[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 16:09

Stond Wolin op een andere stal dan de andere paarden dan?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 16:12

Jep :j Staan op twee verschillende stallen... Mijn stal is vrij duur als je 3 paarden wil houden, bovendien is er ook echt wachtlijst.. Maar no way dat ik Wo op zo'n soort stal wil hebben :n .. niet dat wij dat ook wilden natuurlijk, we zijn al heel lang op zoek naar een andere stal. Bovendien heeft Wo altijd daar al gestaan waar ze nu staat en heb ik stage gelopen op die stal, dus ik wilde daar gewoon heel graag blijven staan.
Waar Wo staat is het echt een paradijs voor paarden := . Hebben het daar echt heel erg goed.
Waar die andere twee nu heen gaan, is het ook heel erg goed vertoeven :) .

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 18:07

Klinkt goed Lotte. Je paarden gaan het vast goed hebben daar :)
Gefeliciteerd met je verjaardag PB!

Nou mijn stem is nu helemaal belabberd :\ Vanmorgen wel lekker gewerkt eigenlijk, toen nog niet zo'n last van gehad. Maar nu heb ik bijna geen stem meer, terwijl ik niet eens zulke rare dingen gedaan heb..
Rondleiding in de gevangenis viel mij trouwens een beetje tegen. Ik wist er natuurlijk ook wel veel van, dus veel nieuws heb ik niet geleerd. Het liep ook ontzettend uit, we begonnen om half 3 en het zou tot half 4 duren. We kwamen er pas om 5 uur weg, het duurde mij allemaal veel te lang. Nouja, ik heb in ieder geval een PI van binnen gezien.

Heb net even gewandeld met paardje. In stap is hij verder wel rad, heb nog even gedraafd maar kon toen niet zien of hij erg onregelmatig was. Morgen maar even weer zien.

Vanavond lekker uit eten met mijn vriend, omdat we deze week 3 jaar hadden :D Ga nu eerst lekker douchen enzo. Misschien dat we daarna nog naar een feestje gaan.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 19:22

PB : gefeliciteerd met je verjaardag!

ben vandaag naar het paard gaan kijken, het was een moeilijk te rijden paard, het sprong als een bom. Maar dressuur liep het niet zo goed, het is een zenuwachtig paard
( de moeder is volbloed ^^ ) het is ideaal voor de cross , & jumping ook, maar daar eindig je dan wel laatste mee in de dressuur :( . Dus tog maar ff verder zoeken

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 19:24

Edit: De 2de shetlander is ook net bevallen van een bont veulen. MAAR het is 2 weken te vroeg, de hoefjes van het veulen zijn nog slap & het is zó klein :s ik vrees ervoor. de DA komt zo

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 19:51

@florence: Hopelijk komt het goed met het veulentje!
@PB: Gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een gaaf cadeau!! Lees zo af en toe nog wel eens in het bejaardentopic mee.
@Marieke: Balen dat het niet wou lukken vandaag.
@Mandy: Fijn dat je Zetje weer kon ophalen! Hopelijk is ze goed drachtig.
@Vief: Leuke foto's van jou en Woll! Misschien kom ik je morgen nog wel tegen bij Busloo :P
@Lotte: Fijn dat je ook voor de andere 2 paarden een fijne stal hebt gevonden!

Ik heb vandaag selectie gehad, springen had ik een balk met Jipje, hij was over enthousiast :o Wat resulteerde in een niet zo netjes parcours voor mijn gevoel en een balk. Dressuur was ik blij dat ik hem fatsoenlijk rond op 2 teugels kon houden, maar het was te weinig bij elkaar, waar ik erg zwaar op werd afgestraft. Maar had er toch wel een fijn gevoel over. Donderdag gaan we weer een poging doen. :o

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 20:18

Ben net terug van concours. Dressuur ging fijn :). Had alleen wel het idee dat ze hengstig moest worden ofzo :=. Ze werd beetje hangerig op het been op een gegeven moment. Eerste proef 2e met 196 punten, en tweede proef 183 punten en net buiten de prijzen. Toch wel trots op m'n kleine in een baan met heel veel ruiters :).

