Jeetje wat naar Gerdine! Veel sterkte voor je pony! Henny, wat een verschrikkelijk naar bericht. Ook sterkte voor jou en je collega's.
Jongens wat een hitte. Heerlijk weer hoor, maar ik wordt er zo lusteloos van. Vandaag dus alleen Davinci maar gereden. Die mag morgen weer mee de ring in.
Me pony heeft haar griffelbeentje en een beentje in haar knie gebroken, dat laatste kunnen ze niet repareren en ze wordt daarom morgen ingeslapen.... Ik hoop verder op bokt geen roddels en rare verhalen te horen.
Ene proef 3e prijs met 185 pnt. en 2e proef 157 en nog verre van laatste. Maar paardje was ook stout. Maar al met al dik tevreden voor de 3e keer buiten.
Het is een leuk diertje. Mag nog wel wat zwaarder worden, maar is wel altij braaf.
wat een rotnieuws allemaal hier Ik ben weer veilig thuis, maar leuk bijlezen is het bepaald niet.
Leliaardje
Geplaatst: 26-05-12 21:50
Gerdine: wat een verdriet en wat een enorme pech. Veel sterkte . Waarom laten jullie haar vanavond niet al inslapen? Danielle heeft lekker gesprongen. Goed hoor! Leuk dat jullie gezellig naast Tientjeh stonden .
Kris, leuk filmpje! Lielle is weer thuis. Heb je het leuk gehad?
Milaan vond ik heel gaaf! Vooral bij de kerk en al die 'gouden winkels' Lekker duidelijk....
Jantine goed van je zusje! En zelf ook nog aan de start?
Leliaardje
Geplaatst: 26-05-12 21:57
Lekker . (reactie op Lielle / Milaan)
Zitten jullie allemaal gezellig songfestival te kijken ?
bianca1980
Geplaatst: 26-05-12 22:30
ooohhh....wat een erge verhalen allemaal over Vrouwenpolder, heel veel sterkte... juist vanwege die verhalen ook voor mij een reden daar niet te starten.
Hier ook lekker getraind in lelystad, wat een prach terrein, jammer genoeg wel een halve les gedaan omdat ze over fanatiek de benen vergat op te tillen bij een l.ullig opsprongetje dus op aanraden van Rob gestopt omdat ze na een tijdje stappen toch niet helemaal goed leek weg te draven. Niet kreupel, maar misschien wel even wat gekneusd. We struikelden er een beetje knullig overheen maar ze had zich wel wat opengehaald achter. Ik kreeg de indruk dat ze haar blik al gericht had op de boom op de bult en daardoor het compleet niet zag of zo....???