Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Bij mij ging het ook wel aardig, alleen kreeg ik af en toe niet helemaal een mooie afstand op de eerste van de dubbel. Maar ik merk dat mijn houding echt enorm vooruit is gegaan! Ik kukel nu niet meer na zowat elke hindernis eraf
.
Ik denk dat ze zichzelf heeft aangetikt met rollen ofzo. Wauwtje rolt zo'n 3 a 4 x per dag in haar box dus dan is dat zo gebeurd. Ze liep er niet helemaal goed dus moest Laros eraan geloven. En voor het eerst in 6 jaar was hij Relaxed en braaf met een buitenrit. Dus toch wel lekker genoten!!!

ze wordt al aardig dik

Je loopt wel te kwakkelen.
ik kan bij wijze in de teugels gaan hangen
terwijl als ik dat met een ander bit doe, dan is ze wel zo beledigd dat ze overeind gaat 
maar als ze lief is,loopt ze er heel fijn op 
)
) maar bij een dikker bit of een gebroken trens puilt z'n tong er aan de zijkant eruit omdat z'n tanden wel op elkaar blijven maar er simpelweg niet genoeg ruimte is voor tong en bit.
, dat is al lang niet meer gebeurd. Ze bleef heel erg goed bij me, was wel wat afgeleid door het springparcours dat vlak tegen de ring aanlag en waar het A-parcours werd gesprongen. Niet alles ging daar vlekkeloos
Ze maakte zelfs een wissel op de hoefslag omdat ik haar teveel op buitenteugel wilde krijgen om goed de hoek in te kunnen rijden, zou thuis nooit gelukt zijn. Maar ja, weten we ook weer dat ze dat kan
Verder de nodige slordigheidsfoutjes zoals uitzwaaien en net een pas te laat reageren op mijn hulpen maar daar kan aan gewerkt worden nu ze zich laat rijden op wedstrijd. Zie haar toekomst weer heel wat vrolijker in !!
Lielle schreef:Bij de ruiterzaak bij ons kun je idd bitten proberen, dus ik zal eens wat gaan doen. Ik overweeg idd ook een ongebroken trens, vind dat een heel fijn bit.