[SGW] crosstraining in Moordrecht by Donna

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: crosstraining in Moordrecht by Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:22

Same here hoor! Doe nu voor het eerst mee, maar de drempel is idd een stuk lager zo!
Heb er zin in! :):)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:25

Heb ook echt zin!!!

Vorige keer toen ik ging snapte de mijne nog niet eens dat je over balkjes kon springen (draafde erover en vloerde de hele boel)
Maar met die crossles viel het he! Ik kan huppen! kwartje.
Was zo blij met hem.
Niet dat het nu ineens eens een springwonder is en ik ook niet,
maal lol hebben we.

Gezien de temperaturen verheugen we ons vooral op de waterbak!

Wat leuk dat er ook fotografen komen!
Heb van tobago nog geen springfoto!

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:52

@bud_gloor, @mootje, @zakynthos, @CarovdG, @Remember, @Fidele, de foto's zijn uitgezocht van groepen 1 en 3 van 20 juni, stuur even pb'tje als je ze op een cdtje wil. Sommigen heb ik al ge-pb't omdat ze waarschijnlijk zondag 4/7 er ook zijn, maar ik weet hun tijden niet.

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 21:18

Ik heb er ook weer zin in. Meneertje had vandaag een heerlijk modderbad genomen in de wei dus heb hem helemaal schoon gepoetst. Hoop alleen dat hij er vannacht niet nog eentje neemt :Y)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 21:31

tanx iedereen voor het begrip, inmiddels is indeling nr 5 ! de deur uit.

de beginnersgroep zijn er nu 7 en dat is toch echt wel de max, dus met mij erbij hadden het er 8 geweest en vind die groep dan eigenlijk dan te groot (bij de puppy's kan het nog net).

iedereen in ieder geval veel plezier en ik kom morgen tocn nog even langs ;) alle goedmakers innen :D

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 06:04

:= dzjeezus wat vind ik het spannend.....
Iedereen veel plezier vandaag!!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 09:25

Allemaal veel plezier vandaag! :)

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:16

het was echt geweldig!
Mijn paard en ik hebben met volle teugen genoten.
wij zaten in de allereerste puppygroep dus lekker vroeg en nog niet al te warm.
moest van mijn paard wel eerst de bodem even van dicht bij bekijken toen we het kuiltje in stapten want dat ging met een noodsprong. maar daarna was het kwartje gevallen sprong ze alles en zelfs zonder aarzelen de bezembak en de haag! ook de waterbak ging zonder eerst af te stappen (integestelling tot de vorige keer)
ik ben dus helemaal blij en trots :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:32

Venthe schreef:
het was echt geweldig!
Mijn paard en ik hebben met volle teugen genoten.
wij zaten in de allereerste puppygroep dus lekker vroeg en nog niet al te warm.
moest van mijn paard wel eerst de bodem even van dicht bij bekijken toen we het kuiltje in stapten want dat ging met een noodsprong. maar daarna was het kwartje gevallen sprong ze alles en zelfs zonder aarzelen de bezembak en de haag! ook de waterbak ging zonder eerst af te stappen (integestelling tot de vorige keer)
ik ben dus helemaal blij en trots :D

Was leuk he! Vandaag.
Ik hoorde inderdaad achter mij een harde boem van de landing van jouw paard
en zag jou vervolgens de bodem net gaan inspecteren.

Die bezembak en haag.. argghhhhh.. Michiel zei het en ik dacht, tuurlijk...... (niet..)
Braaf aangereden en onderweg dacht ik nog, dit gaat NOOOIIIIITTTTTT.
Maar blik op oneindig, verstand niet op nul, sturen en been...
En wat doet mijn puppy beest! Hij springt het ook nog!
Ben reuze trots op mijn kleuter die eigenlijk alles wel deed, alleen nog recht door leren rijden :D .
Zodat ik niet weer in de wilgen terecht kom :+ .
Hij is nog wat onervaren in de dressuur ook, dus af en toe stuurt hij niet.
En ahum.. aangaloperen kan hij ook nog niet echt..

