeten werken. Coupons hadden we ook heel vroeg al opgestuurd. Zou het echt balen vinden als ze het niet kunnen omzetten want dat betekend dat we ons waarschijnlijk af moeten melden..