Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MARKdeGROOT schreef:crossmiep schreef:hey mark zijn wij nou de enigste 2 bokker in t M ?
Peanutbutter start ook in de M! Dus wel zijn al met 3! Teegee zou ook starten, maar helaas toch niet!
@ kimdepim bedankt voor je complimenten succes!
crossmiep schreef:ik wil ook graag in het buitenland starten, is dat heel ingewikkeld om dat voor elkaar te krijgen...k merk wel meer dat ik beter in het zuiden vant land kan wonen, daar heb je alle crossen (zit er nu pas voor het 2e jaar in...beetje snel doorgestroomd....) bij ons (noordholland kop) heb je bijna niets, en helemaal niet op training of Z gebied.....dus als ik een tripje belgie wi doen dan ben ik toch wel 2 dagen kwijt.....maar ja meschien is het t overwegen waard, het is wel een ervaring en ik doe het dan niet voor niets.
ow mark dat is niet zo fijn, keer slechte bodem gehad waardoor het vertrouwen wat verloren is gegaan ?? wou dat die van mij een keer stopte om even arogant te zijn, die denderd overal maar door en overheen wat vaak tot veel balken lijdt....
ik hou barchem ook nog even M en wil bathmen dan in het Z afsluiten.
bij wie train je mark ?
groetjes
Evie_Bandido schreef:edit:
Er ligt over denken doe ik zeker niet, maar als ik zo terugkijk op 4 foutloze crossen op een rij (en als ik dit weekend weer 2 winstpunten zou mogen halen worden dat er 5 op een rij), dan doet mijn paard het allemaal vrij makkelijk, in IJsselstein ging het allemaal zo soepel terwijl dat best een flinke cross was.
Of is de L-cross op het Nk in IJsselstein niet te vergelijken met Batmen-M van afgelopen jaren, als iemand mij dat kan vertellen?