Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zool viel er bij de 1 echt af
XxDamelzaxX schreef:Zou vandaag nog een crosstraining hebben, helaas gaat die niet door omdat het land niet zo goed was vanwege de regen. Nu ben ik nog meer aan het stressen voor mijn crossdebuut
,maar morgen ga ik een oefencross rijden bij Alice Naber in Biddinghuizen. Je hoeft je niet op te geven dus wie nog even wil oefenen kan komen. Motje11 schreef:XxDamelzaxX schreef:Zou vandaag nog een crosstraining hebben, helaas gaat die niet door omdat het land niet zo goed was vanwege de regen. Nu ben ik nog meer aan het stressen voor mijn crossdebuut
ik heb geen idee waar Graft ligt,maar morgen ga ik een oefencross rijden bij Alice Naber in Biddinghuizen. Je hoeft je niet op te geven dus wie nog even wil oefenen kan komen.
Motje11 schreef:XxDamelzaxX schreef:Zou vandaag nog een crosstraining hebben, helaas gaat die niet door omdat het land niet zo goed was vanwege de regen. Nu ben ik nog meer aan het stressen voor mijn crossdebuut
ik heb geen idee waar Graft ligt,maar morgen ga ik een oefencross rijden bij Alice Naber in Biddinghuizen. Je hoeft je niet op te geven dus wie nog even wil oefenen kan komen.
Maar heb wel al wat crosslessen en oefencross (oudkarspel & wieringerwerf) gereden. Maar ik had graag nog een keer willen trainen, gewoon om wat vragen enzo te stellen (b.v. de lengte van me beugels etc..) 

ponyparadijs schreef:Heb jij de oefencross in WW mee gereden Kylyco?
. Ja die heb ik meegereden. En toen ging ze er heel vertrouwd in. Eerst met anderen maar later alleen en ook in de oefencross wou ze graag. Dus ik heb wel een goed gevoel. Alleen ze sprong gisteren met springen een beetje raar. Net of ze het verleerd was. Na de oefencross had ik niet meer gesprongen omdat ik op de kampioenschappen van Drenthe nog zou springen. Omdat ze toen niet goed was heb ik toen niet gesprongen. Maar gelukkig sprong ze gisteren beter toen de hindernis hoger werd, mevrouw snapte ineens dat het de bedoeling was dat je de achterbenen ook op tilt en niet gewoon een grote gallopsprong maakt
.