Aan het eind wel, heb hem een beetje bezig gehouden met halthouden en achterwaarts. Anders wordt het wel heel saai. Morgen avond maar even naar het bos en donderdag mag ik weer 'normaal' rijden.
Geloof dat Hetje dat juist wel mooi zou vinden een uur lang stappen
TeeGee
Geplaatst: 26-07-11 22:14
Arme Gio, wat een pech Caro! San, mooie foto Lau, je koekjes maken vast een goede indruk!! Mootje, lekker zeg!! Ik kom ook een keer hoor!! Eef, een airobed?? Wij hebben er 2, een 1persoons en een 2persoons. Echt super! Maar ik heb een kamer gereserveerd voor Nokere
Schimpie kan al wijken voor mn linkerbeen Rechts snapt ie nog niet. Hij loopt zo fijn en wil alles doen dat ik soms vergeet dat ie nog maar 4 is, arm paard
muts_marijke
Geplaatst: 26-07-11 22:45
Zo wat een avond,
@ Sannn wat een mooie foto's van Vero!! @ Sim ja het check ligament is ook nagekeken. Peesblessure kan het bijna niet zijn, hij is 100% niet kreupel, en op de echo was niets te zien. Pezen waren perfect in orde.
Goh wij hadden ook feest, gingen een buitenrit stappen. Geert op Ula en ik op Zeus. Willen we net het bos weer in gaan zeg maar voor de terug weg, hangt er een luchtballon op nog geen 100m voor/boven ons. Mijn god, schrok me dood! En dat hoofd van Zeus! vrouwtje wat is dat! Wij omgedraaid want als hun zo door zouden varen zouden ze over ons heen komen. Wij terug het bos in wachten huppa 2e luchtballon... van de andere kant. Zaten er mooi tussen. En even later .... ja hoor de 3e! Gelukkig draaiden de laatste 2 van ons weg maar die 1e bleef voor ons. Toen we thuis waren hingen ze boven de stal en vroegen ze of ze mochten landen. Tuurlijk voor de campinggasten alleen maar mooi. Hun geland, bleek het een rit te zijn met allemaal gehandicapten. Die hadden de rolstoel 4 daagse (heette echt zo!!! ) mensen helemaal gek. Echt super leuk. Hebben fles zware borrel gekregen en 2 champagne glazen. Maar was erg blij thuis te zijn want Zeus werd 2x zo groot en keek constant in de lucht waar die enge dingen vandaan kwamen!
sanurie
Geplaatst: 26-07-11 23:10
Goedenavond!
Sannn: Ben erg benieuwd hoe het geheel eruit komt te zien!!! Caro: Jeetje, het zit ook niet mee! Wat onzettend *** zeg, hopelijk gaat snel goed met Gio Marijke: Ook ontzettend *** voor jou zeg!
Vanavond naar de manege geweest, was uitgestorven! Dus het hindernismateriaal maar tevoorschijn gehaald! Een dubbel neergezet en een stijl uit een rechtsomkeert. Begin was druk, op laatst stuk beter en toch weer op 1.20 geëindigd Morgen en donderdag dressuurpikken, vrijdag aan de longe en dan zaterdag wedstrijd. Ik zou eerst 2x springen en me broertje 2x dressuur rijden, maar hij heeft nog geen 1x opgezeten dus kan zijn dat ik weer eens ga dressuurpikken. Ben benieuwd, thuis gaat steeds beter maar in de ring zie ik dat nog niet echt terug.
Caro het zit je echt niet mee. Ik hoop dat het allemaal snel en goed hersteld. Noor is druk geweest met van alles regelen, fijn dat je een opfok dichtbij hebt gevonden. Sann mooie foto's van Vero, je ziet haar echt onwijs haar best doen. Marijke: Hahaha luchtballon invasie. Leuk dat ze dat organiseren, zo'n rolstoel4daagse. En wat apart van Zeus zijn been..
Goede morgen! Tg goed bezig die schim Lau en hoe was het? Mo lekker!!! Wil ook nog een x! Sann mooie foto! Eef wat kosten die lucht bedden? Caro wat een pech zeg allemaal
Eten was lekker nog ff filmpje gekeken ben halver wegen naar huis gegaan viel bijna in slaap Zo ga weer werken!
viefdepief
Geplaatst: 27-07-11 07:33
Morgen!
Marijke: Wat balen van Zeus Eef: Jullie kunnen straks dus lekker slapen! TG: Fijn dat schim het zo goed doet! Sannn: Mooie foto bij ons concours Corien: Werkze! Caro: Wat erg voor Gio! Hoop dat het mooi geneest!