Daarna mogt ze nog even twee parcoursen springen. Het eerste parcours ging wel goed, maar ze sprong wel weer erg hoog over de hindernissen. 6e prijs met 49.5 voor stijl geloof ik. Daarna het tweede parcours gereden. Ging er fijn. Lekker kort kunnen wenden, alleen was dan in de wendingen beetje ritme kwijt. Dat koste wat tijd. Maar toch een goede tijd neergezet en uiteindelijk 4e geworden!
Geslaagd dagje dus! :D

Volgend weekend even geen concours voor Sofie :). Dan mag Loempia weer mee te springen, en het weekend erop mogen ze beiden weer mee.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 20:33

@Florence: Sterkte met het veulen, hopelijk is het sterk genoeg :(:)
@Rosalie: Sterkte met je stem..
@JN: Mooi dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden, dat is erg belangrijk :j
@Vief: Ik heb ook twee Kavallastic halsters besteld voor mijn twee andere paarden :o

Mijn moeder haar geluk kan niet op nu ze per 1 juni weg is van die stal :):) , ze is helemaal enthousiast!
Ik natuurlijk ook, maar ik hoefde er niet dagelijks heen :) .. mijn moeder zat elke dag weer tegen hetzelfde aan te hikken :(:) .. We gaan nu alles langzaam aan alles verhuizen, zodat we 1 juni meteen ons intrek kunnen doen daar :D , we kunnen er gewoon heen rijden met de paarden, dus dat is echt ideaal.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 21:56

J_N; fijn dat je goed gevoel had :)
WL; Fijn dat je moeder zo blij is, begrijp het ook wel :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 22:07

Bedankt allemaal.
Hier is alle bezoek net weg en heb een gezellig dagje gehad.

JN: Inderdaad een erg gaaf cadeau en ben er ook heel erg blij mee.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 22:10

:wave:

Gefeliciteerd PB!

Slipcursus was erg gaaf! :D Heb genoten.
Vrachtwagen rijden ging echt goed. :=
Was de beste vrouw van de dag, yeah 8-)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-09 22:17

Jammer van je balkje en je dressuur Benthe! Maar wel weer een winstpuntje erbij :)
Balen van je stem Rosalie :(:)
Lekker dat je een nieuw plekje voor de oudjes hebt gevonden Lotte :D
Gefeliciteerd met je winstpunten Kim!
Wow, wat een cadeau PB :+:
Klinkt leuk Hilde! Dat wil ik ook eens doen, een slipcursus :D

Ik heb net ff een paar uur geslapen :) Ga er zo weer in, nog ff wat slaap inhalen voor de examens. Morgenochtend weer even lekker op stal werken, en daarna nog een nederlands examen maken en maar aan geschiedenis en biologie beginnen :\

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 09:49

Goedemorgen!!

Iedereen die vandaag nog op wedstrijd gaat: succes!

Wij zijn gisteren naar Hooge Mierde geweest. Goed gedressuurt, goed gesprongen (foutloos), helaas draaide Vivre om voor hindernis 4 (opsprong) in de cross. Ze kwamen niet helemaal lekker door de bocht en de opsprong verraste Vivre nogal waardoor ze in een keer andersom stond en zuslief op haar voeten er naast. Helaas dus einde cross, wat Vivre trouwens zelf helemaal niet snapte. Stond echt te kijken van 'ben nog niet moe hoor baas, waarom stoppen we nu al?' Maargoed uiteindelijk niet met een slecht gevoel naar huis gegaan.
Vandaag hadden we eigenlijk concours met Pancho. Helaas is hij nog steeds niet helemaal rad. Kijken vandaag even aan en anders laten we morgen even de veearts komen om bloed te laten trekken. Gisteren leek het namelijk weer erger te zijn, terwijl het vrijdag zo goed als over was. We beginnen er nu aan te twijfelen of het wel aan het gras ligt want hij staat al sinds dinsdag op een kale wei en zonder brok. Dus dan zou het nu toch wel zo goed als over moeten zijn. Moet wel zeggen dat opa gisteren het draadje van de wei iets verzet had waardoor meneer weer bij het hogere gras kon. Hij is zeer handig en kan dus zonder de draad te raken een meter of 2 onder de draad door eten. Gisteren heeft hij dus weer wel wat meer gras gegeten en toen wij hem 's avonds gingen rijden was hij weer meer kreupel. We wachten vandaag maar even af ....

