Universele startkaart schijn je alleen te krijgen als je minimaal 10 verschillende paarden per jaar start. Dit heeft de Knhs mij een keer uitgelegd. Worden eigenlijk alleen nog maar aan (grote) wedstrijdstallen gegeven.
CoriienRN
Geplaatst: 19-01-11 22:47
Universeel heb ik me laten vertellen kost nu iets van rond de 1200 euro En het heeft pas zin als je meer dan 20 verschillende paarden per jaar start..
Evelien valt op zich nog wel mee hoor.. daarna moet ik ook nog plannen Lau kom je hier heen in wassenaar gaan we met een clubje! die van mij is echt super braaf (vraag maar aan snoek)
Corien en Lau, Ik wil ook mee en wil er gerust een dag vrij voor vragen Corien, Vergeleken bij Vorstin is alles braaf Die van mij is redelijk braaf als ik alleen ga. In een groepje van crossers is hij ineens vergeten hoe hij zich moet gedragen
Hetje is vooral springerig en draaierig. Maar als ik met meerdere ben durf ik het wel aan. Als ik dan val blijft hij (hopelijk) in de buurt. En hij moet weer galopKM's maken. Er moet buikspek af.
Ja, inderdaad. Als ik eenmaal weet waar ik de trailer kan parkeren en hoe ik het strand op kan, durf ik wel alleen, maar vroeger ging ik altijd naar castricum, wat nu een beetje uit de richting is
Ik begin er niet eens aan om met de schimmelmerrie naar het strand te gaan. Als die het op zijn heupen krijgt gaan we alleen nog achteruit of draaien. Mijn oude merrie is wel braaf alleen gaat die heel hard in galop. Kreeg regelmatig met de cross te horen dat zij gevaarlijk hard van start ging. In roden zag je alleen een stofwolk hahaha. Was alleen de 1e 500m. Zij neemt GO heel letterlijk