Allez twas al in orde hé, ma tis niet dat ie rond liep.
Gewoon ontspannen neusje vooruit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Allez twas al in orde hé, ma tis niet dat ie rond liep.
Gewoon ontspannen neusje vooruit

In de 80 zo paar dingen waarvan ik dacht van oh my goood ik heb zulke nog nooit gesprongen en tis lijk hoog!
1 opsprong zag dr moeilijker uit dan dedie van de nationale B. Maar Shuddy pakte zooo goed aan, foutloos ritje!
...
, bospony is compleet ontploft nu, dinsdag scheren als alles goed gaat en dan trainigsfrequentie toch weer beetje opdrijven (of toch proberen
. En dan les terug oppikken en eens bekijken waar en wanneer we af en toe eens een parcourtje gaan meepikken!
) 

!).
. De 5j staat bij een springruiter die er hopelijk terug wat rust en vertrouwen inkrijgt, zodat m'n vriend haar terug kan meepakken volgend seizoen... Wegens te weinig ervaring (en tijd) lukt het ons zelf niet...
) - dus had wel een jaar of 6 rijervaring toen ik eraan begon, gewoon nog weinig springervaring. Maar met een brave pony ging het dus wel
. Initiator heb ik ooit in W*aregem behaald na een kamp zo. Heb nooit de opleiding gevolgd dus ben het officieel wel niet!
. 
Zou je dat bij een gewone ruitershop kunnen vinden, of iemand een alternatief? Heb geen zin om hiervoor gelijk een nieuw paar aan te schaffen, ben net aan het sparen voor mijn helm. Jasje was ook niet direct voorzien maar aan 1/3 van de prijs kon ik 'm niet laten liggen.
daarentegen kom ik soms op stallen waar die kindjes morgen op wedstrijd kunnen en zelfs winnen, zo goed rijden ze! Dat is dan weer heel plezant om zien en om zowel de kindjes als lesgever een pluim te kunnen geven. En daar doe je het uiteindelijk wel voor!
maar momenteel geen geld om extra uit te geven. Enneuh, een goede schoenmaker zoeken! Die lossen dat veterprobleem snel en goedkoop op! 
in stap zie je weinig maar hij wil absoluut niet draven, zet heel korte passen en valt direct in stap als hij kan. Het is niet kreupel of mank maar zeker niet zuiver.
Ze moeten dan maar begindatum inschrijvingen zetten hé als 't te vroeg is... 'k Zou in feite moeten blij zijn dat 'k E7 mag rijden, ma 2 keer de A7 niet kunnen rijden is ook niet meer leuk. 1e keer is dan wel mijn fout.
En 'k wil nu gewoon zo graag die A7 morgen wel rijden omdat 'k die vorige keer niet kon rijden.