Ja was spekglad. Eigenaar was vergeten dat ik ging crossen dus geen gaten wel ijzers hij is gelukkig wel stabiel maar dan maar een versnelling terug.
Gefeliciteerd hoor!! Lekkere afsluiter dan van het seizoen toch!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 05-11-16 19:27
Op zich wel, al was het nog een stukje leuker geweest als hij in het M af had kunnen sluiten zoals gepland. Maar we klagen niet, het is hobby, paard is heel, en we komen zo via een omweg ook wel weer in het M terecht. Nog 6 puntjes
Toppie Jester en susan! toch fijn als je het seizoen fijn af kan sluiten!
Hier geen indoor cross plannen...Me ff wat meer op school/ stage richten want met werk en cross seizoen is dat wat achter gebleven...tussendoor beetje dressuur en springen....
Jester_
Geplaatst: 05-11-16 21:41
Ik zit nog even op een roze wolk
FCSA
Geplaatst: 05-11-16 22:00
_Elke schreef:
Ik heb trouwens ingeschreven voor cross les in januari bij de knhs. Jullie nog indoor plannen?
Ik ben ver genoeg met de opbouw om weer over dingen na te gaan denken. Indoor Ermelo is ingeschreven en mocht ik vrij krijgen dan wil ik ook naar nijkerk. Wel beide in de B omdat we er wel flink lang hebben uitgelegen en nu nog steeds in de opbouw zijn
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-11-16 09:32
Wij doen geen indoor crossen. Wel dressuur en springen in de wintermaanden. Mijn man had gister net geen prijs, maar 0.6 strafpunt verschil met nr 4. Ik ga vanmiddag dressuur starten, 2e keer L1. Verwacht er niet teveel van want ben nog niet helemaal fit.
Ik wil eigenlojk ook indoor ermelo rijden. Voor de leuk. Voor de rest gwn dressuur en springen. Gister nog 3e in het L2 en mag ook al even M1 starten dus die overstap wil ik binne kort ook maken. De 4 jarige was nog 1e en 2e in de B. Die moet het BB springen in en zodra hij de B doorloopt gaan we eens een crosstraining mee pakken!