Ik ga gauw naar stal om uit te mesten en dan naar Laag Soeren om te helpen bij het ponykamp
Sim
Geplaatst: 27-07-11 07:52
Paarden hoeven niet perse kreupel te zijn bij peesletstel Marijke. Maar goed, ik hoop dat het niks is en dat je snel weer aan de slag kunt. Dit schiet ook niet op. Nog over luchtballonnen gedroomd?
Moggel! Kon de slaap niet vatten vanacht en vanmorgen alweer vroeg wakker. Wel een kort dagje op werk, want vanmiddag hebben we hier kermisborrel Heb al een bob geregeld en mijn moeder heeft me net naar werk gebracht
Lau, Hetje liever lui dan moe? MM, spannend Vief, veel succes vandaag.
kimdepim
Geplaatst: 27-07-11 09:15
Goeiemorgen
Vief: Veel plezier vandaag! Is het 1 dagje of de rest van de week nog? Noor: Lekker dat je maar een kort werk dagje hebt Noor . Handig dat je een bob hebt. Corien: Werkze.
Gister even naar de binnenbak geweest met Sofie. Even heerlijk gesprongen . Vanmiddag maar even een buitenritje en morgen maar weer aan het dressuurwerk.
Paarden zijn inderdaad meestal niet of bijna niet kreupel bij peesletsel, of heel de pees moet echt stuk zijn. Als ze hebben gescand en er niets te zien is zal het allemaal wel goed zijn.
Corien, geloof dat mijn moeder het over 29,95 had.
Net de paarden gevoerd en vliegendekens opgedaan, zo meteen maar richting werk.
Die luchtbedden zijn echt top, stekker in het stopcontact en blaast zich zo op!
Marijke, wat balen van Zeus en wat een avontuur met die luchtballonen. Eef en Corien werkse! Kim, super van Sofie!!
De startlijsten van Middenbeemster staan erop, iedereen gaat zowat 2 keer achter elkaar. In het VP staat 2 parcoursen. Ben benieuwd hoe ze dat dan doen.
_lautje_
Geplaatst: 27-07-11 09:26
Hetje wel ja als hij dressuur moet lopen. Alleen vanmorgen om half 7 niet... Toen was hij superfit en ik zat nog de slaap uit mijn ogen te wrijven
Dat doen ze wel vaker op die manier, Karen. Even goed vragen hoe of wat voor je erop gaat, want anders kom je voor verrassingen te staan. Misschien schrijf ik dan nog wel bij. Even de startlijst bekijken..
Haha, gekke het! Hoe gaat het met Diddle? Vief, veel succes vandaag Sim, heb je trouwens al iets van je sollicitatie gehoord? Eef, werk ze vandaag!
_Noor
Geplaatst: 27-07-11 09:32
Ze wijken dus gewoon van het VP af denk ik. Hoewel, ik zag dat Maarse bouwt. Ik heb wel eens gehad dat ik 2 parcoursen achter elkaar moest springen en toen was in het tweede parcours de laatste hindernis de eerste geworden (snap je het nog?). Wel twee klassementen ja .
Maar ik heb zaterdag al een date met Sim
kimdepim
Geplaatst: 27-07-11 09:37
Allemachtig wat was je weer vroeg te paar Lau .
Oeh een spannende date Noor .
Ik hoop dat het een beetje droog blijft. Het ziet er hier nu iig mooi uit, zonnetje erbij . Heb zaterdag wedstrijd dus liever geen modderpoel .
Noor, ik heb er bij schim 1 combi tussen en T 2 of 3. Dus dan spring je bijna hetzelfde parcours? Ik heb wel 4 coupons opgestuurd. Ik zie het wel zaterdag, hoeven iig niet zo vroeg.
Ja, ik denk (bijna) hetzelfde parcours. Ben je ook weer snel thuis
Joki
Geplaatst: 27-07-11 10:04
Fijn snoekiej dat Vorstin best liep Mooie plastron San Sanurie sterkte met het verlies van je hond MM wat ontzettend balen dat je weer moet stappen Wat naar Caro dat Gio zo gehavend is Fijn dat je een opfok hebt gevonden Noor San mooie foto van Vero. Wat is er zo erg aan what zijn manen trekken? Roos hopen dat het meevalt Fijn dat het springen netjes ging sanurie Veel plezier op de kermisborrel Noor
Karen, meestal ga je dan ook met 2 personen de ring in en spring je om de beurt een parcours. John Maarse maakt inderdaad vaak parcoursen waarbij alleen een andere volgorde neemt in het 2e parcours.