Ik kan me nog herinneren dat jij die schimmel vorig jaar reed, en zoiets had van "wow, die komt daar zelf allemaal uit". Nou, dat bedoel ik dus. En plakken we wel wat bisonkit aan mijn zadel + rijbroek, van mijn eigen paarden val ik ook al af
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn bit moest 2 gaten hoger, ik kreeg zijn hoofdstel niet eens meer uit. N10 min draf liep ie niet meer rad.
Begon ze hem ook nog eens de hemel in te prijzen, ik zag me al zwaar in onderhandeling gaan. Zet ze hem als restwaarde iets boven de slachtprijs.
Nou ja, daar heb ik dus helemaal niets van gemerkt.....wel dat ie inderdaad geen aanwijzingen nodig had en ik alleen maar stil moest zitten 
Ik kom het hele weekend er ook al niet aan toe :s
Trammelant kon altijd wel net wat meer dan ik (die heeft mijn moeder opgeleid) maar dan praat je over zeg maar een klasse verschil. Voordeel met springen van hem was wel dat hij altijd sprong, en zelf zijn afstanden wel regelde, als ik maar bleef zitten.
)
die heggen in de dressuurbak vond ik wel erg leuk, Britt deed niet moeilijk en had echt zoiets van, ja dus, dit is toch gewoon een crosshindernis?!
en die andere pony's wilden er dus echt niet overheen, toen moest ik voorop met mn crossbeest 

RedFlame schreef:Wat vinden jullie nou echt DE eigenschappen die een SGW paard moet hebben?
) 

Simmie schreef:RedFlame schreef:Wat vinden jullie nou echt DE eigenschappen die een SGW paard moet hebben?
Goed karakter, eerlijk, moed en de wil om "de baas" eens te helpen als het niet helemaal lekker past, voorzichtigheid en uithoudingsvermogen.
Dat is het wel zo'n beetje.