[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:08

@sussie.. ja het lijkt me wel leuk het secretariaat maar dan alleen voor de pony's anders is het zo giga veel.
en het is inderdaad druk de hele week. Ga ook veel helpen op de dagen dat ik zelf niet rij. of zoals zondags als ik smorgens moet rijden kan ik smiddags nog helpen. en bij pony's ben ik tot nu toe altijd schrijfster geweest bij het springen. Ook heel erg leuk.

haha is goed sann denk dat je er dan heel anders over denkt ;)

nu maar even de stallen gaan doen en dan weer opwarmen, wat heb ik het koud zeg

Sussie85

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:13

Het is leuk totdat de tijdsdruk te hoog wordt (om wat voor reden dan ook, gelukkig meestal niet het geval) en totdat iedereen zich gaat bemoeien met de startlijst die volgens hen anders moet. En ik ben helemaal niet moeilijk over wijzigingen, maar niet de avond van te voren net voordat ik wil gaan slapen nog even 10 wijzigingen doorgeven. (en jah die mensen zijn er ook).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:26

Pff secretariaatswerk... soms heb ik diep respect voor die mensen. Vooral die grote stalruiters met ong. 10 paarden per dag kunnen op de dag zelf nog van alles willen wijzigen, nieuwe coupons etc etc. Zo mega veel werk..... maar denk wel dat het dankbaar werk is als de dag zelf ook echt goed verloopt en je het ook goed gedaan hebt.

Maar gelukkig hoef ik het niet :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:29

Goedenmiddag,

Helaas valt het niet echt mee bij mijn vader hij heeft een zware hartinfarct gehad en ligt nu op de hart bewaking in het umcg.
Hij wordt zodra hij stabiel is over geplaatst naar assen (minsteds vanavond pas) en zal dan nog minimaal 4 dagen in het ziekenhuis moeten blijven.
Hij heeft iig weer praatjes maar dit alles zorgt voor genoeg problemen.
Wordt iig geen putten markelo en dressuur wedstrijden de komende 2 maanden voor mij want ik moet eerst mijn eigen trailer bewijs gaan halen maar goed dat is niet het ergste.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:30

Pff heftig Evony! Sterkte ermee zeg :(:) En die concoursen zijn dan idd helemaal niet belangrijk meer. Eerst je vader er weer bovenop laten komen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:33

Sterkte Evony.

Noor en Margreet, jammer dat jullie nog niets weten.
Waar mag je springen Noor?

Vrijwilligerswerk zou voor iedere wedstrijruiter verplicht moeten zijn, dan kan men de andere kant ook een keer meemaken. Het is af en toe de meest ondankbare taak en sommige mensen denken dat ze alles kunnen zeggen en doen. In W'werf was er ook een ruiter die mij wel even te pakken zou nemen omdat ze een weigering had. Op zo'n moment zit je wel "alleen" en voor er hulp is, kan het te laat zijn.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:33

Wat schrikken Evony.. Dan zijn andere dingen opeens veel belangrijker.. Sterkte daar! :(:)

Mijn tante (aangetrouwd) heeft vorige week ook een hartinfarct gehad op de begrafenis van haar moeder.. Iedereen verschrikkelijk geschrokken, want dat is allemaal net goed gegaan. Ze is 2x gedotterd en nu gaat het gelukkig weer beter. Ze is nog wel heel erg moe.

Ben het wel met Roos eens dat je zulke dingen eigenlijk verplicht zou moeten maken. Ben zelf niet-lessend lid, maar zit wel in het bestuur en help ook altijd mee met het concours en activiteiten als oliebollen bakken en dat soort grapjes :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:35

gr_roos schreef:
In W'werf was er ook een ruiter die mij wel even te pakken zou nemen omdat ze een weigering had. Op zo'n moment zit je wel "alleen" en voor er hulp is, kan het te laat zijn.

Dat meen je toch niet serieus :oo Dat zulke mensen nog bestaan zeg... Gelukkig heb ik dat bij ons in de buurt nog nooit meegemaakt volgens. En dat voor een weigering 8)7

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:36

Het hoeft echt niet iedere wedstrijd, maar 1 of 2 keer per jaar zou ik niet gek vinden.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-11 15:57

@ Evony: Jeetje, dat is schrikken. Goed dat ze wel zo alert gereageerd hebben. Veel sterkte ermee. :(:)
@ Roos: Benningbroek, thuiswedstrijd dus! En wat een mensen heb je toch hè... :n .

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:00

@Roos: een paar jaar geleden zat ik op de regio te jureren op Wieringen, en toen was een vader van een deelnemer (L-paarden) het niet eens met de startvolgorde. Daar zaten we in zo'n Engelse dubbeldekker bus. Hij was onderweg de bus in om ons eruit te halen!!! Lekkere vent.

In het heetst van de strijd, of onder de adrenaline, of uit teleurstelling worden wel eens dingen geroepen en gezegd. Begrijpelijk, maar niet goed te praten en er zijn grenzen. Bovendien is het dan wel zo correct als de persoon nog even langs komt als de stoom niet meer uit de oren komt, om even na te praten.

maar ja, als vrijwilliger cq. official ben je vaak de gebeten hond.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:01

@Evony: sterkte, gelukkig heeft hij weer praatjes, en lijkt het allemaal goed af te lopen.

