[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 21:44

Oh ik had het al gepmd Bloos
Wel raar, Jan in het ziekenhuis, das nou echt zoiemand waarvan ik denk dat hij nooit ziek word..
Maargoed das niet echt reeel om te denken..

Ik begin wel alvast aan mn voodoopoppetje in postbodepak Knipoog

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 21:48

OK dan! onide Kan je evt wel even zijn adres doorgeven ook Knipoog

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 22:07

Haha jahoor molotov-cocktailtje door de brievenbus dan maar? Lekker toepasselijk met zo'n beroep Haha!
Bezorgt hij niet heel toevallig in Venhuizen? Dan zorgen we er even voor dat hij nóóit meer postbode wil zijn Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 22:16

Onide schreef:
Haha jahoor molotov-cocktailtje door de brievenbus dan maar? Lekker toepasselijk met zo'n beroep Haha!
Bezorgt hij niet heel toevallig in Venhuizen? Dan zorgen we er even voor dat hij nóóit meer postbode wil zijn Haha!

Nee, hij is knettergek + contactgestoord bij vreemden en wil niet overgeplaatst worden naar zijn woonplaats. Hij moet nu ieder dag 1 uur met de auto rijden om op zijn werk te komen en dan moet ie geen files hebben.

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 22:20

Jezus, klinkt als een erg gezellig persoon.
Hoe komen ze erop om zo iemand in de eerste plaats al aan te nemen, ik bedoel krijgen ze er geld voor ofzo?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 22:25

Vroeger werd er niet zo nauwkeurig gekeken bij de post. Waren het gewoon nog ambtenaren. Hoop niet dat ik nu ambtenaren beledig, want dat is niet mijn bedoeling Knipoog

En als iemand er 20 jaar werkt krijg je hem ook niet meer zo makkelijk weg.

Ik moet wel zeggen dat hij ieder jaar raarder wordt. Ik werk er nu 16 jaar, eerst alleen op zaterdag, en toen was het gewoon een chagerijn.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 22:47

JOEPIE, IK MAG EEN HONDJE Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Go jij! Go jij!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 22:52

kei leuk biem!! wat voor iets wil je?

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 22:53

Nou ik heb er dus al een gezien: een kruising tussen een Jack Russel Terrier en een Yorkshire Terrier!!! Ze zijn zo schattig Haha! Haha! Haha!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 22:56

Ik heb ook al gemaild Lachen maar zal morgen ook even bellen Haha! Haha!

En dan mag heel het sgw-forum weer namen gaan bedenken! Als het doorgaat Haha! Knipoog

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 23:04

Leukk een hondje!
Wil ik ook wel Tong uitsteken Maar als ik dat tegen mijn moeder zeg zegt ze "ga naar stal, daar heb je er vier"
Euh en dan heeft ze wel gelijk hé Knipoog

Net met vriendje gebeld en hij denkt ook dat de stage erg lastig word Nagelbijten / Gniffelen Maar als ik mijn best doe zoals de laatste keren dat hij mij les gaf Tong uitsteken weet hij zeker dat het moet lukken Haha!

Ik hoop dat Verouschka niet te veel stresst op stal Lachen
Heeft ze altijd als ze weg is van thuis... Steigeren bokken rondjes draaien blabla .. Allemaal op stal Rolleyes

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 23:06

Leuk Biem, moet het nog met een bepaalde letter beginnen? Tong uitsteken

Onide, ik begrijp dat we een dwangbuisje voor je moeten kopen? Dat je op je paard stapt is tot daar aan toe, maar ook nog gelijk springen... Foei!

Ik zal maar iemand in het wilde weg gaan mailen voor Lisse GvdT, heb in ieder geval mijn best gedaan om achter de juiste persoon te komen. Red je het zelf nog wel om daar te blijven werken? Ik kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment echt klaar mee bent, je werk is toch een belangrijk deel van je leven en als dat met zoveel stress gepaard gaat.

Ik was vanavond naar de musical van de dochter van mijn vriend, ze zit in groep 8 en dit was de afscheidsavond. Het was echt leuk gedaan! En dan zie je al die bijna pubers die nu nog de oudste en stoerste van de school zijn, en straks zijn het in 1 keer brugpiepers... Ik kan me het gevoel nog levendig herinneren!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 23:18

Haha een dwangbuis.. wil je me echt knettergek hebben moet je me daarin stoppen Nagelbijten / Gniffelen

Ik weet ook nog heel goed hoe die musical ging! En dan achteraf met de hele klas bij een klasgenoot blijven slapen..
We waren toen echt heel erg stoer Pling Cool

Biem! Wat leuk! Ik wil ook weer een puppy!
Ik zal je niet bang maken maar die van ons is inmiddels 9 en aan het dementeren..
Ik word knettergek van haar.. Ze loopt sinds een half jaar ofzo om de haverklap weg!
Elke keer als iemand de deur open laat staan (paar keer per dag Bloos ) peert mervrouw hem!
(En er zijn dus nogal wat bruine labradors in ons dorp Rolleyes dan weten mensen weer niet bij welk huis ze hoort enzo)
Iedere keer komt iemand haar terugbrengen, of ik moet haar gaan zoeken..
Misschien heeft ze een midlifecrisis? Verward
Echt eeenig zo'n hond Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 00:02

jollyjoker schreef:
Ik kan ook uren lezen, heerlijk!!! Vooral nu het te warm is om wat anders te doen.
Ik vind het ook heerlijk Ja
Citaat:
Ik vind de boeken van Saskia van Noort ook erg lekker weglezen.
Heb dat nieuwe boek net uit, maar die vond ik eerlijk gezegd niet zo sterk.
Toen ik dat boek ging kopen zag ik een ander boek ernaast staan en dat moest om de een of andere reden mee(simone van vlugt, de reunie). Dat was wel een ijzersterk boek! (speelde ook nog voor een deel in den helder, dat is best grappig lezen Haha! )