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 09:58

Morgen :wave:

Sus: Wat vervelend zeg :(:) Hoop dat het allemaal een beetje mee valt en hij snel weer rad loopt.
Shanouk: Alvast heel veel succes voor je examens! Mijn broertje doet dit jaar ook examens dus we zitten er hier thuis straks ook weer helemaal in haha :D
PB: Echt een heel mooi cadeau :)

Gister in Enschede een nieuw bed gekocht. Past allemaal maar net in mijn kamertje haha!
Nu even lekker broodjes doen en zo buienradar maar eens checken. Hoop dat het droger wordt anders niet naar Bussloo ;(

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 10:07

Vief: wat voor een bed heb je gekocht (foto?)?
Hier regent het helaas ook nog steeds. Hoop ook dat het vanmiddag droog wordt. Dan gaan we het bos in met de paarden. Veel stappen, rechte stukken mss rustig draven. Is in ieder geval goed voor de spieren van Pancho (want het lijkt toch echt een spierkwestie te zijn). Hoop voor jou dat het ook wat droger wordt Vief. Niet weg gaan terwijl je er zin in hebt, is niet leuk!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 10:09

Dit bed is het geworden ;)
Afbeelding

Veel plezier in het bos mocht het droog worden :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 10:31

simpel, strak, maar wel erg mooi in zo'n lichte houtkleur!
(dankjewel, jij ook veel plezier in Bussloo!)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 11:08

Mooi bed :j
Veel plezier in bussloo!

heb lekker uitgeslapen, was ik wel aan toe :o

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 11:16

Hihi lekker hoor even bijslapen :) Ik werd om 9 uur wakker gebeld. Sliep nog echt en had een hele idiote droom. Sinds tijden dat ik me weer een droom herinner. Ging ipv met de bus met de vuilnisauto en nog meer rare dingen. Geen idee hoe ik erop kwam :+

Nu eens mijn kamer onderhanden nemen :Y)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 12:00

Hahaha wellicht was het een voorteken Vief :D
Sussie, wat balen van je cross :(:) en vervelend dat Pancho nog niet lekker loopt..

Wootje net op het land gegooit, ze draafde heel braaf weg in plaats van een enorme galopsessie.. :P Het heeft echt zo enorm veel geregent!

Ik had graag willen uitslapen, maar werd aardig vroeg wakker.. :O Morgen weer na 3 weken werken :o ...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 12:29

Ik heb ook heerlijk uitgeslapen :o. Net een half uurtje wakker.

Wat een klote weer :=. Straks Loempia maar even rijden als het een beetje droger word :P.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:07

@ kim: goed gereden alweer met Sofie! Gefeliciteerd!!

@ lotte: zit je vakantie er nu alweer op? Snel gaat dat he?

@ vief: ik had helemaal niet mee gekregen dat je een vriendje had :o Wat leuk zeg !

Ik ga me zo maar eens omkleden en Zoë in de kar zetten. Vandaag is ons onderlinge. Vooral gezelligheid eigenlijk, want rijden doe k er nooit serieus :+ Ik dressuur er al niet eens meer.
Zetje is ook weer thuis en 30 mei moet ze terug om gescand te worden :D

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:09

Spannend rowo. Dat wordt dus nog even 1,5 week wachten.
En succes op de onderlinge :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:10

Ja erg spannend.. Zetje is hier iig meer op der gemak als daar, hopelijk werkt dat voordelig.
Hebben jullie Kaatje eigenlijk gereden net na het insemineren? Of werd dat bij jullie afgeraden?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:17

Veel plezier op de onderlinge rowo :).