Meest blij was ik vanochtend vroeg eigenlijk al.
Heb hem helemaal alleen moeten laden, voor het eerst, hij liep er zo op en ik kon zo de stang erachter hangen.
pfffffttttttt, daar was ik echt blij mee.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:36

Jij maakte idd een lelijke smak zeg zo voor mn neus. Toen scheet ik helemaal mn broekje vol :D

Hier supertrots op kleutercrosser. Ow wat wassie braaf zeg maar na een half uur echt compleet geestelijk en lichamelijk dood, (en ik ook). Heeft meer gegalopeerd dan ooit (dat kannie eigenlijk pas sinds een week of 3 onder de man en dan 1x bakje rond), was braver op vreemd terrein dan dattie ooit geweest is, heeft meer gesprongen dan in zn hele leventje bij elkaar. Dus ach als het lampje dan uitgaat bij het inspringen van de waterbak, ach.....SGWers zullen we toch nooit worden :D.
Volgende keer (als die er ooit komt) toch maar meer voer erin vantevoren, eerst dressuurmatig wat werk te doen (verzamelen in galop en meer schakelen en zowizo eens iets aan dresuur gaan doen als basis :D) en 500.000x de foto's terugkijken om mezelf te overtuigen dat ik dat toch écht gesprongen heb allemaal (al is dat voor een geoefend SGWer een huppeltje :D).
Ff lekker laten bezinken.

Michiel en Donna en medepuppies bij deze bedankt!!

En Andy heeft trouwens van iedereen supergave pics en filmpjes gemaakt. Zal ze vandeweek bij de fotograaf fkes op schijf laten branden want de PC heeft soms beetje ruzie met mn camera en zou zonde zijn als ze verloren gaan.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:38

Je hebt gewoon belachelijke PC.
Had eigenlijk vanochtend even mijn laptoppie mee moeten nemen, hadden we ze kunnen laden op mijn pc...

Nou ja, dat is wijsheid achteraf...
Ben benieuwd naar de eerste springfoto's van mijn zwartje.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:39

Die zijn zooooo gaaaaaaaffffff, sorry zit je lekker te maken :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:41

ja, duhhhh, wrijf het maar lekker in!!!!!

Iemand anders nog toevallig foto van zwartje?
(die ietwat bruin verkleurd is, maar redelijk herkenbaar in het volgens Michiel spuuglelijke knal oranje dekje....)

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:16

haha ik vond het echt geslaagd! mijn paard ging echt lekker springen na mijn val :+
(ga waarschijnlijk vanavond toch even langs het ziekenhuis ben op mijn hand gevallen en mijn pink is dik en kan hem niet bewegen..)
Vippie ik vond day je goed had door gezet! Volgens mij kan je pony behoorlijk eigenwijs zijn maar wat een lief koppie zit erop!
Ben benieuwd naar de foto's!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:19

@Venthe, snert van je hand. Hopelijk niets ernstigs.

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:22

We hebben 1077 foto's van de 4e groep gemaakt, staan nu te laden op de pc. Stuur even een pb als je een cdtje opgestuurd wil krijgen!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:27

1077 maar, ach...dan is je PC in ieder geval even zoet.

Jullie hebben je wel uitgeleefd zeg!
(beken meteen, dat als ik sta te fotograferen, ik er ook meestal veel heb, alleen gezien het weer, wou mijn paard naar huis.
Dus geen foto's gemaakt dit keer.)

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:28

Ik heb ook echt héérlijk gereden. Ik reed in de 2e groep dus ook nog niet echt warm. Ik ben zelfs gepromoveerd door Michiel :D Volgende keer moet ik meedoen bij de gevorderden, was wel leuk om te horen :P Paardlief vond het zo geweldig leuk weer, helemaal enthousiast en hij sprong echt alles zonder twijfeling. Ik vind het echt leuk dat hij nu na een training of 6 echt heel erg vooruit is gegaan en niet meer zo'n schijtzak is :P

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:42

ha, ha, je paard een schijtzak!!
Mijn paard zit opgescheept met schijtzak op zijn rug! :o
Wat leuk dat je gepromoveerd bent!

