Heb er zin in!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alle goedmakers innen
dzjeezus wat vind ik het spannend.....
Venthe schreef:het was echt geweldig!
Mijn paard en ik hebben met volle teugen genoten.
wij zaten in de allereerste puppygroep dus lekker vroeg en nog niet al te warm.
moest van mijn paard wel eerst de bodem even van dicht bij bekijken toen we het kuiltje in stapten want dat ging met een noodsprong. maar daarna was het kwartje gevallen sprong ze alles en zelfs zonder aarzelen de bezembak en de haag! ook de waterbak ging zonder eerst af te stappen (integestelling tot de vorige keer)
ik ben dus helemaal blij en trots
.
. 
.
) en 500.000x de foto's terugkijken om mezelf te overtuigen dat ik dat toch écht gesprongen heb allemaal (al is dat voor een geoefend SGWer een huppeltje
).

Volgende keer moet ik meedoen bij de gevorderden, was wel leuk om te horen
Paardlief vond het zo geweldig leuk weer, helemaal enthousiast en hij sprong echt alles zonder twijfeling. Ik vind het echt leuk dat hij nu na een training of 6 echt heel erg vooruit is gegaan en niet meer zo'n schijtzak is

dani_spit schreef:Ik heb ook echt héérlijk gereden. Ik reed in de 2e groep dus ook nog niet echt warm. Ik ben zelfs gepromoveerd door MichielVolgende keer moet ik meedoen bij de gevorderden, was wel leuk om te horen
Paardlief vond het zo geweldig leuk weer, helemaal enthousiast en hij sprong echt alles zonder twijfeling. Ik vind het echt leuk dat hij nu na een training of 6 echt heel erg vooruit is gegaan en niet meer zo'n schijtzak is
, zal er wel weer een nachtje slecht van slapen (ik ben zo'n schijtebroek), maar heb de filmpjes van vandaag terug gezien en zag er relaxter en gecontroleerder uit dan dat het voelde
, mooi ritme en gewoon alles heel fijn aanpakken! Remember schreef:Sterkte met de spierpijn voor degenen die een harde landing hebben gemaakt![]()
Marja, nogmaals bedankt voor het cd'tje, top!dani_spit schreef:Ik heb ook echt héérlijk gereden. Ik reed in de 2e groep dus ook nog niet echt warm. Ik ben zelfs gepromoveerd door MichielVolgende keer moet ik meedoen bij de gevorderden, was wel leuk om te horen
Ik ga met je mee promoveren, zal er wel weer een nachtje slecht van slapen (ik ben zo'n schijtebroek), maar heb de filmpjes van vandaag terug gezien en zag er relaxter en gecontroleerder uit dan dat het voelde
![]()
Jullie deden het echt super leuk zeg, mooi ritme en gewoon alles heel fijn aanpakken!
. Alhoewel die van mij zijn gas soms iets te lang bleef vast houden 

) MarChak schreef:We hebben 1077 foto's van de 4e groep gemaakt, staan nu te laden op de pc. Stuur even een pb als je een cdtje opgestuurd wil krijgen!

Maar dat we volgende keer weer mee gaan doen staat in ieder geval weer vast.
dani_spit schreef:misschien alleen nog net een beetje gas erop juist.
! Hij was weer super enthousiast en sterk, en ipv onwijs naar voren aan te trekken zou hij net even wat meer mogen galopperen zonder harder te gaan. Het ritme moet wat constanter