Extra stimulans om je E achter B te halen!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:09

texelse schreef:
@Roos: een paar jaar geleden zat ik op de regio te jureren op Wieringen, en toen was een vader van een deelnemer (L-paarden) het niet eens met de startvolgorde. Daar zaten we in zo'n Engelse dubbeldekker bus. Hij was onderweg de bus in om ons eruit te halen!!! Lekkere vent.

In het heetst van de strijd, of onder de adrenaline, of uit teleurstelling worden wel eens dingen geroepen en gezegd. Begrijpelijk, maar niet goed te praten en er zijn grenzen. Bovendien is het dan wel zo correct als de persoon nog even langs komt als de stoom niet meer uit de oren komt, om even na te praten.
maar ja, als vrijwilliger cq. official ben je vaak de gebeten hond.

Dit was achteraf en nog met zijn 3-en ook. was nog een bokker ook

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:14

Evony wat schrikken zeg. Gelukkig gaat het weer goed met je vader, sterkte voor jullie allemaal!

rowo schreef:
Vooral die grote stalruiters met ong. 10 paarden per dag kunnen op de dag zelf nog van alles willen wijzigen, nieuwe coupons etc etc. Zo mega veel werk..... maar denk wel dat het dankbaar werk is als de dag zelf ook echt goed verloopt en je het ook goed gedaan hebt.

Klopt, daar werden we al voor gewaarschuwd. Zo nog wel meer dingen, elk jaar zijn het ook dezelfde mensen die alle berekeningen voor de finale uitslagen willen zien. Omdat hun zoon/ dochter/ stalruiter er niet bij zit. ;)
Vind ook dat het voor iedereen verplicht moet zijn. Nu zijn het altijd dezelfde mensen die helpen en dezelfde mensen die NIET helpen maar juist wel commentaar leveren.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:14

Sterkte Evony! Dat is geen misselijke gebeurtenis. Ik hoop dat je vader snel weer opknapt.

Ik ga zo een slaapie doen.... Werken ging dus niet zo lekker nie.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:25

Evony sterkte!! das niet niks zeg!
Sim :(:) goed aan je zelf denken!

Men wat een wind!!
Paard was behoorlijk fris en wilde graaaaag lopen! das alleen maar een goed teken voor volgende week :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:49

Pfoe Evony dat is heel erg schrikken!! Sterkte.

Het is hier storm. Buurman is ook nog eens de mest aan het ophalen bij ons. Rijden wordt hem niet iig.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:51

Ik heb geen idee of het hier ook zo hard waait.
Ben nog niet buiten geweest. Moet hier nog 1,5 uur zitten en al mijn eten is al op... #)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:51

@ Roos: dat meen je niet!!!! :oo Wat een vertoning. Ook nog bij de B-pony's soms? Dat vergeet je nooit meer. Net zo min als ik die vader vergeten ben.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:53

Evony: gelukkig waren jullie er op tijd bij! Maar schrikken is het zeker. Sterkte!
Sim: beterschap!

Hier is het ook storm!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 17:02

Storm? Hier waait het wel wat, maar niet zo hard gelukkig. Maar ja ik ga toch niet rijden... heb al een week niet gereden :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 17:09

Ga ook maar niet rijden, ook storm. Daarbij is de weg hier bij ons ook afgesloten en zijn ze met een hoogwerker de takken aan het zagen van het bos hier naast. Niet ver naast de bak.. Misschien dat ik er later nog op ga als ze om 5 uur stoppen.
Beterschap Sim!
Jij voelt je weer beter Laura?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 17:14

Hier waait het wel een beetje, maar absoluut geen storm gelukkig!

Evony: Jeetje wat schrikken zeg! Hopelijk knapt je vader snel op
Sim: Beterschap.
Roos: Wat een belachelijke vertoning.

Ik ben het trouwens ook wel eens dat mensen eens verplicht moeten helpen bij een wedstrijd. Ik heb van onze club het wedstrijdsecretariaat gedaan. Dat heb ik dit jaar stopgegezegd, omdat het gewoon veel te veel tijd kost ivm school. Plus dat ons grote 3daagse concours precies voor mijn tentamens vallen. Maar je komt zo wel een hoop te weten, zijn ook veel deelnemers die echt nergens respect voor hebben. Dan denk je ook echt, ga zelf eens op een cc helpen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 17:23

Sannn: Wel weer iets fitter, maar nog niet lekker. Daarom ook wel even verstandig om dan niet nu te gaan rijden. Met dit weer eot ik wel echt scherp zijn bij die van mij. Ga zo nog wel even op een 3 ajrige pony en vanavond lesgeven. Maar verder lekker rustig aan.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 17:36

M'n crosshorloge is binnen! :D Nu even uitvogelen hoe die werkt, maar moet niet moeilijk zijn lijkt mij.
Idd verstandig om rustig aan te doen dan.