Met Sofie is het allemaal gewoon veel relaxter. Heeft zo op haar tijd ook wel streekjes, maar dat hoord erbij vind ik. Natuurlijk komen en zijn er wel weer andere paarden. Maar toch zal ik wel even moeten slikken als ze wel weg zou gaan.
Vief: lekker zo'n buitenrit
. Veel plezier bij de muzical vanavond!

). En toen die thuis kwam zou mijn broer erop. Die had alleen nog heeel weinig ervaring. Dus ik ben er eerst op gegaan. Het was echt geen makkelijke pony in het begin. Maar uiteindelijk heb ik hem tot het Z2 dressuur, L springen en M SGW gebracht. Toen werd ik er te groot voor, en hebben we hem verkocht. Ditzelfde heb ik ook met Loempia gedaan. Die was ook 4 toen we hem kregen en kende vrij weinig. Dit was helemaaaal geen makkelijk paard. Toch nog M1 dressuur, L springen en L SGW mee geworden. Iemand die hem een tijdje voor mij gereden heeft (meer een springruiter) die wou er niet meer mee springen. Dat wou niet met die 2. Bij mij deed hij het ook niet uitzichzelf. Maar hij deed het wel.
.
.. na lekker is dat..

, ik heb zo'n hekel aan de kou dat ik rond deze tijd nieteens meer naar de weersvoorspellingen wil kijken
)
van mij hoeft het ook echt niet weer te gaan vriezen!! Die paarden kunnen hier geen kant op dan die stomme binnenbak.. mijn andere paarden lopen gewoon lekker in de paddock of op het land, maar Wo moet het weer doet met die bak..
, die blijft bij mij.. denk ook niet dat mij dat ooit zal lukken, daar heeft ze wel de reputatie voor

. Toen ik de ring in kwam ging de openingstune ook nog aan, waardoor hij weer over de zijk was. Had dus ook veel te weinig tijd aan 45 seconden dus ben gewoon begonnen. Hij had ook al in 2 dagen 5 parcoursen (incl barrages) in de benen, zoveel heeft hij nog nooit gedaan. Had meteen een balk op 1, toen kwam hij nog te dicht onder 5, dus had hij nog een balk. Bij mij wilde de laatste lijn ook niet lukken, hij kreeg op de tweede dubbel op de A hindernis een balk, en toen liep hij er uit. Toen nog een balk weer op de eerste, en wel goed over de tweede. Ook nog 2 tijdfouten, helaas. 
Ondertussen dus 9 maanden verder en het is er nog niet echt beter op geworden moet ik bekennen
.