Goedenavond! Ik heb Vorstin gelongeerd. Ze liep fijn Vandaag weer voor het eerst naar school sinds mijn 'ongelukje'. Ik moest echt 100x alles uitleggen hoe ik aan die wonden kwam en wat er was gebeurd. Ik kon niet eens naar de wc zonder iemand tegen te komen die ernaar vroeg
Jemig wat een verhalen over die trakhener in Neede. Ik hoop dat de mensen&paarden die gevallen zijn er goed vanaf zijn gekomen Gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen Heleen Goed bezig geweest Lotte! Wat balen dat je gevallen bent Ilse! Wel fijn dat Mars zo braaf bij je bleef. Gefeliciteerd met je foutloze cross en prijs Shanna! Welkom PM
Tientje: Ik kan je jammer genoeg niet helpen ivm de beschermers.. Heb enkel ervaring met dalmars en style's Anthea: Jammer dat de springwedstrijd afgelast is ! Daarbij is het systeem in België op veel wedstrijden toch net iets gemakkelijker, meestal beginnen we niet van de klasse 1 meter, maar lager! Jenga: Voor mij zijn dat echt een gruweltrakheners! zou Bip er nooit over krijgen! Kim: 't is een Flemmingh hé Die houden van springen
Ik heb twee stoere foto's van dit weekend! De kleuren zijn wel een beetje achteruit gegaan tijdens het scannen..
Leuke foto's shanna!! Ziet er goed uit. Even op de vorige pagina gekeken en dat is inderdaad een dikke trakhener ...
Kwam vanmiddag op stal en ik zag Wo nergens staan, maar Sally wel, dus ik vond het al een beetje vreemd.. Toen kwam Yvon, de staleigenaresse, naar me toe :"Hey Lot, ik heb Wolin alvast binnen gezet want die was de boel op stelten aan het zetten, niemand kon z'n paard meer binnen halen" Wolin was aan het feesten, van voor naar achter en weer terug. En ik kom aan bij haar box en ze staat me heel zoet aan te kijken .. Een aantal mensen waren er niet helemaal blij mee en die kwamen even verhaal halen bij mij, ik kon er alleen maar om lachen . Nog even met Wootje naar buiten geweest, wilde eerst dressuren, maar heb me toen toch nog bedacht . Wolin was ontzettend heet, hoefde maar een keer te klakken met mn tong en ze sprong al aan in galop en bleef dan ook in galop.. Staart hoog en in draf enorm showen.
Morgen wordt ze geënt en wordt het voor Wolin weer de stalperiode, schijnt echt baggerweer te worden en als ze al zo tekeer gaat als dat ze vanmiddag deed met een ijzer met wat speling, vrees ik dat ik morgen een ijzer kwijt ben..Zit ik niet op te wachten met Wo haar hoeven.
LZ: jeetje wat een val zeg Gelukkig dat jullie er niks aan over hebben gehouden! Rosalie: succes alvast met je examen! Foryourneed: fijn dat je springles goed ging! Shanna: mooie foto's! Martine: succes morgen met je toets!
Les ging weer erg fijn vanavond Kruip zo maar lekker m'n bedje in, ben best moe Truste alvast allemaal
Ik had gisteren ook een lekker dagje, twee WP's erbij in het Z, ging braaf en mooi constant en toch zelf wat fouten maken... ze was erg mooi voorwaarts en toch te bewerken, dat is wel eens anders geweest, met tweemaal 209 dus twee punten erbij. Ben best wel afgerekend op mijn stap onderdelen met 4- en .....maar ja ze heeft nou eenmaal een wat kortere stap. Op al mijn zijgangen etc middendraf en keertwendingen mooie 7 - ens, dus ik was tevree
Goedemorgen! Jeetje LZ Dat ziet er echt niet lekker uit. Ook wel flinke afsprong, krijg wel die kriebels als ik dat zo zie. Je heb nog geluk gehad met die teugels die om je hoofd zaten. Mooie foto's Shanna. Gister weer les gehad, hij liep echt heerlijk, hij liep soms wel erg achter de teugel of hij pakte hem erg vast, lijkt wel of het steeds erger word. Even zaterdag afwachten. Ga zo richting school tot kwart over 12.
Gisteren de Shof geschoren. Er kwam toch nog aardig wat vanaf. Nu staat ie lekker onder dek! Hier is het werkelijk verschrikkelijk weer! de herfst is begonnen!!!!