Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook over allerlei problemen, allerlei verkeerde liggingen. Dé oplossing was vaak gaan stappen met je merrie, zodat het veulen weer terugzakt. Maar niet altijd hoor! Ik vond het heel erg interessant.
voor Vief
Veel plezier met trainen! Met welke ga je?

) en dan naar bed toe
. Wilde misschien meteen door naar Wo, maar dan is het bijna een uur fietsen en dan kan ik wachten tot ze los kan.. had er niet zoveel trek in.. dus eerst maar even pitten zo!! HET IS ZULK LEKKER!!
, jullie boffen met het weer! Ben benieuwd naar foto's!!
sportief ja, maar je kan wel buiten gaan zitten om te leren toch? Lekker uit de wind in de zon 
ging erg fijn, niet hoog maar gewoon lijntjes en controle, en een slootje. Dat ging erg goed
Wat een heerlijk weer zeg, we hadden het allebei erg warm 
en moet om 4 uur werken.
Wel toeval hoor, precies na de lezing over het veulenen. Het is een hengstje van Royal Dance uit een Farrington moeder.
Echt zalig!! Rond 18.00 mag ze wéér lekker buitenspelen
.
, er is verder niemand thuis!! Noorwijdenes schreef:Gezellig met moeders op stap dus Lotte! Fijn dat Wolin lekker van de zon heeft kunnen genieten!
Ben dan ook wel erg blij dat mijn mams ook zo gek is met Wo
..
..
.. wij verwachten dit jaar geen veulens op stal, voor zo ver ik weet.. vorig jaar hadden we er 5 of 6..