[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:25

Haha, misschien valt het wel mee joh. Soms verwacht ik ook de gekste dingen en dan heeft ze weer nergens last van

2 vriendinnen van mij hebben Pfeiffer of gehad, dat is echt niet leuk! Je kan echt helemaal niets, ja kan wel, maar dan vererger je het alleen maar en het kan dan zelfs chronisch worden.
En ik kan dus echt niet stilzitten dus ik pas extra op, zeker nu ik zo'n beetje weet hoe het is om het te hebben...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:48

MissM schreef:
Gomir: fijn dat je dat papiertje eindelijk te pakken hebt! Toch vreemd dat je maar op zulke beperkte tijden terecht kunt. Je moet je nu wel in allerlei bochten wringen om iets te regelen.

En dan wil je helemaal niet weten wat voor capriolen je uit moet halen als je een keer ziek bent en achteraf wat moet regelen...Als je pech hebt kun je het dan volgend jaar inhalen en zit je tot die tijd uit je neus te eten, want dan mag je ook niet aan je co-schappen beginnen
Ik ben dus ook echt nooit ziek met practicum. Heb al een paar keer met kotszakje in de trein gezeten en als een dweil in het lokaal gehangen, maar die handtekening dat ik er was had ik toch maar mooi

Fijn dat Marple zo goed ging!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:50

Ik heb ook pfieffer gehad, ben 4 maanden niet op school geweest ofzo (heel fijn in het examenjaar )
Heb wel al die tijd gewoon rustig gereden. Moest na het opzadelen altijd wel even gaan zitten om bij te komen, maar rijden ging wel

Ik ga vanavond even het paardje proberen dat ik volgend weekend in de indoor-cross start ipv Cheeka.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:11

anthea: jep ik MOET voor een week naar Berlijn, precies wanneer het EK (of WK??) is(voetbal)

het duurde toch langer dan verwacht, want ik ben net thuis en ga zo nog maar even rijden! we hebben de film ''Goodbye Lenin'' gezien!! best mooie film (voor duitse begrippen )

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:15

gomir: veel plezier dan maar met je paardje.
Ik lees morgen wel ff bij. Ga dalijk schaatsen. dat is echt een eeuwigheid geleden

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:51

Gomir wie ga je nog meer rijden bij Ronald?

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:10

MJ: Mooi dat je les met springen zo goed ging Maar ik denk dat je het beste dit bit kunt blijven houden.

CD : veel plezier met schaatsen. Ben benieuwd of je het nog kon

Ik ga naar Nederland tegen Equador, voetbal. (Of hoe je het ook
schrijft) Lijkt me echt vet

Hier is het ook al zulk poedersuiker. vanochtend op de weg naar school zeiknat geregend. 's middags met paardrijden had ik eerst Violin gereden. Toen begon het te waaien, snel piet op gezadeld zat ik er 10 min. op begon het keihard te regenen.
Toen maar weer snel afgezadeld, piet had toch geen zin

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:14

GvdT schreef:

Een halfzusje van Norbert van Sasja.

Heeft nog nooit gecrosst, maar geloof met de vorige eigenaar wel op Deurne gezeten en met oefenparcours was ze toen heel braaf.
Ik heb er nog nooit eerder opgezeten, rij vanavond even in de springles mee (hoop dat ik de kans krijg om een paar keer uit galop naar een sprong te rijden, ze doen daar namelijk altijd bijna alleen lijntjes uit draf...)

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:15

GvdT schreef:

Ronald Beukers?
Ik ga kijken.. ik ga met iemand mee van Texel

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:16

ooh vverkeerd gelezen Ik dacht wie gaan er nog meer rijden bij ronald

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:05

Hoe je het ook lezen wilt Gomir en ik zijn er zeker en volgens mij Canter ook en ik heb Bento er ook over gehoord. Weet alleen niet of ze nog gaat

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:31

Bento geloof ik niet, die vond het toch te ver? Of was dat MJ?

Biem: met wie ga je mee? We moeten wel even meeten iig
Nandoman van bokt komt wsl ook kijken en Deedejee en Niekie zijn met mij mee

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:43

sorry heb alles wel gelezen maar praat een andere keer wel bij..

Hier is een overval gepleegd!! In het kleine Losser..echt zo'n gat in twente..dan denk je..dat gebeurt hier niet, maar de cafetaria vlakbij ons huis is gisteravond overvallen. De eigenaar(kennis van mn moeder) had een pistool op zijn hoofd gedrukt gekregen en was bedreigd. Ze hebben alles meegenomen wat er maar mee te nemen was.. bah vind het zo'n akelig idee dat hier ook mensen met pistolen lopen..

Verder heb ik samos weer gereden vandaag, hij was behoorlijk druk en zijn maar na een tijdje dressuur te hebben gereden de zandvlakte opgegaan..Hem even helemaal tot het schuim op zn nek stond gegaloppeerd..Leek me wel even goed voor m..
En daarna uitgestapt met veel bultje op, bultje af..Lekker voor zn spiertjes..

Doen jullie dat wel eens? veel bultjes op stappen en omlaag..en dan redelijk stijl? het leek mij wel een goede training of verkijk ik mij daarop?

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:51

ahh dat is schrikken anja zo dicht in de buurt..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:03

Pfoe jeetje, dat is wel schrikken zeg!

Ik heb net 2 rijbroeken van iemand van bokt gekocht voor 30 euries Een beige met kunstlederen zitvlak en een zwarte met die steekzakken of hoe dat ook alweer heet

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 00:02

Canter schreef:
Bento, ik ben wel benieuwd naar je ervaringen met de USG beschermer. Blijven ze goed zitten in de cross, en nemen ze geen water op?