Hoe is het nu met Laros?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 00:10

GvdT schreef:
Ik hoorde van mijn instructeur dat hij het aan zijn hart had, hij zou zaterdag of zondag jureren bij CH School en dat gaat geloof ik ook niet door. Hij wist alleen niet of hij nou vandaag of evt morgen naar huis ging.

wel handig zo'n instructeur die in allerlei organisaties zit Knipoog

Daar hoeven ze niet voor in organisaties te zitten hoor Clown Op de een of andere manier weten die jongens altijd alles Tong uitsteken (en dan durven ze ook nog te zeggen dat vrouwen te veel kleppen Knipoog )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 00:14

KLinkt als een fijne hond Onide Tong uitsteken

Leuk Biem Ja

Simmie: lijkt me heerlijk om 24 uur met zo'n ding rond te lopen. Gelukkig mag hij er al bijna af tegen de tijd dat je dit leest *LOL*

GvdT: wat naar van je werk! Lijkt me echt enorm vervelend zoiets!

Musical kan ik me ook nog goed herinneren Haha! 'Doe mij nog maar een bakkie' Clown (dat was de gouden draad van mijn rol en die komt nog regelmatig spontaan bovendrijven *LOL* )

En ik heb nog veel meer gelezen, maar dat is even kwijt Bloos Ik ga ook richting bed zo, kan ik eindelijk eens een normale nacht maken Ja

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 00:18

Gouden draad of rode draad? Haha!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 00:24

Ze is echt superleuk eigenlijk! ze gaat alleen door een fase denk ik Knipoog
http://www.mijnalbum.nl/Foto=VUZS7DSY
Het is echt een monster! Honden kunnen toch dementeren? Nou dit is er zo eentje Bloos

Oh ik weet het ook nog heel goed..
Hoera we zijn gestrand deden wij.. Echt een heeel slappe musical..
Ik was ontevreden met m'n rol. (Hallo ik zat op toneel, ik was zo'n beetje een proff. actrice, hoe durfde die man me zo'n kleine rol te geven! Boos! )
Aan het eind van het liedje had ik 4 rollen Pling Ach, je zit in groep acht en je wilt wat.. Bloos
Echt schaamtevol Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 06:40

eerst Haha!

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 07:00

Tweedst Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 08:02

Derde Haha!
Ik moet zo om 9.00 uur m'n rapport ophalen Lachen

Gisteren heel fijn gereden. Eerst al een half uur met m'n beugelriemen aan het prutsen geweest. Wilde ze zo doen als toen ik het zadel kreeg. (Onder het zadelblad en met de gesp naar beneden ofzo) maarja heel lang bezig geweest maar het lukte gewoon niet Koe Maar Sam bleef rustig staan en met het rijden was ie ook super lief Pling
Heel veel galopwerk gedaan en eenvoudige galopwissels gereden wat ie super aanpakt Ja
Soms nog wel eens een drafpasje ertussen, maar hij reageert al veel beter op m'n zit en blijft er mooier doorheen dat ik dat nog niet zo erg vind.

@ Biem wat leuk dat je een hondje krijgt!! Ik weet nog wel hoe blij ik was toen we mijn vader eindelijk om hadden Haha!
@ Canter: Hoe is het eigenlijk met Mas? Volgens mij moet het nu toch wel een flinke kerel zijn Vork

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 08:13

vierst! Lachen

jeetje Onide je was gister over actief man Bloos! wel een beetje rustig houden jij he!! Knipoog

ik heb gister een leuke avond gehad. springen ging voor geen meter! Tong uitsteken alleen de sloot deed ze super! voor de rest was ze wat laks en wilde ze hard Haha! daarna nog even gezellig na gezeten! en toen was hetook zomaar weer kwart over elf Bloos oeps, en dan moet je met je trailertje door de middle of nowhere (lees: Greonterp) Bloos! hihi, maar ben veilig thuis gekomen.
heb de French Buffet uit de concorde merrie(van Simon...Gomir Knipoog ) nog even een rondje zien doen, beetje een laat bloeier.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 08:18

Had je wedstrijd BT, of les?
Ach, als de sloot maar goed gaat Knipoog

We hebben zeker niet meer iets van Vieva gehoord, die deze week bij een paard ging kijken? Ik ben wel nieuwsgierig...!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 08:22

vijfst Haha!.

Goedemorgen,
Wat leuk dat je een hond mag Biem! Mijn zus haar hond kreeg jonkies en toen mochten we er een, is ie na jaar doodgereden hier op het erf. En toen mochten we dus weer geen hond. Op een middag hebben mijn zus en ik mijn moeder omgezeurd en zijn naar het asiel gereden. Pa kwam thuis en er was een hond, toen was ie niet meer zo blij Haha!. Jaar later hadden we 2 honden, haha..maar die is inmiddels al overleden.

Ja musical is groep 8 was geweldig!! Weken oefenen, hele zaal vol Haha!. Dan ben je idd heel stoer, ga je heel stoer naar de middelbare school en dan is het zo van tas waar ga je met dat meisje heen. Weg ego Haha!.

Maar goed, zal zo naar school..doeg!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 08:30

zest!!
En jarig Haha!