Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Paar boomstammetjes meegepakt en eventjes door het vennetje geweest, vond ie weer erg leuk.
Die heeft 2 dagen niks gedaan, en nu liep ze linksachter niet goed. Ze staat op het puntje, maar haar hoef is niet veel warmer. Er is ook niks dik. Maar even de hoefsmid gebeld en die komt morgen langs..

hij had weer een dagje vrij, en daar wordt ie vervelend van
Simmie schreef:Maar jij hebt weer strand dichtbij MJ. Alhoewel je daar ws sneller op uitgekeken raakt dan op het bos.

Zou heel graag gewoon wekelijks of om de week in Meijendel willen rijden ofzo, bos en strand, ideaal, en niet te ver weg. Kan ik ook wat galoptraining gaan doen enzo
dyaco schreef:gisteren had ik mijn spring debuut en ja het was er een om nooit tevergeten ...niet dat het zo goed ging maar omdat ik naast mijn paard lag tekijken naar dat hij bij de een na laatste hindernis stopte....zucht maar des ondanks was ik wel tevreden
kaatje77 schreef:Daar ben ik weer.
Net terug van de cross training in Boekelo.
Geweldig veel ideeën opgedaan en de man van Hilly heeft een boek voor mij waar heel veel nuttige tips enzo in staan.
Ben benieuwd.
Nickeltje schreef:Kan je gewoon trainen in Boekelo? Of zijn het alleen hoog-niveau hindernissen?
Gaat Rob Janssen wel eens naar Boekelo?