ik ga lekker naar bed. ff tv aan kyken of er nog iets op is. Hier op de bank liggen pa / ma te slapen. 3 honden en de kat.. hoezo saai haha..
iedereen die cc heeft of naar wb gaat.. SUCCES
mistid
Geplaatst: 15-04-11 21:57
Annetje schreef:
Misschien wil jij niet graag genoeg van je dier af
Heb je een punt .
Evie, ze begint hem wel liever te vinden maar ze heeft helemaal niets met hem. Op stal en als ik er op zit weet ze dat het goed is. In de paddock wil ze hem ook wel zetten. Wei gaat hij niet in want hij is nog eerder als mam weer bij de stal dan maar in de paddock. Sloop jij daar nou een vlaggetje van het smalletje af leuke filmpjes, Bam gaat fijn! Oei Joki, dat klinkt niet fijn. Mijn Vos geeft er niets om, Ul gaat wel vierkant aan de kletter. Bianca had haar huis toch ook nog aangeboden om een keer een culinaire meeting te houden? Dan ben ik van de partij Jammer van Hoogeveen Saar, loopt daar wel vaker in de soep... Zijn daar vorig jaar geweest en toen moesten de laatsten allemaal in het donker starten... En dat waren net allemaal Friezen . Wie is er overleden dan?
Vos en mijn ruzie lijkt helemaal over. Ik moet gewoon rustig blijven en niet gaan stressen om dat stomme dressuurproefje
Hoorde het vanmorgen ook van Victor. Heftig. Was een erg leuke man en een goede jury. Veulen is er nog steeds niet... Ruin heeft een weekje vrij want hij heeft een bloeduitstorting op zijn ruggegraat. Ik ben benieuwd wat hij nu weer heeft uitgespookt. Denk ergens op gerold. Merrie is klaar voor zondag! Heb zin in crossen. Morgenmiddag ga ik vast een keertje lopen.
Ben druk aan de studie dus even weinig bokken maar probeer wel bij te lezen.
Jee wat een geklets weer vandaag. Net alles braaf bijgelezen. Maar ben te moe om te reageren. Deze week 2 dagen van 10-21 gehad en ook nog donderdag extra gewerkt. Heb vandaag zo ongeveer de hele dag op de wc gezeten op het werk... Morgen gelukkig vrij en ga lekker rustig aan doen. Geert kwam net vertellen dat de eigenaresse van ons nieuwe paard hun andere paard in hebben laten slapen gisteren. De einshuss wat het paard had konden ze niet meer behandelen. Mensen waren en zijn er zo gek mee. Vind het zo sneu. Vandaag was de jury in de winkel waar ik in Markelo bij had gereden toen Zeus zo vreselijk uit zn plaat ging. De jury kon me nog direct voor de geest halen (bijna 2 mnd geleden daar gereden en ken haar niet) en heeft heel hard om Zeus zijn acties gelachen. Altijd leuk dat we zo'n onuitwisbare indruk achter laten
Oh oliebol nu weet ik ook welke jury dat was! Hij gaf me bij mijn laatste dressuur wedstrijd met Wiso zoveel complimentjes dat ik niet wist wat ik zeggen moest... Wat vreselijk nieuws
caro29
Geplaatst: 15-04-11 22:38
Iedereen ken hem wel met zijn aparte snor. Erg sneu ook vooral voor zijn vrouw. Zij is al heel lang ziek.
Goedemorgen. Paardjes al lekker in de wei hooi aan het eten. Trailer al ingepakt. 1 wei uitgemest (1kruiwagen vol) En nu zelf maar eens eten. Hoezo te fanatiek smorgens. Maarja kun je beter gebruik van maken toch?
12u gaan naar wedstrijd.
Succes iedereen die vandaag wedstrijd heeft
EvelienH
Geplaatst: 16-04-11 08:08
Succes allemaal!
Ik ga zo een vriendinnetje ophalen en dan richting Minderhout.
Leuke filmpjes Evie. Ziet er goed uit. Wat een naar nieuws Evony. Jammer ook dat de wedstrjd niet fijn ging. Babyfoto's hier, leuk Margriet! Gefeliciteerd met de verkoop Mo. Lijkt me best een dubbel gevoel. Wel leuk dat hij als jachtpaard verder gaat.
Mo top man dat alles verkocht is eef top man spannend
Eef_Bam
Geplaatst: 16-04-11 11:39
Joki: Wat een portret is die ferrose ook . Evony: Toch nog nette punten hoor! Sann: Ik had inderdaad eigenlijk Westerbork willen laten schieten, maar heb in overleg met Edit woensdag besloten toch gewoon te starten, Wb ziet eruit als een vriendelijke cross en we moeten toch ergens ervaring opdoen, allees waar we moeite mee hebben/hadden heb ik in de training kunnen aanpakken. Daarna had ik zoiezo al een geplande pauze staan tot aan Oudkarspel. Mistid: Jammer dat je moeder nog maar langzaam voor hem opwarmd, goed crossen met hem zondag, dan vind ze hem vast nog een stuk leuker ! Caro: Zondag word je eerste cross dit seizoen weer toch? Veel plezier en succes in ieder geval! Evelien: Veel plezier in Minderhout. Mo: Lekker buitenrijden . Wat een naar nieuws van die jury, ik kende de beste man niet maar zo te lezen was het een zeer gerespecteerde jury.
Zo, vanochtend om half 9 nog even een dresuurlesje van mijn springinstructeur gehad met Bam, niet veel bijzonders gedaan maar gewoon goed aan mijn been, voorwaarts over de rug gereden, ging lekker . Daarna al mijn tuig gepoetst, vanmiddag om 2 uur vertrekken we richting Westerbork.
EvelienH
Geplaatst: 16-04-11 13:03
Zo, de baby heeft zijn vuurdoop gehad. Hij is in het water geweest en wat heggetjes, borstenbakjes en boomstammetjes gesprongen. Hij was super braaf en wilde meteen voorop lopen. Mama heeft nog wat gefilmt met de iphone maar weet niet of het wat geworden is.
Leuk dat jonkie het zo goed deed Eef Evie, Succes in Westerbork! Ik heb vanochtend een nieuwe zonnebril besteld, nieuwe bikini gekocht, twee korte broeken, een capri broek en twee linnen lange broeken Nu heb ik eigenlijk nog een berg strijkgoed en de ramen moeten gelapt worden. Dat is allemaal minder leuk!
Snoekiej
Geplaatst: 16-04-11 13:21
Jeej, 3x goed nieuws Vorstin is gister voor het eerst op het land geweest , ik heb gisteren bij Soldaat van Oranje gewerkt en ben aangenomen en vanochtend was ik naar de O'neill uitverkoop en heb ik leuke kleren gescoord voor weinig
WB-gangers, succes! Gefeliciteerd Mootje, wat fijn voor je! Fijn dat Het zo lekker ging Lau! Lekker dat je fijn gereden hebt Annetje Dat is wel ff schrikken Joki! Toch gefeliciteerd met je wpen Evony. En sterkte, wat een rotnieuws Alvast heel veel plezier op concours morgen Sannn! Haha, leuk dat die jury dat nog wist MM! Leuk dat Crime zo braaf was Evelien