Ik heb al met wollie afgesproken dat we 1 en 2 gaan worden en ollie en wup hebben dat bevestigd door elkaar een kopstoot te geven vandaag tijdens de training!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SGWuppie schreef:Ik heb al met wollie afgesproken dat we 1 en 2 gaan worden en ollie en wup hebben dat bevestigd door elkaar een kopstoot te geven vandaag tijdens de training!![]()
, voorzichtig maar he.
(ik ga iig slapen
)
(nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
)

)
) nooit verwacht, barrage 1 balkje, echt super blij! uiteindelijk met gedeeld prijzenklassement (105 Z starters
) een 6e prijs!
volgende dag progressief (blehhhhh)
dus we namen de staander mee :'(
) best technich. Ik wilde net zoals de andere parcoursen voorwaarts blijven rijden, moest ook wel, maar dit was even voor mijzelf... dat die schimmel het kan dat weten we nu wel 
helaas een klein foutje op 6, en op 8a, maar super tevreden!! snelste 8 fouter wat me nog een 16e plaats opleverde 

GvdT schreef:Tal is dat iemand van Kennemergaarde, zo ja dan ben ik helemaal niet nieuwsgierig![]()
Lielle is dat Wiki soms jou geheime bokt project??
Laat maar, zie net dat er nu bij jou wiki coordinator staat![]()
Lielle schreef:Redelijk. We hebben een aantal hindernissen overgeslagen, deels omdat er geen grondlijnen onder lagen, deels omdat het onderhoud niet best was. Maar we hebben ons prima vermaakt op de heuveltjes.
Vond het toen wel een fijn terrein
)
).
De geboorte missen...
Gaat echt hard!