Antwoord Vlietlanden over de vraag of het ook een open wedstrijd in de L is
Er is ook gewoon een open klasse .. dus je kunt je gewoon inschrijven! Stuur de coupon maar op.. er moet nog een gesprek plaatsvinden met de KNHS over het hoe of wat dus ik weet niet precies of het op de zaterdag of de zondag zal worden. Wat mij betreft de zaterdag...
dat is wel heel vroeg idd, moet je er bij vermelden of je voor het NK rijd of niet?
vera_pino
Geplaatst: 24-01-09 20:33
ga er maar vanuit dat het NK op vrijdag/zaterdag is en het open op zondag omdat ivm gelovigen o.i.d de zondag rustdag is en daarom op deze dag nooit kampioenschappen worden verreden...tenminste dat is mij altijd verteld.
maar ik vindt het wel heel erg vroeg om daar nu al voor in te schrijven
Qizz
Geplaatst: 26-01-09 11:05
wie kan mij even het adres voor de coupons pben van Westerbork? bvd
Zijn de nieuwe regels al gepubliceerd voor de SGW? ik kon ze nog niet vinden want dan zou je niet markelo en westerbork kunnen rijden toch. 2 crossen achter elkaar
Ik kan het mailadres van Westerbork niet vinden? Markelo heb ik iig wel via mail opgegeven alvast. Coupons doe ik deze week de deur uit... Maar goed, eerst maar eens zien hoe ze aanpakt met trainingen
Beetje afleiding is dan niet verkeerd. Als je de dag van te voren nog moet leren, ben je imo te laat Ik ging de dag voor mijn examens ook gewoon naar de zomerfeesten hier...
fUrytjj_04
Geplaatst: 28-01-09 13:57
Jaja, ik wil me ook graag opgeven voor 11 april in Westerbork Word de 1e keer dus word spannend!! Wanneer denken jullie dat je je daarvoor kunt opgeven?
Oh gelukkig, ik heb me vergist. De Vlietlanden is de dag voor de herexamens. Hopelijk heb ik die niet nodig Tuurlijk moet je geen dag van tevoren meer leren, maar van een weekend Vlietlanden ben ik vrij moe, als ik de dagen daarna dan examens zou hebben..
Rowo: daar heb je wel gelijk in, maar nog zou het voor mij niet werken . Ik zou dan niet fatsoenlijk kunnen paardrijden omdat ik met mijn kop bij de tentamens zit en vervolgens wil het leren ook niet meer zo omdat paardrijden natuurlijk leuker is .
Eventinggek
Geplaatst: 29-01-09 17:18
Heb me gisteren opgeven voor Kamp Lintfort *, Kreuth * en Minderhout **. Ik zie nou wel net weer een bericht over een grote wedstrijd die afgelast is ivm de hele financiële crisis..... Laten we maar hopen dat de meeste wesdtrijden gewoon doorgaan!
Stel je voor dat er dit jaar wedstrijden afgelast worden! Moet er niet aan denken zeg....