Ik hoop nog even puppy te mogen blijven, met een paard dat nu voor de 2e x meedeed.
De 1e x (begin juni)snapte hij zelfs thuis nog niet eens dat hij kon springen, liep alle balkjes tegen de vlakte!
Vond het dus echt gaaf, dat zwartje nu zelfs de bezembak en de coniveertjes sprong!

(aangezien anderen, misschien geen cross ervaring hadden, maar wel springervaring, die mist zwartje nog volledig,
ben ik trots op mijn kleuterbeest)

Denk wel dat Tobago met vandaag is gepromoveerd van baby shampoo,
Afbeelding
naar een flesje stoere shampoo van cars of zo...met die rode auto..
Afbeelding
Of gaat hij voor een tussenstop bij de shampoo van nemo, of de kleine zeemeermin,
want de waterbak deed ie ook heel braaf....

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:45

Sterkte met de spierpijn voor degenen die een harde landing hebben gemaakt :(:)

Marja, nogmaals bedankt voor het cd'tje, top!

dani_spit schreef:
Ik heb ook echt héérlijk gereden. Ik reed in de 2e groep dus ook nog niet echt warm. Ik ben zelfs gepromoveerd door Michiel :D Volgende keer moet ik meedoen bij de gevorderden, was wel leuk om te horen :P Paardlief vond het zo geweldig leuk weer, helemaal enthousiast en hij sprong echt alles zonder twijfeling. Ik vind het echt leuk dat hij nu na een training of 6 echt heel erg vooruit is gegaan en niet meer zo'n schijtzak is :P

Ik ga met je mee promoveren :D , zal er wel weer een nachtje slecht van slapen (ik ben zo'n schijtebroek), maar heb de filmpjes van vandaag terug gezien en zag er relaxter en gecontroleerder uit dan dat het voelde :o

Jullie deden het echt super leuk zeg :j, mooi ritme en gewoon alles heel fijn aanpakken!

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:54

Remember schreef:
Sterkte met de spierpijn voor degenen die een harde landing hebben gemaakt :(:)

Marja, nogmaals bedankt voor het cd'tje, top!

dani_spit schreef:

Ik ga met je mee promoveren :D , zal er wel weer een nachtje slecht van slapen (ik ben zo'n schijtebroek), maar heb de filmpjes van vandaag terug gezien en zag er relaxter en gecontroleerder uit dan dat het voelde :o

Jullie deden het echt super leuk zeg :j, mooi ritme en gewoon alles heel fijn aanpakken!

Haha bedankt, maar bij jullie zag het er net zo uit. Die van jou draait zijn hoefjes ook niet om voor een boompje meer of minder en het zag er inderdaad heel relaxed uit, misschien alleen nog net een beetje gas erop juist :P. Alhoewel die van mij zijn gas soms iets te lang bleef vast houden :P

Ik heb nog een foto'tje van Michiel :P
http://img197.imageshack.us/i/p1110202.jpg/
(Via link gedaan want hij was te groot en ik kan dat niet verkleinen :P)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:15

MarChak schreef:
We hebben 1077 foto's van de 4e groep gemaakt, staan nu te laden op de pc. Stuur even een pb als je een cdtje opgestuurd wil krijgen!

ligt eraan... staan Venga (de bonte) en ik er goed op? :o :+

Venga en ik hadden het weer super naar ons zin. Twijfel nog of ik de volgende keer weer als puppy mee doe of als beginner. :? Maar dat we volgende keer weer mee gaan doen staat in ieder geval weer vast. :D

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:34

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:34

dani_spit schreef:
misschien alleen nog net een beetje gas erop juist :P.

Nou, dat niet hoor, want hij heeft me toch een paar keer een sprint genomen ook :D ! Hij was weer super enthousiast en sterk, en ipv onwijs naar voren aan te trekken zou hij net even wat meer mogen galopperen zonder harder te gaan. Het ritme moet wat constanter :j

Ik heb het laatste lijntje op film!

myrzzaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:44

Ooh, wat leuk dit!
Wordt dit elk jaar georganiseerd?