Ik zal er morgen even een voor je in het water gooien om de wateropname te testen .

Ze blijven goed zitten door de sterke klittenband.

MJ: training afgelopen zondag was erg leuk Michiel is zelf wat hindernissen aan het veranderen/ bijbouwen. Hij was nog niet helemaal mee klaar maar we hebben lekker gereden.
Hij vroeg nog waar mijn trainingsmaatje Karin was, aangezien we altijd als duo komen trainen ghehe.

anja15 schreef:
sorry heb alles wel gelezen maar praat een andere keer wel bij..

Hier is een overval gepleegd!! In het kleine Losser..echt zo'n gat in twente..dan denk je..dat gebeurt hier niet, maar de cafetaria vlakbij ons huis is gisteravond overvallen. De eigenaar(kennis van mn moeder) had een pistool op zijn hoofd gedrukt gekregen en was bedreigd. Ze hebben alles meegenomen wat er maar mee te nemen was.. bah vind het zo'n akelig idee dat hier ook mensen met pistolen lopen..

Als er maar 1 snackbar is in Losser dan weet ik waar het is. Er staan hele lieve mensen in die zaak.

In verband met het dikke been van Miel heb ik niet meer opgegeven voor de indoor cross. WIlde even afwachten hoe het zich zou ontwikkelen. Einschuss heeft nu plaatsgemaakt voor dikke kogel door mok , maar daar rij ik wel mee door en daarna is het steeds dun.
Er zit nu een bandage met lappen omheen.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 00:08

Bento, heb ik iets gemist? Ik wist niet dat Miel een dik been had.

En degene (MissM?) die toch weer gingen trainen, zie je wel Eenmaal crossfanaat, altijd crossfanaat D

Vief, gaat het weer een beetje?

Anja, wat een naar nieuws

Morgen nog 1 dag audit, dan zijn we weer kema goedgekeurd.

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 00:16

Lielle: Miel had Einschuss, zo'n beetje net na die van JollyJoker. Na de antibiotica en het koelen was de Einschuss weg en kwam de mok..

Je gaat lekker met de audit !
Morgen zeker taart eten als ie weer binnen is?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 00:23

Gomir, ik vond het wat te ver, de indoorcross. Programma is straks al druk genoeg, dus vind het ook wel prima.

Bento, ben benieuwd, als er wat nieuwe hindernissen staan lijkt me dat wel leuk. Lekker dat je fijn gereden hebt, en die michiel heeft wel op zitten letten dan

Renske, ik hou dit bit ook maar gewoon. Kan beter geld investeren in trainingen dan in een ander bit lijkt me

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 00:27

Bento1988 schreef:
Lielle: Miel had Einschuss, zo'n beetje net na die van JollyJoker. Na de antibiotica en het koelen was de Einschuss weg en kwam de mok..

Je gaat lekker met de audit !
Morgen zeker taart eten als ie weer binnen is?

Einschuss heb ik helaas veel ervaring mee; Trammelant heeft het een keer heel erg gehad, die was echt kantje boord en ook daarna (nog zeker 2 keer) was hij er behoorlijk ziek van. Maar dat heb ik dus allemaal gemist.

Er is idd al taart besteld (van 1 meter, incl Kema certificaat) voor morgen, en na de taart is er een borrel

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 00:37

Lielle: Miel heeft een jaar of 6/7 geleden een olifantspoot gehad, toen was hij er ook niet best aan toe.

Klinkt alsof het morgen een leuke dag gaat worden op je werk

MJ: we trainen al een jaar of 3 samen bij Michiel, vandaar.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 00:47

Nou Lielle, lekker dat et er bijna opzit, kun je hier ook weer mee kletsen!

Schaatsen was leuk. Niet te gelove hoeveel en welke spieren je allemaal gebruikt daarbij
Niemand gevallen, wel ontzetetnde schik gehad, omdat fotos maken en schaatsen soms tot rare capriolen en armzwaaiingen leed, waarbij andere mensen dan weer bijna een knal voor de kop kregen!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 00:50

uhm, de rest wel bijgelezen. maar niet opgeslagen.

Anja over die overval. Naar gevoel als het zo dichtbij gebeurd. Hoop dat je het een beetje kunt loslaten.

En over die Einschuss... Op stal staat een paard die heeft nog steeds een olifanten poot. Komt ie ook nooit meer vanaf

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:44

Lielle: fijn dat het er bijna opzit

anja: jemig, dat is wel schrikken zeg

CD: was je goed aan het trainen voor Vancouver over 4 jaar

Ohja, mijn buren hebben gisteren een babytje gekregen, een jongetje

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:47

Gossie, bijna kwart voor tien en ik ben de eerste vandaag Alle crosstutten aan het uitslapen of te druk?? edit: Andrea was me voor

Wij hebben op de manege uiteindelijk een paard moeten laten afmaken omdat hij chronische einschuss/mok had. We konden het heel lang onder contole houden maar uiteindelijk hielp helemaal niets meer en werd het steeds erger. Zal je altijd zien bij een van de fijnste manegepaarden....

Lielle: je hebt gelijk, van die crossverslaving kom je niet meer af, begin er nu toch over te denken om me maar weer een keer B-hc in te schrijven

Vanavond weer les, ik hoop dat ik dat fijne gevoel van dinsdag vast kan houden.

Anja: dat is wel even schrikken, dan komen dat soort dingen ineens wel heel erg dichtbij...