Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vandaag weer voor het eerst naar school sinds mijn 'ongelukje'. Ik moest echt 100x alles uitleggen hoe ik aan die wonden kwam en wat er was gebeurd. Ik kon niet eens naar de wc zonder iemand tegen te komen die ernaar vroeg 

! Daarbij is het systeem in België op veel wedstrijden toch net iets gemakkelijker, meestal beginnen we niet van de klasse 1 meter, maar lager!
zou Bip er nooit over krijgen!
Die houden van springen 

en het gaat als een lopend vuurtje en uiteindelijk is het 10X zo erg gemaakt dan het al was
.
Ziet er goed uit.
...
Wolin was aan het feesten, van voor naar achter en weer terug. En ik kom aan bij haar box en ze staat me heel zoet aan te kijken
.. Een aantal mensen waren er niet helemaal blij mee en die kwamen even verhaal halen bij mij, ik kon er alleen maar om lachen
.
. Wolin was ontzettend heet, hoefde maar een keer te klakken met mn tong en ze sprong al aan in galop en bleef dan ook in galop.. Staart hoog en in draf enorm showen.
kimdepim schreef:Shanna: Bedoelde je mij wel? Die van mij is een Cantos.

!!
Gelukkig dat jullie er niks aan over hebben gehouden!

gelukkig hebben jullie niks!
ze was erg mooi voorwaarts en toch te bewerken, dat is wel eens anders geweest, met tweemaal 209 dus twee punten erbij. Ben best wel afgerekend op mijn stap onderdelen met 4- en .....maar ja ze heeft nou eenmaal een wat kortere stap. Op al mijn zijgangen etc middendraf en keertwendingen mooie 7 - ens, dus ik was tevree 

Lekker door de regen op m'n scooter