Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Staan op twee verschillende stallen... Mijn stal is vrij duur als je 3 paarden wil houden, bovendien is er ook echt wachtlijst.. Maar no way dat ik Wo op zo'n soort stal wil hebben
.. niet dat wij dat ook wilden natuurlijk, we zijn al heel lang op zoek naar een andere stal. Bovendien heeft Wo altijd daar al gestaan waar ze nu staat en heb ik stage gelopen op die stal, dus ik wilde daar gewoon heel graag blijven staan.
. Hebben het daar echt heel erg goed.
. 
Vanmorgen wel lekker gewerkt eigenlijk, toen nog niet zo'n last van gehad. Maar nu heb ik bijna geen stem meer, terwijl ik niet eens zulke rare dingen gedaan heb..
Ga nu eerst lekker douchen enzo. Misschien dat we daarna nog naar een feestje gaan.
. Dus tog maar ff verder zoeken
Wat resulteerde in een niet zo netjes parcours voor mijn gevoel en een balk. Dressuur was ik blij dat ik hem fatsoenlijk rond op 2 teugels kon houden, maar het was te weinig bij elkaar, waar ik erg zwaar op werd afgestraft. Maar had er toch wel een fijn gevoel over. Donderdag gaan we weer een poging doen.
. Had alleen wel het idee dat ze hengstig moest worden ofzo
. Ze werd beetje hangerig op het been op een gegeven moment. Eerste proef 2e met 196 punten, en tweede proef 183 punten en net buiten de prijzen. Toch wel trots op m'n kleine in een baan met heel veel ruiters
.
. Dan mag Loempia weer mee te springen, en het weekend erop mogen ze beiden weer mee.
, ze is helemaal enthousiast!
.. mijn moeder zat elke dag weer tegen hetzelfde aan te hikken
.. We gaan nu alles langzaam aan alles verhuizen, zodat we 1 juni meteen ons intrek kunnen doen daar
, we kunnen er gewoon heen rijden met de paarden, dus dat is echt ideaal. 

Heb genoten.

Ga er zo weer in, nog ff wat slaap inhalen voor de examens. Morgenochtend weer even lekker op stal werken, en daarna nog een nederlands examen maken en maar aan geschiedenis en biologie beginnen

Hoop dat het allemaal een beetje mee valt en hij snel weer rad loopt.

en vervelend dat Pancho nog niet lekker loopt..
Het heeft echt zo enorm veel geregent!
Morgen weer na 3 weken werken
...
. Net een half uurtje wakker.
. Straks Loempia maar even rijden als het een beetje droger word
. 
Wat leuk zeg !
Ik dressuur er al niet eens meer.

.