Gewoon een hele oude twinie load of hoe je dat ook zegt. Nog geen foto. Wil ik wel maken maar hij zit gewoon tussen het neuswiel en de trailer zeg maar. Degen die mijn onderhoudt doet en waar ik hem gekocht heb heeft hem er gewoon op gelast.
Zo'n fiets zal wel niet het meeste gewicht zijn toch? te zwaar niet gauw denk ik
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 14-11-16 08:54
Wij nemen de fiets altijd zo mee, hebben wel een fietsendrager maar vinden dit fijner omdat we met de fiets achterop de achterklep niet open kunnen maken. Mocht je onderweg ergens snel bij moeten is dat niet handig. Maar dat kan alleen als je een 2 paardstrailer hebt met 1 paard erin.
ik hoorde dat je niet teveel gewicht op je dissel mag hebben maar dat kan ik nergens vinden. Vlgs mij is het niet illegaal @elke Maar ik heb nog een heel winterseizoen om het uit te zoeken
Vind het vooral voor mijn werk wel handig. Moet heel ruim van tevoren doorgeven wanneer ik vrij wil zijn. En als ik mee moet als groom, is een weekend vrij wel handig en omdat we de eerste paar wedstrijden L in moeten schrijven, moeten we er ook weer op tijd bij zijn vooral Maarsbergen, wat lekker dichtbij is, zit altijd snel vol.
Hier ook benieuwd naar de Belgische crossen, die zijn voor mij wat dichterbij. Maar die zijn altijd heerlijk laat Alphen ook tot nu toe elk jaar. Maar pff om toch klasse M daar te beginnen
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-12-16 12:40
Is die pittig? Wij zijn er nog nooit geweest. Komt vaak net te vroeg en is voor ons best ver rijden. Maar aan de andere kant, wij gaan ook naar Hulsberg, Wieringerwerf is ook niet bepaald naast de deur
CalvinenGino
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-16 12:50
Ik heb de M nog nooit gedaan daar. Dit jaar ook L gestart gezien het de eerste van het Seizoen was. Maar met 18wp in het M mag ik ofcourse niet meer L starten. Van horen zeggen is deze toch best pittig. Al vond ik de L afgelopen jaar mee vallen, maar dat kwam myb ook omdat ik hem natuurlijk al een keer eerder gereden had, en weer een jaar verder was.
Maar de kalender zou wel fijn zijn. Zou graag ook mijn training/crosslessen willen inplannen. Beetje gebaseerd daarop
Ik weet nog niet of ik komend seizoen weer ga crossen. Merk dat ik door mijn val in sept (gewoon door banketstaaf stuurfoutje in de buitenbak overigens) toch weer wat voorzichtiger ben geworden. Vertrouwen moet weer beetje groeien...
Wil eigenlijk keer een valtraining gaan doen ook, maar wordt in deze regio (NH/Z-H) weinig voor ruiters georganiseerd zover ik kan vinden.