[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 16:25

Net springles gehad en ging echt zo goed!!
Hetje gereden met mijn nieuwe zadel en ligt echt top. Maar ging echt zo fijn.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:18

Gefeliciteerd Mo, top!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:19

Jee Mo, dat is allemaal snel gegaan. Wel fijn, kun je het afsluiten. Weet je wat de nieuwe eigenaar van plan is te gaan doen, springen/sgw/dressuren of wat anders?
Lekker van je springles Lau!
Erg he Karen, die witte haren.
Wat gaaf Snoek! Hopelijk wordt het wat met dat baantje!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:33

Sim, Amazone zocht een opvolger voor haar jachtpaard :D Ze zit bij de vereniging van Soest. Het wordt dus een jachtpaard.
Vond het trouwens fijn om te zien dat zij er meteen mee weg reed...
Spannend Snoek!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:46

Oh, wat grappig. Misschien ken ik haar dan wel. Heb altijd in Soest gewoond en kende heel veel mensen van de Soestdijkse Jachtvereniging.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:48

Je hebt PB :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 18:14

Mootje, gefeliciteerd met de snelle verkoop! Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, dat blijft toch belangrijk denk ik :)
Snoek, succes met je baantje!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 19:37

Alles wel gelezen, maar enkel onthouden dat Mootjes paard verkocht is. Fijn! En leuk dat ze ermee jacht gaan rijden. Mooi alles afgesloten zo dus :) Alles ben je kwijt toch?

Viesje had vanmorgen les en dat ging op zich wel goed. We zijn bezig geweest met de nagevelijkheid in combinatie met het voorwaartse, omdat ikzelf het plaatje niet altijd even mooi vind. Hij blijft heel makkelijk flink voor de loodlijn en als ik dat in de spiegel zie, vind ik dat niet nagevelijk, terwijl ik dat niet echt goed aanvoel. Ook veel geschakeld in de galop, maar dat vond mijn staartbotje toch niet zo fijn! Morgen nog even beetje losrijden en dan hebben we zondag wedstrijd :) Ben benieuwd!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 19:43

Mo, gefeliciteerd met de verkoop! Ook al zo snel. Het lukt iedereen behalve mij :+ .

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 19:49

Misschien wil jij niet graag genoeg van je dier af :P

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 20:38

Goedemiddag.
Snoekiej: succes vanavond!
Tg: Balen van je deken.
Noor en Margreet: Ik onthoud ook wat Margreet en tijd terug gevraagd heeft en weet ook niet wat te zeggen, sterkte is inmiddels al zo vaak gezegd, maar mijn gedachten zijn wel heel vaak bij jullie.
Lau: Fijn dat je zo lekker gesprongen hebt.
Mootje: Ik hoorde het vanmiddag van mijn moeder, gefeliciteerd met de verkoop!
Annetje: Fijn dat je lekker gelest hebt vanmorgen, gaat vast goed komen zondag! (ik doe trouwens nooit "niks" tijdens het crossen hoor, hooguit te weinig ;) , het ziet er misschien makkelijk uit, maar eraan blijven rijden moet je altijd wel!)
Mirthe: Begint je moeder ook nog niet op te warmen voor Ul? Anders kan je hem gewoon lekker zelf houden, is een fijn paard toch :) .

Vandaag gelummeld met Bam, even aan de hand gegraasd, even in de molen, los rauzen in de longeerbak :) .

Heb nog 3 filmpjes van de training in BN geupload vanmiddag:
Piano+skyjump+ boom + Bulfin, voor de bulfin gaf hij hier nog even een lichte aarzeling maar ik kon hem toch goed doordrukken: http://www.vimeo.com/22450407
Hier ging ik twee keer de heuvel over, heb dit lijntje maar één keer gereden, hij ging voor ons doen ook echt meteen heel fijn, alleen dat vlaggetje van het smalletje tussendoor heeft het helaas niet overleefd :+ , die reed ik zelf niet zo recht aan: http://www.vimeo.com/22450267
We zijn geëindigd met de waterbak, Bam was echter nog lang niet moe en overenthousiast, dus ik moest hem goed opvangen hier: http://www.vimeo.com/22450242

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 20:52

Anne lastig zo een stoffige bak
Corion is verkocht. Superfijn Mootje!
Die foto met zonnebril is geweldig Tientjuh
Texelse heeft ook een superschattig kleinkind
San heeft mooie dekens
Ik heb al jaren GPG beugels en die bevallen me voor de dressuur heel goed. Voor het springen heb ik dan weer gewone beugels omdat ik het een eng idee vind met mijn gpg beugels te springen }:0
texelse was niet zo geschikt voor de horeca

Ferrose is niet paard-en-wagen-proof. Ik dacht lekker buiten in het bos dressuur te gaan trainen (daar wil ze net wat makkelijker dingen lopen). Ik was nog niet aan het einde van het eerste pad of ik kwam een paard en wagen tegen die keurig voor me stil ging staan. Ferrose zette nog 2 passen maar toen kon ik niet meer voor of achteruit. Normaal blijft ze wel staan als ik haar dan blijf belonen dus ik zeg tegen de menner van ga maar. De menner zegt voorwaarts en het paard doet 1 stap naar Ferrose en ze komt steil overeind, springt de lucht in en draait zich 180 graden om. Ze landde ergens in de bosjes bijna tegen een boom en daar wist ze even niet wat ze nu moest doen dus ik ben maar snel afgestegen (als Ferrose gaat panieken heeft ze met niets of niemand iets te maken, 1x mijn sleutelbeen breken in zo een bui vond ik genoeg). Menner stond zodra ze omhoog kwam alweer keurig stil (zo fijn dat heb ik met menners wel anders meegemaakt). Ferrose in een zijpad geparkeerd en de menner laten passeren, staat dat enorme paard met haar hoofd achter mijn rug in het kader van als ik ze niet zie, zien ze mij ook niet :+ . Toen maar via een boomstam er weer opgeklommen en de rest van mijn rondje in overleefstand afgemaakt, laten we zeggen dat de uitgestrekte draf en galop goed geoefend zijn :Y)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 20:59

Mootje toch nog snel zeg! Gefeliciteerd!
E_b filmpjes zien er goed uit.
Tientjeh leuke sem spam!
Lotte is ook een lachebek!
Paard en wagen is ook eng ja. :D
Lau dus weer lekker gesprongen!
Shanouk succes met dat baantje!

