het schijnt dat er dit jaar ook enorm veel teken in Dgb zitten/hangen/liggen. Allert zijn maar, ook bij je paard en een tekentang meenemen. Kan veel problemen voorkomen.
Ik heb nog geen last gehad van teken en ben er regelmatig geweest dit jaar. Maar inderdaad: goed in de gaten houden!
Komt goed Heleen! Tot vrijdag.
MelanieB
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-09 11:05
texelse schreef:
wij hebben kettingen in de trailer waar de paarden aan vastgezet worden. En als er een fiets meegaat slaat we de ketting om de stuurstang en maken de ketting weer vast aan het punt waar hij bevestigd is, dus als het ware als een lus. Dan hang je je fiets dus eigenlijk op.
gister hadden ze het er nog over dat het zondag 30 graden zou worden, vandaag is dat 23 graden. Ben beniuwd wat het uiteindelijk wordt maar ik ga dan toch voor de 23 graden!
_Noor
Geplaatst: 20-08-09 11:10
Vorig jaar was het ook erg warm/benauwd. Toen moest ik na afloop bijna aan de beademing! (Paard niet trouwens die vond het alleen maar leuk)
Anoniem
Geplaatst: 20-08-09 11:12
Ik hoop net zulk weer als met de oefencross maar dan ietsje droger
Is de cross al zover dat ik vrijdagochtend hem al kan lopen of kan ik beter wachten tot hij officieel opgesteld wordt om te verkennen, beetje waardeloos, heb maar krap 1,5 uur tussen dressuur en springen en vriendlief wil geen 2 uur eerder daarheen nu moet ik denk maar de extra heen en weer rijtijd opofferen, maar is wel balen 2,5 a 3 uur heen en weer rijden + cross lopen ben ik gewoon een halve dag kwijt als het meezit, zit het tegen sta ik ook nog eens in de file, mmmm... dat is toch de mindere kant van deze sport.
Scum
Geplaatst: 20-08-09 12:20
Dat is te weinig met omzadelen erbij. Dan zul je voor de dressuur moeten verkennen, dat doe ik ook
Anoniem
Geplaatst: 20-08-09 12:32
tja dat weet ik dat het te weinig is maarja vriendlief wil zoals ik al zei niet 2 uur eerder weg vandaar dat ik wil proberen om morgen te gaan lopen, maarja moet smiddags van half 2 tot 6 werken moet dus voor of na die tijd, zaterdag heb ik precies midden op de dag een springwedstrijd dus zaterdag gaat het ook niet worden, echt lastig. Maar de hoofdvraag was dus of de B cross morgenochtend al te lopen is of iemand dat weet?
De cross is vrijdag vanaf 15.00 uur opengesteld voor verkenning!! (weet niet of het voor die tijd al helemaal gereed is..)
Amber_
Geplaatst: 20-08-09 13:02
TeeGee schreef:
Vriendlief heeft zich maar aan te passen, jij moet toch rijden
Whaha dan zegt mijn vriend, je gaat maar alleen
PolleMaster
Geplaatst: 20-08-09 13:27
Nog een late melder: ik doe mee in het Z pony's (zaterdag) en B paarden (zondag)! B paarden debuut. Mijn eerste paardencross, paard zn allereerste cross ! Z pony's 3e keer in het Z. Weet iemand de Z pony's/M paarden waterinsprong??