Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Amber_ schreef:Jaa dat is ook wel zo, Alleen moet ik zelf wat minder gaan 'doen', wil nog teveel afstand regelen enzo.
Zie dat nog zo slecht
Zag trouwens alleen een bruine in trailer (Zerph?) Maar geen Nick?

verzameld en heb ook nog maar even de foto's in het album geplaatst van de 4e en laatste groep.
staat op film maar dat wordt morgen(avond) hoop ik voordat ik dat ga plaatsten
maar ben helemaal niet ontevreden, want als mijn ADHD-tje eenmaal mag dan gaat ie ook lekker door......nou ja beetje trutten op het greppeltje maar daarentegen is ie helemaal watergek
cobrst55 schreef:Heb nog een beetje pufverzameld en heb ook nog maar even de foto's in het album geplaatst van de 4e en laatste groep.
http://s288.photobucket.com/albums/ll19 ... 6-06-2009/
Het watergespetterstaat op film maar dat wordt morgen(avond) hoop ik voordat ik dat ga plaatsten
![]()
Ik heb het nu wel even gehad....de anderen weten waarschijnlijk wel waarommaar ben helemaal niet ontevreden, want als mijn ADHD-tje eenmaal mag dan gaat ie ook lekker door......nou ja beetje trutten op het greppeltje maar daarentegen is ie helemaal watergek
![]()
).
?
toch wel van het paardje zeker?Citaat:Me vriend was er gek van haha
niet alleen van de training hoor, ik heb er thuis dan nog één staan die iets moet doen (is dus een stap-buitenritje geworden samen met m'n dochter)Citaat:Snap wel waarom je moe was.
in mijn bovenbenen we hebben volgens mij wel minstens twee uur op het paard gezeten