Nou hier alles klaar voor WB morgen!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:10

Margriet, bvw en alle anderen: Succes en heel veel plezier morgen en zondag in Westerbork,
wij komen morgenmiddag die kant op, we logeren met Bam bij Bianca :) .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 21:13

Als we (Snoek en ik) wel waren gegaan, hadden we daar nog een mini-meeting gehad, Evie ;)
Joki: wat een avontuur :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:15

@benthe.. de tijd nog vol kunnen krijgen op het werk met niksen? succes met de cross morgen
haha nee dankje ben al blij dat dit weer gedaan is.
@texelse.. dat is wel fijn dat ze op die manier toch lekker kan rijden.
@mootje.. paard en trailer verkocht.
@snoekiej.. succes met je baantje
@lau.. die heeft een super fijne springles gehad met haar nieuwe zadel
@annetje.. die heeft ook een fijne les gehad
@eef.. nog meer leuke filmpjes
@joki.. balen dat ferrose zo reageerde.
@margriet.. die alles klaar heeft voor wb morgen ook succes

zo op het werk was het rustig. maar uiteindelijk met wat klungeldingetjes ging de tijd toch behoorlijk snel.
Alle spullen voor morgen klaar. Morgen alleen bay en zoeff nog vlechten en staarten uitpluizen.
voor zondag heb ik de spulletjes ook al bij elkaar gepakt. Qua paardenspul/kleren
druk weekendje :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:15

Barbara, fijn zo'n paard! Wel een fijne meedenkende menner, die hebben we hier inderdaad ook niet echt. Ik kom ze in het bos wel eens tegen en dan ga ik netjes halthouden of in stap, maar zij komen gerust in een rotvaart langs :n Goed dat je erop bent blijven zitten!

E_F snap dat je wel iets moet doen :D Maar er is een verschil tussen echt werken en gewoon rustig blijven rijden natuurlijk. Ga zo je andere filmpjes kijken.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:16

Dat zei ze inderdaad, leek me gezellig, echt jammer maar wel heel begrijpelijk dat jullie niet gaan.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:34

Gefeliciteerd mo!
Texelse en Jantien: wat een stelletje knapperds zeg!
Barbera: dat is ook heeel eng hahah!

Net wedstrijd gehad in hoogeveen, ik ga echt niet meer springen en dressuren na volgende week hoogeveen. Wat een ramp zeg.
Eerst gesprongen, Beat leek er niet helemaal bij, in het parcours viel het mee; 1 pech balkje..
Toen heel lang moeten wachten op de dressuur dus lekker rustig gestapt, op een gegeven moment krijg ik een seintje nog 5 mensen te gaan. En 2 seconde later; o je moet na deze de ring in er zijn 2 andere uitgesloten dus toen moest ik haar heel snel bij elkaar rijden wat dus niet ging.
In de proef viel ze me nog mee; precies 180 tweede proef ging nergens meer over hahaha toch nog 174. Nu staat ze lekker op stal :)

trouwens ook minder leuk nieuws mogen ontvangen; een zeer gerespecteerd jury-lid en instructeur is van de week overleden. Heb zelf erg veel mogen leren van deze meneer was vaak schrijfster bij hem. Vond het zo erg om te horen ;(

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:45

evony.. toch een net resultaat. maar wel balen dat je lang moet wachten en uiteindelijk toch vroeg de ring in moet.
en van die jurylid/instructeur heeft dat niet op voorpagina nieuws gestaan? je hebt pb
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 15-04-11 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:47

ben ook zeker niet ontevreden met het resultaat!
Hmm kan het zo niet terug vinden, was er behoorlijk van slag van toen ik het hoorde. De man was nog eerste helft 50 :n

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:48

Ga je wel starten in WB Eef? Ik dacht dat je juist even pauze in ging lasten, of had ik dat verkeerd begrepen? Iig leuke filmpjes, mooi terrein daar echt! Hoop daar snel te trainen.
WB- gangers succes!
Is dat die man die op concours van zijn paard gevallen is Evony? Heb dat verhaal ook gehoord.

What was vandaag met longeren knoerd vervelend. Heb hem even aan het werk gezet, heeft hij morgen hopelijk met de wedstrijd minder praatjes. Maar we zullen zien, heb er iig goed zin in. Eindelijk weer keer op concours! :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:48

@evony: ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Tenminste, 1 van de juryleden die hier het weekend tijdens "texelweekend" zou jureren, is afgelopen nacht overleden. Hij was al op het eiland om er een gezellig lang weekend van te maken. Zelf rijden, jureren, en een feestje. Maar het heeft niet zo mogen zijn..... Afschuwelijk!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:49

Texelse: kan heel goed dezelfde zijn, omschrijving kwa type voldoet er iig wel aan.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:50

Naar hoor! Een paar jaar geleden al een paard dat na het 3e onderdeel ongeveer, in de proef in elkaar zakt en overlijdt, en nu dit weer. Jakkes.