Canter schreef:Bento, ik ben wel benieuwd naar je ervaringen met de USG beschermer. Blijven ze goed zitten in de cross, en nemen ze geen water op?
Ik zal er morgen even een voor je in het water gooien om de wateropname te testen
.
Ze blijven goed zitten door de sterke klittenband.
MJ: training afgelopen zondag was erg leuk
Michiel is zelf wat hindernissen aan het veranderen/ bijbouwen. Hij was nog niet helemaal mee klaar maar we hebben lekker gereden.
Hij vroeg nog waar mijn trainingsmaatje Karin was, aangezien we altijd als duo komen trainen ghehe.
anja15 schreef:sorry heb alles wel gelezen maar praat een andere keer wel bij..
Hier is een overval gepleegd!! In het kleine Losser..echt zo'n gat in twente..dan denk je..dat gebeurt hier niet, maar de cafetaria vlakbij ons huis is gisteravond overvallen. De eigenaar(kennis van mn moeder) had een pistool op zijn hoofd gedrukt gekregen en was bedreigd. Ze hebben alles meegenomen wat er maar mee te nemen was.. bah vind het zo'n akelig idee dat hier ook mensen met pistolen lopen..
Als er maar 1 snackbar is in Losser dan weet ik waar het is. Er staan hele lieve mensen in die zaak.
In verband met het dikke been van Miel heb ik niet meer opgegeven voor de indoor cross. WIlde even afwachten hoe het zich zou ontwikkelen. Einschuss heeft nu plaatsgemaakt voor dikke kogel door mok
, maar daar rij ik wel mee door en daarna is het steeds dun.
Er zit nu een bandage met lappen omheen.