Vies is net behandeld en vond het niet leuk. De rug was erg gevoelig, vooral aan de rechterkant. Vies heeft gekke bekken staan trekken wanneer het gevoelig was en gelukkig was hij verder erg braaf. Meneer is nog een uur bezig geweest ook nog.
Stappen schijn ik verkeerd te hebben gedaan

Het is de bedoeling dat ik dit nog een goede week blijf doen (maandag komt hij weer) en daarna mag ik opbouwen onder het zadel. Hij moet dan onder het zadel eerst weer zo laag lopen... nou... ben benieuwd of dat lukt!
Ik ben er trouwens wel steeds meer zeker van dat hij dit altijd al gehad heeft. Ik ben nu alleen gerichter aan het trainen gegaan, meer gaan springen en nu komt het pas echt naar buiten. Stiekem waren er altijd al struikelblokken en hopelijk lost het nu op en zo niet, dan blijven we lekker door het bos banjeren als dat wel kan. We zijn in elk geval nog een goede 3 weken zoet, dus dat wordt geen wedstrijd op de manege met Vies, geen oefencross Naber en geen cross in Helden rijden. Waarschijnlijk duurt het langer, dus ik ga er vanuit dat ik deze hele zomer aan het verbeteren en opbouwen ben. Ik vind het wel heel erg jammer, maar hoop echt dat Vies dalijk lekker soepel en pijnvrij wordt.