Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Roxxiejj schreef:Wat een VERSCHRIKKELIJK COMMENTAAR van dat mens.. GADVERDAMME!!![]()
![]()
![]()
Die roze helmen lijken inderdaad net een invasie van de Duitsers
Ik zit hier gelukkig heeeeerlijk thuis lekker warm te genieten van RTV Oost
Oh en mensen, over enkele jaren is mevrouw Brugman niet meer de enige regionale. Mijn moeder wil persé dat ik hier ook ga rondrijdenoftewel, mijn training is begonnen
Eventinggek schreef:yep, die heb ik er een aantal mee! Hier regent t vandaag af en aan. Net n flinke bui gehad. Is nog erg rustig maar wel leuk, gemiddeld maandsalaris ligt hier geloof ik idd wel n stuk hoger dan op de gemiddelde wedstrijd haha! Tot morgen! En aub zon meenemen!crossmiep schreef:eventinggek:
heb je toevallig ook crossbrillen mee ? doe moet ik echt hebben
dan kom ik zeker even langswil graag ligt gekleurde glazen met een blauw/zwart of bruin motief.
laat maar even weten of je ze mee neemt..
ik kom zaterdag gehele dag. Waar sta je, bij welke hindernis? Mag ik straks m'n iPhone bij je stand opladen?
Onassa schreef:Wat heeft die Madeleine aan haar ogen?
Als je niet beter zou weten dan zou je denken dat ze blind is.
PaysBas schreef:Roxxiejj schreef:Wat een VERSCHRIKKELIJK COMMENTAAR van dat mens.. GADVERDAMME!!![]()
![]()
![]()
Die roze helmen lijken inderdaad net een invasie van de Duitsers
Ik zit hier gelukkig heeeeerlijk thuis lekker warm te genieten van RTV Oost
Oh en mensen, over enkele jaren is mevrouw Brugman niet meer de enige regionale. Mijn moeder wil persé dat ik hier ook ga rondrijdenoftewel, mijn training is begonnen
Haha heb je fanatieke grooms nodig?
!