Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan nog even besproken in hoeverre ik het onderdeel genetica/erfelijkheid zou uitwerken omtrent dementie. Is heel interessant maar absoluut niet makkelijk, maar wel booming qua onderwerp in de wetenschap. Docente heel erg blij dat ik een presentatie had gevonden van dit jaar over mijn onderwerp door de Universiteit van Hasselt. Ze klikt ze open, krijg ik gelijk een dikke pluim dat ik die had weten te bemachtigen. Blijkt dat de auteur van die presentatie één van DE hoofdverantwoordelijken is van de masterproef waar mijn bachelor deel van gaat uitmaken
Tegen 10 december wil ze de eerste afgewerkte versie hebben. Wordt nog even aanpoten en doorwerken, maar zie het helemaal zitten.
Volgens mij stond er op de site €40 of je krijgt de restwaarde van je helm uitbetaald.
ik heb via FB nu contact met horsea, denk dat ik het donkergrijze jasje met oudroze kraag ga bestellen, ook voor €55. Probleem met die matentabel is dat ik geen meter heb om dat te meten, heb alleen vouwmeters en da zal moeilijk werken vrees ik
maar je moet er wel voor zijn natuurlijk.
. 5j maakt ook al vorderingen bij haar ruiter! Ik denk echt dat we gewoon te weinig ervaring hadden om alles zelf te doen met die jonge paarden... zeker als ze dan wat sensibeler zijn.
mijn masterproef vorig jaar beviel me wel, nu doctoraat bezig... Als ik ergens mee kan helpen vraag je t maar..
.
Maar ik ben er in de voormiddag al voor stalgenootje dus 't gaat dan direct in orde zijn en ga ik mijn startnummer weten.
We zien wel hehe
Paard gewoon volgen. 
Maar de vriend van mijn vriendin heeft gefilmd in goede kwaliteit!