Eef_Bam schreef:Ik vind het stiekem wel een beetje jammer dat hij er niet in zit, weet je ook waarom hij er dit jaar niet in zit Channy? En wat voor hindernis ervoor in de plaats komt?
Ik heb geen idee,
Daarvoor moet je bij Ronald wezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
doom schreef:weet iemand vanaf wanneer je het crossparcour kan verkennen? Vraag dit namens een vriendin van mij. Wordt haar eerste crossdebuut in de B onze paarden staan 20 min van beukers af.. Anders gaat ze vandaag even rustig kijken met haar moeder.. Hoor het graag!
een vraag voor de toeschouwers! welke winkels zijn er uitgenodigd voor de kraampjes? ben nog op zoek naar een vliegendeken! kan ik even op de website kijken en vragen of ze hem mee willen nemen.. dat scheelt me weer haha ! Damelza schreef:doom schreef:weet iemand vanaf wanneer je het crossparcour kan verkennen? Vraag dit namens een vriendin van mij. Wordt haar eerste crossdebuut in de B onze paarden staan 20 min van beukers af.. Anders gaat ze vandaag even rustig kijken met haar moeder.. Hoor het graag!
om 4 uur, ik ga vanavond ook al lopen misschien kunnen Fal en ik wel samen lopen![]()
weet niet hoelaat ze willen gaan lopen?

doom schreef:Nog een vraag voor Tseen vraag voor de toeschouwers! welke winkels zijn er uitgenodigd voor de kraampjes? ben nog op zoek naar een vliegendeken! kan ik even op de website kijken en vragen of ze hem mee willen nemen.. dat scheelt me weer haha !
Cchanny schreef:doom schreef:Nog een vraag voor Tseen vraag voor de toeschouwers! welke winkels zijn er uitgenodigd voor de kraampjes? ben nog op zoek naar een vliegendeken! kan ik even op de website kijken en vragen of ze hem mee willen nemen.. dat scheelt me weer haha !
Designer Horse Wear en canter-equipment
En nog meer